Gå til innhold

Neste Sesong! Hvor?


Pondus
 Del

Anbefalte innlegg


Likte tanken på å slå sammen Asker, Bærum og Stabæk til et lag, som blir Askers og Bærums stolthet. Med Stabæks navn og farger, men fasilitetene til alle klubbene og så bygger vi stadio på Kadda. Tror faktisk Stabæk hadde tjent supportere på det. Så lenge Stabæk holder seg innenfor Bærums grenser er det bra. Så jeg syns denne er den beste tanken etter Fornebu

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 74
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Likte tanken på å slå sammen Asker, Bærum og Stabæk til et lag, som blir Askers og Bærums stolthet. Med Stabæks navn og farger, men fasilitetene til alle klubbene og så bygger vi stadio på Kadda. Tror faktisk Stabæk hadde tjent supportere på det. Så lenge Stabæk holder seg innenfor Bærums grenser er det bra. Så jeg syns denne er den beste tanken etter Fornebu

44367[/snapback]

 

Enig - rivaliseringen mellom Stabæk og Bærum (og tildels Asker) forstår jeg meg ikke på. Det må da være bedre å forene kreftene og å jobbe for å få frem ett topplag for Asker og Bærum?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Likte tanken på å slå sammen Asker, Bærum og Stabæk til et lag, som blir Askers og Bærums stolthet. Med Stabæks navn og farger, men fasilitetene til alle klubbene og så bygger vi stadio på Kadda. Tror faktisk Stabæk hadde tjent supportere på det. Så lenge Stabæk holder seg innenfor Bærums grenser er det bra. Så jeg syns denne er den beste tanken etter Fornebu

44367[/snapback]

 

Enig - rivaliseringen mellom Stabæk og Bærum (og tildels Asker) forstår jeg meg ikke på. Det må da være bedre å forene kreftene og å jobbe for å få frem ett topplag for Asker og Bærum?

44370[/snapback]

ikke for å være frekk men kryr ikke av bærum og askersupportere hadde kjanskje økt med 200 tilskuere per kamp!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En stadion er ikke bare en fotballbane i dag. Stabæk er helt avhengig av å ha næringsbygg tilknyttet stadion for å kunne realisere dette. Derfor kan ikke en stadion bygges hvor som helst.

44388[/snapback]

 

Det er jo forjævli at de klubbene som spiller i og rykker opp til tippeligaen må bygge et forbanna kjøpesenter m.m. for å få være med på moroa. Det stilles da ikke slike krav til andre idretter her i landet. Det er greit at man må følge visse standarder (lys, undervarme, etc), og det bør også være viktig at økonomien i klubben er sikker. Jeg syntes heller at man burde rette fokus mot akkurat dette, altså klubbenes økonomi, før man begynner å kødde med stadioner. Ellers vil det bli et evig jag for de litt mindre klubbene for å bygget en stadion som passer NFF. Disse klubbene vil da satse en masse millioner som de helt sikkert ikke har på stadionutbygging, og dette vil dermed ramme klubbens spillere/talentutvikling. Tenker for eksempel på Sogndal; hva skal de med et stort stadionanlegg med næringsbygg etc? Innbyggerantallet der oppe er jo ikke større enn at de ville fått store problemer med å fylle opp Nadderud.

 

En fotballbane er jo i bunn og grunn bare et sted der man spiller foballkamper. Derfor mener jeg helt seriøst at vi burde satse på Nadderud som vår Blue Arena. Det må da finnes muligheter til å bygge ut den noe, slik at den tilfredstiller NFFs krav.

Endret av Kaizer Alphonse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


En stadion er ikke bare en fotballbane i dag. Stabæk er helt avhengig av å ha næringsbygg tilknyttet stadion for å kunne realisere dette. Derfor kan ikke en stadion bygges hvor som helst.

44388[/snapback]

 

Det er jo forjævli at de klubbene som spiller i og rykker opp til tippeligaen må bygge et forbanna kjøpesenter m.m. for å få være med på moroa. Det stilles da ikke slike krav til andre idretter her i landet. Det er greit at man må følge visse standarder (lys, undervarme, etc), og det bør også være viktig at økonomien i klubben er sikker. Jeg syntes heller at man burde rette fokus mot akkurat dette, altså klubbenes økonomi, før man begynner å kødde med stadioner. Ellers vil det bli et evig jag for de litt mindre klubbene for å bygget en stadion som passer NFF. Disse klubbene vil da satse en masse millioner som de helt sikkert ikke har på stadionutbygging, og dette vil dermed ramme klubbens spillere/talentutvikling. Tenker for eksempel på Sogndal; hva skal de med et stort stadionanlegg med næringsbygg etc? Innbyggerantallet der oppe er jo ikke større enn at de ville fått store problemer med å fylle opp Nadderud.

 

En fotballbane er jo i bunn og grunn bare et sted der man spiller foballkamper. Derfor mener jeg helt seriøst at vi burde satse på Nadderud som vår Blue Arena. Det må da finnes muligheter til å bygge ut den noe, slik at den tilfredstiller NFFs krav.

44393[/snapback]

 

Enig, men det bør jo være et unntak for nyopprykkede lag? Jeg kan f.eks tenke meg at Strindheim fremdeles hadde hatt utrolig bruk for et kjempestadion dersom dette kravet hadde eksistert i 95... De hadde vært i 2.div før stadion hadde vært ferdigstilt - spesielt hvis ting hadde gått i samme tempo som på Forne...zzzzzz

 

Det jeg stiller spørsmålet ved er hvorfor det stilles så strenge krav til VIP-fasiliteter? (Very Impressiv Penis?) Hvem bestemmer hvem som er kvalifisert som VIP? Får man lister fra NFF?

Syntes Sondre Kåfjord at han ikke sitter behagelig nok på Nadderud?

 

Men det er sikkert med tanke på at Fotballforbundet skal redde sin egen ræv ovenfor UEFA, sine egne sponsorer, hårette lesbiske forfattere som har gått av på feil t-banestasjon og alle de superviktig statsoverhodene som støtt og stadig dukker opp på Nadderud...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis VIP'ene ikke kan sitte på de samme stolene eller stå i de samme betongtrappene som oss andre, kan de til hel.... holde seg unna fotball. Unntaket må være hvis det skulle dukke opp en baron eller noe. Men da kan vi vel få mekket til en sofa på løpebanen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis VIP'ene ikke kan sitte på de samme stolene eller stå i de samme betongtrappene som oss andre, kan de til hel.... holde seg unna fotball. Unntaket må være hvis det skulle dukke opp en baron eller noe. Men da kan vi vel få mekket til en sofa på løpebanen.

44441[/snapback]

Støttes fullt ut. Har vært på VIP-tribunen på Ullevål noen ganger (rolig, ikke det unevnelige selvfølgelig, men landslaget). Der er det mildt sagt drit-kjipt å se fra, med masse folk som hverken klapper eller synger, men sitter som om de var hjemme i stua og så hotel Cesar på TV. Ja til oppgradert Nadderud, det er også midt i Bærum!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Ser ut til at det blir Nadderud ! ! ! ! ! !

 

Kommunen bevilger trolig penger!

46690[/snapback]

Det er bare utrolig viktig!!

 

En sesong på Bislett kunne kanskje ha gått, men publikumsmessig hadde det neppe blitt noen höydare. Det så vi det året vi spilte en del kamper der (98, vel), og det ikke vare mer enn et par tusen mot LSK.

 

Dessuten er det godt å vite at det blir poeng hjemme mot VIF. De scorer jo ikke på Nadderud!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ser ut til at det blir Nadderud ! ! ! ! ! !

 

Kommunen bevilger trolig penger!

46690[/snapback]

Det er bare utrolig viktig!!

 

En sesong på Bislett kunne kanskje ha gått, men publikumsmessig hadde det neppe blitt noen höydare. Det så vi det året vi spilte en del kamper der (98, vel), og det ikke vare mer enn et par tusen mot LSK.

 

Dessuten er det godt å vite at det blir poeng hjemme mot VIF. De scorer jo ikke på Nadderud!!

46693[/snapback]

 

 

Nadderud blir godkjent for spill i tippeligaen til neste år så dette er vel egentlig ikke noe tema lenger, men bislett hadde det uansett ikke blitt for den er heller ikke godkjent for tippeligaspill. (For mange ståplasser og for få plasser under tak) Også presterer de å klage på at ingen vil bruke arenaen deres????? Burde kanskje tenkt på det litt før.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nadderud blir godkjent for spill i tippeligaen til neste år så dette er vel egentlig ikke noe tema lenger, men bislett hadde det uansett ikke blitt for den er heller ikke godkjent for tippeligaspill. (For mange ståplasser og for få plasser under tak) Også presterer de å klage på at ingen vil bruke arenaen deres????? Burde kanskje tenkt på det litt før.

46716[/snapback]

Nå er det vel bare sitteplasser på nye Bislett (hele 15.400), men tak er jo et poeng. Men er det NFF som krever tak? Trodde helst det var et ønske fra klubben for å kunne tilby best mulig tribunefasiliteter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Neste Sesong! Hvor?
×
×
  • Opprett ny...