Gå til innhold

Stabæk - Tønsberg


Øyvind
 Del

Anbefalte innlegg


Kampen skal gå 4. september. Er vel U-21 landskamper 2. og 6. (?). Og Veigar skal vel ut og reise. Må jo bli en midtukekamp hvis den blir utsatt, og uten flomlys må vel den kampen begynne i 17-tiden på en hverdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker i fjor høst, da Alesund møtte Start i en utsatt kamp på Kråmyra. Den begynte kl 15:00 på en hverdag.

 

Allikevel møtte det opp 7000 folk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker i fjor høst, da Alesund møtte Start i en utsatt kamp på Kråmyra. Den begynte kl 15:00 på en hverdag.

 

Allikevel møtte det opp 7000 folk.

44668[/snapback]

Det var Ålesund. Vanlig lønnsmotakere har kanskje ikke samme muligheten og ta fri! Trygdemottakere og folk på tiltak derimot kan rekke det. Men det vil sikkert trekke ned snittet vårt.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker i fjor høst, da Alesund møtte Start i en utsatt kamp på Kråmyra. Den begynte kl 15:00 på en hverdag.

 

Allikevel møtte det opp 7000 folk.

44668[/snapback]

Det var Ålesund. Vanlig lønnsmotakere har kanskje ikke samme muligheten og ta fri! Trygdemottakere og folk på tiltak derimot kan rekke det. Men det vil sikkert trekke ned snittet vårt.

44744[/snapback]

 

Er ikke vi stort sett direktører og rikinger som lever på rente av kapital. Eller fars formue? Jobbe gjør vi bare fordi vi har lyst til det...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg husker i fjor høst, da Alesund møtte Start i en utsatt kamp på Kråmyra. Den begynte kl 15:00 på en hverdag.

 

Allikevel møtte det opp 7000 folk.

44668[/snapback]

Det var Ålesund. Vanlig lønnsmotakere har kanskje ikke samme muligheten og ta fri! Trygdemottakere og folk på tiltak derimot kan rekke det. Men det vil sikkert trekke ned snittet vårt.

44744[/snapback]

 

Er ikke vi stort sett direktører og rikinger som lever på rente av kapital. Eller fars formue? Jobbe gjør vi bare fordi vi har lyst til det...

44766[/snapback]

Stort sett.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Lever av fars formue jeg!

 

Hadde kommet om kampen hadde begynt ett.. Har kanskje noe med at jeg slutter 1130 på onsdager da

 

Og pappa, vi skal ta en prat om det bilde

Endret av Anna
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kampen er bekfeftet flyttet til 14/9 kl 17:00!

 

 

http://stabak.no/content/view/1373/2/

44911[/snapback]

 

 

NEI! - Jeg er på jobb i London den dagen! F**N!! :-(

45175[/snapback]

 

Jeg derimot er glad den er flyttet, for jeg skal være på Jutultreffen med BVIF J96 fra 16:00 - 20:00 neste søndag og hadde måtte gå glipp av Tønsberg kampen. Men jeg føler med deg Stuart - jeg ble sendt til Stavanger med jobben akkurat den dagen vi spilte mot Bærum i cup'en iår.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Tønsberg
×
×
  • Opprett ny...