Jump to content

Recommended Posts

Macron-nettbutikk kommer snart (medio mars er det siste jeg har hørt om lanseringstidspunkt). Så da kan man jo håpe på at draktene blir lansert samtidig med det. 

Så vidt jeg har skjønt kommer det også replica-drakter til barn i år.

2 timer siden skrev mbh:

Vet du om man vil få kjøpt denne i babystørrelse hos Anton på Bekkestua?

haha. Det Anton samarbeidet må være tidenes scam. Noen må ha gått på en overstegsfinte eller 9 i den prosessen. 

1 time siden skrev Petter:

Macron-nettbutikk kommer snart (medio mars er det siste jeg har hørt om lanseringstidspunkt). Så da kan man jo håpe på at draktene blir lansert samtidig med det. 

Så vidt jeg har skjønt kommer det også replica-drakter til barn i år.

Dersom leveringskapasiteten er på nivå med det som er tilfellet for klubben til guttungen kan en håpe på at Macron leverer før skisesongen starter.

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Moro med ny drakt, men jeg gleder meg nesten mer til den nye nettbutikken. 

Er en del barn som har vokst  ut av draktene sine.. Redd for å få barnevernet på nakken for manglende oppfølging på draktfronten. 

StabækLars ass ... Legende!                               Her er vi representert med vakre Skjønner du nå; https://www.vg.no/sport/i/jPa9bo/hvilken-fotballsang-er-den-beste-i-eliteserien               men skulle mine 6 år gamle gutter valgt Stabæklåt så hadde det blitt Vi er Stabæk fra Bærum ... eller Ja vi elsker Stabæk ... Innkast til Stabæk med Bare Egil band hadde kommet som en morsom nr 3

5 timer siden skrev Offside:

StabækLars ass ... Legende!                               Her er vi representert med vakre Skjønner du nå; https://www.vg.no/sport/i/jPa9bo/hvilken-fotballsang-er-den-beste-i-eliteserien               men skulle mine 6 år gamle gutter valgt Stabæklåt så hadde det blitt Vi er Stabæk fra Bærum ... eller Ja vi elsker Stabæk ... Innkast til Stabæk med Bare Egil band hadde kommet som en morsom nr 3

"Stabæk, mitt Stabæk" er den fineste.