Gå til innhold

Gule Og Røde Kort


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Jeg spurte Thor Grønnerud i NFF om man stryker det gule kortet hvis man i samme kamp får direkte rødt. Og sjarmtrollet svarte:

 

Det er kun når en spiller blir utvist på grunnlag av to gule kort i samme kamp at de gule kortene forsvinner (blir konvertert til et rødt). Utover dette trekker spilleren med seg gule kort videre.

 

Thor Grønnerud

Fagsjef Lov og reglement i NFF

Endret av Øyvind
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok et kort til Markus i går. Han står oppført med 3 gule, og skal stå over neste kamp. Men stabak.no opererer med 2 gule, så de har vel planer om å sende han utpå mot Godset. Da risikerer vi vel en straff av et eller annet slag (poengtrekk?) Kan noen fortelle Flem og resten av ledelsen at Markus faktisk har 3 gule!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nok et kort til Markus i går. Han står oppført med 3 gule, og skal stå over neste kamp. Men stabak.no opererer med 2 gule, så de har vel planer om å sende han utpå mot Godset. Da risikerer vi vel en straff av et eller annet slag (poengtrekk?) Kan noen fortelle Flem og resten av ledelsen at Markus faktisk har 3 gule!

45043[/snapback]

 

Janne vet i alle fall at Markus må stå over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan noen fortelle Flem og resten av ledelsen at Markus faktisk har 3 gule!

45043[/snapback]

Du?

45045[/snapback]

 

Kunne jeg sikkert gjort! Jeg maste en del på Ingebrigt og Tom i forbindelse med nye spillere tidligere i sommer, så jeg tenkte at de kanskje var lei meg for en stund. I tillegg så er det jo andre som har enda bedre kontakt med folket på kontoret..

 

Men, som Øyvind skriver. Janne er klar over det, og at han vet det er jo det viktigste.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

I forbindelse med Daniel og Jesper sine gule kort i dag gjennomgikk jeg litt statistikk

 

Svenskene er benyttet 65 ganger, enten fra start eller som innbytter. Totalt har svenskene pådratt seg 11 gule og 1 rødt kort. Statistikken sier derfor at svenske pådrar seg et gult kort pr. 5,9 benyttelse.

Resten av troppen, inkludert en særdeles hissig islending, er benyttet 305 ganger, har pådratt seg totalt 19 gule og 0 røde kort. Snittet blir derfor gult kort pr 16,05 benyttelse.

 

Ganske store forskjeller der - resten er snillere enn svenskene, eller skal vi si - svenskene er slemmest. På den andre siden scorer de pr. 2,8 benyttelse mot resten av lagets 8,4 benyttelse.

 

Så latterlig mye tid jeg har...

 

For å ta Norge mot resten,

 

Norge gule: 13,63 Norge mål: 11,26

Resten gule: 7,70 Resten mål: 3,08

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gule Og Røde Kort
×
×
  • Opprett ny...