rykkinn 3,437 Share Posted March 11 Share Posted March 11 7 minutter siden skrev stbS: Fant ikke noe We are live instagram profil. Har du link til det? Ja herregud, hvis man kan se den nye Stabæk drakta nå. Så er det en no brainer! Send over! Brukeren heter wal_oslo på Insta, men posten er fjernet nå.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 744 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Var lagt ut i forbindelse med promofilm for sesongstart for Stabæk stod det, så fin ut 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morriz 618 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Jaja vi andre dødelige som ikke fikk det med oss får vente til lanseringen. men den var bra? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Slum 10,184 Popular Post Share Posted March 11 Popular Post Share Posted March 11 19 minutter siden skrev Morriz: Jaja vi andre dødelige som ikke fikk det med oss får vente til lanseringen. men den var bra? Peneste drakten jeg noensinne har sett. NIKE traff blink denne gangen. 14 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikkel 1,482 Share Posted March 11 Share Posted March 11 19 minutter siden skrev Morriz: Jaja vi andre dødelige som ikke fikk det med oss får vente til lanseringen. men den var bra? Terningkast 3 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Morriz 618 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Så et sted mellom det beste noensinne og terningkast 3? 7 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,452 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Fineste drakten vi har hatt. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 16,327 Popular Post Share Posted March 11 Popular Post Share Posted March 11 Jeg synes også det er den peneste drakta vi har hatt. Og jeg filma lanseringsfilmen i går, så fikk sett godt på den uten å være vanlig dødelig på Instagram. 13 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
VestMar97 179 Share Posted March 11 Share Posted March 11 10/10😍 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Hushovd 1,478 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Finnes det noe bilde av drakta eller ble det slettet? 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter Westlye 79 Share Posted March 11 Share Posted March 11 Håper klubben har lært av tidligere feil og lar ALLE i Stabæk Fotball spille i lik drakt 2 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,437 Share Posted March 11 Share Posted March 11 1 time siden skrev Hushovd: Finnes det noe bilde av drakta eller ble det slettet? Har jo skjermbilde av den, men er skal vell ikke legges ut her? Da blir enkelte sure 😕 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Kaizer Alphonse 2,104 Share Posted March 11 Share Posted March 11 22 minutter siden skrev rykkinn: Har jo skjermbilde av den, men er skal vell ikke legges ut her? Da blir enkelte sure 😕 Sende som PM til de som ønsker? Jeg blir dritsur av å ikke få se drakta. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,437 Share Posted March 11 Share Posted March 11 2 minutter siden skrev Kaizer Alphonse: Sende som PM til de som ønsker? Jeg blir dritsur av å ikke få se drakta. Går ikke an å sende screenshot på mld her på forumet.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
odd 11,776 Popular Post Share Posted March 14 Popular Post Share Posted March 14 Mens vi venter på årets drakt kan vi minnes 10-årsjubileumet for presentasjonen av tidenes kjipeste Stabæk-drakt. 34 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Drosselmeyer 2,160 Share Posted March 14 Share Posted March 14 4 minutter siden skrev odd: Mens vi venter på årets drakt kan vi minnes 10-årsjubileumet for presentasjonen av tidenes kjipeste Stabæk-drakt. Men veldig kult at Siri fortsatt er i klubben, da! 8 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Torres 2,452 Share Posted March 14 Share Posted March 14 Haha, den der hadde jeg glemt. Stoooooore kontraster ift. årets utgave. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson 90 Share Posted March 14 Share Posted March 14 På 11.3.2022 den 20.16 skrev Petter Westlye: Håper klubben har lært av tidligere feil og lar ALLE i Stabæk Fotball spille i lik drakt Det kan jeg bekrefte at ikke kommer til å skje. I hvert fall forskjell på elite og bredde, har de sagt. Dessverre... 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Anderson 90 Share Posted March 14 Share Posted March 14 På 11.3.2022 den 20.52 skrev rykkinn: Har jo skjermbilde av den, men er skal vell ikke legges ut her? Da blir enkelte sure 😕 Jeg vil se! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Tom Bruaset 3,604 Popular Post Share Posted March 19 Popular Post Share Posted March 19 https://www.stabak.no/nyheter/verdenspremiere-her-er-arets-stabaek-drakt «Gåsehud…» 💙 Video: https://youtu.be/Ba9rFAjTbb8 13 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
GeirSJ 618 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Fin drakt! Men videoen som teksten handler om ser jeg ikke noe til. Og lenka for å kjøpe drakt er død. Det samme er lenka øverst på stabak.no til nettbutikk.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,437 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Spenstig valg av musikk, men jeg liker det! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Nr14 1,159 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Link til drakt virker ikke 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Jan Fredrik 3,109 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Draktsalg åpner 21:00 1 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
fexter 1,739 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Fet video og spenstig låtvalg. Liker det. Drakten var veldig fin og får håpe Nike leverer mange fine drakter fremover. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 5,949 Popular Post Share Posted March 19 Popular Post Share Posted March 19 32 minutter siden skrev fexter: Fet video og spenstig låtvalg. Liker det. Drakten var veldig fin og får håpe Nike leverer mange fine drakter fremover. Meget fin drakt, mangler kun en grønn arm nå! Så er den helt oppe å nikker! Kanskje neste år. 10 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Snæss 744 Share Posted March 19 Share Posted March 19 Morsomt.. datteren min på 6 digger allerede orginal låten fra Disco demolition.. men det er jo egentlig ikke en Stabæk låt, men nå har det blitt det 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,437 Share Posted March 20 Share Posted March 20 6 timer siden skrev blaasoldat: Meget fin drakt, mangler kun en grønn arm nå! Så er den helt oppe å nikker! Kanskje neste år. Neppe.. regler tilsier at ermet må være like, så evt begge ermer er grønne! Men har skrevet innlegg om dette før. God natt! 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
rykkinn 3,437 Share Posted March 20 Share Posted March 20 På 4.1.2022 den 13.27 skrev rykkinn: Håpe på grønn arm i år? https://www.aftenposten.no/sport/fotball/i/0no4BA/derfor-spilte-frankrike-med-en-noeddrakt Eller vil dette være umulig? God morgen. Ja her har man grunnen. Står litt mer om man søker dette opp på nettet etc.. 0 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 2,641 Share Posted March 20 Share Posted March 20 Ermene er ikke helt blink for min del, men jeg liker den! Jeg har fortsatt til gode å bytte ut 2007-drakten, for ingen har matchet hvor lekker den var, men i år blir nok året. 3 Quote Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts