kihl 200 Share Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 Altså:jeg er faen meg så flott når jeg kler meg opp i blått gi meg øl og gi meg sigg så blir kampen ekstra digg og hvis morra di er mann kan hun være med neste gang for vi er bærumspøbler på turne! 1 Link to post Share on other sites More sharing options...
pauligirl 236 Share Posted July 1, 2009 Share Posted July 1, 2009 takk! Link to post Share on other sites More sharing options...
Bertie 0 Share Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Stabæk Fotball- i blått og mørkeblått Stabæk Fotball - spiller fei-ende flott Stabæk Fotball - Er du Lyn-gutt er du dott Stabæk Fotball, Stabæk Fotball, Stabæk Fotball - knuser Odd og RBK Stabæk Fotball - banker Brann og LSK Stabæk Fotball - Ja, sammen skal vi stå! Stabæk Fotball, Stabæk Fotball hahahahahaha sliter vi med å synge fortere og fortere er jo dette en perfekt sang:D En morsom sang Kunne evt. hatt Henning Hauger i stedet for Stabæk Fotball, så Henning får en velfortjent sang. Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? Link to post Share on other sites More sharing options...
boie 2,387 Share Posted July 2, 2009 (edited) Share Posted July 2, 2009 (edited) Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? edit:Feil bilde Edited July 2, 2009 by boie Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted July 2, 2009 Share Posted July 2, 2009 Får ikke opp youtube på jobb, hvilken melodi er det? edit:Feil bilde Haha, det var den sangen jeg tenkte på når jeg leste teksten. Link to post Share on other sites More sharing options...
mcmorten 0 Share Posted July 2, 2009 (edited) Share Posted July 2, 2009 (edited) Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. ja hvor ble det av den ? jeg likte den Hva skjedde med "who let the Hoff out, Hoff - Hoff - Hoff"Den var jo så dårlig at den var bra. synes den er bra har et spørsmål: noen her som vet teksten til "gi meg øl og gi meg sig" sangen? hørte den bare to ganger og klarte ikke å huske hele sangen. Når vi sang den i i halden, lo hoff godt. Jeg er overbevist om at synger vi denne sangen vil det løsne for ham rimelig kjapt Edited July 2, 2009 by mcmorten Link to post Share on other sites More sharing options...
Nothingtown 0 Share Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Noen mulighet til å få opp teksten til de to nye sangene i dag? Henning Hauger + sammen skal vi kjempe, sammen skal vi slåss. Link to post Share on other sites More sharing options...
Anders C 6,569 Share Posted July 5, 2009 Share Posted July 5, 2009 Noen mulighet til å få opp teksten til de to nye sangene i dag? Henning Hauger + sammen skal vi kjempe, sammen skal vi slåss. Sammen skal vi kjempe: Melodi: Ukjent Sammen skal vi kjempe og sammen skal vi slåss da ender nok en gang tre poeng opp hos oss å åååååå syng for Stabæk, syng for Stabæk, syng for de blaa Henning-sangen: Melodi: Hymnen Født og oppvokst med Stabæk vi synger sangen hans nå spiller skjorta av alle Henning Hauger er blaa Link to post Share on other sites More sharing options...
s-simen 1,925 Share Posted July 6, 2009 Share Posted July 6, 2009 Ser det for meg at vi synger noe til den, og det ser jævlig fint ut! Link to post Share on other sites More sharing options...
henny 50 Share Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 daniel, daniel han er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Link to post Share on other sites More sharing options...
Mortimer 4,395 Share Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 daniel, danielhan er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Har du hørt denne? Fyllerør og ralling åå åå åååå Fyllerør og ralling Fyllerør ooooog raaaallling Link to post Share on other sites More sharing options...
henny 50 Share Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 nei aldri hørt. daniel er sikkert like fornøyd med den. Link to post Share on other sites More sharing options...
loudness 303 Share Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 flott at nye personer på forumet kommer med forslag, men neste gang, la være å legge ut sånne forslag !! Link to post Share on other sites More sharing options...
Luguber 1,529 Share Posted July 7, 2009 (edited) Share Posted July 7, 2009 (edited) daniel, danielhan er kjekkere enn deg og sparker ballen riktig vei, det er daniel - daniel, ja daniel - daniel daniel, daniel han løper og han løper, ja han knuser de han møter det er daniel - daniel, ja daniel - daniel han takler og han vinnern, sender stadio'n til himmærn http://www.youtube.com/watch?v=xPHBHYMes-U Skulle likt å høre oss prøve. sliter nok med å hode takta fra før... kommer bare til å bli ralling... edit: feil quote Edited July 7, 2009 by Luguber Link to post Share on other sites More sharing options...
draupnir 0 Share Posted July 7, 2009 Share Posted July 7, 2009 Og ord som "himmærn" hører hjemme på østkanten :angry: Link to post Share on other sites More sharing options...
knyst 552 Share Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Link to post Share on other sites More sharing options...
sahest 576 Share Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Ta den som et kasterop, hvor JuniorSupport svarer med 'Hoff-Hoff-Hoff-Hoff' Link to post Share on other sites More sharing options...
christian- 0 Share Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Hva med i så fall å ta: "Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Link to post Share on other sites More sharing options...
Shottegutta 2 Share Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg tenker på Espen hver dag, hvert sekund! Jeg vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! mel: jeg vil ha en liten hund Link to post Share on other sites More sharing options...
nr.25 1 Share Posted July 9, 2009 Share Posted July 9, 2009 Kunne det gått ann å lage en sang ut av Black Sabbaths "War Pigs"? Jeg tenker på versene... Melodien (For de som ikke vil oppleve denne orgasmen av rockehistorie, så begynner 1. vers på 1:10) Link to post Share on other sites More sharing options...
knyst 552 Share Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Hva med i så fall å ta:"Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Absoslutt for rim! -kom bare ikke på noe som rimte i farten, så da tok jeg originalteksten... - noe som hender er greit for da kan alle sangen med en gang... F.eks: Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi elsker deg/vår Espen i mørkeblaatt stoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! Mange muligheter! Link to post Share on other sites More sharing options...
knyst 552 Share Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Kunne det gått ann å lage en sang ut av Black Sabbaths "War Pigs"? Jeg tenker på versene... Melodien (For de som ikke vil oppleve denne orgasmen av rockehistorie, så begynner 1. vers på 1:10) tøft! Link to post Share on other sites More sharing options...
AndersBD 1,000 Share Posted July 10, 2009 (edited) Share Posted July 10, 2009 (edited) Hva med i så fall å ta:"Jeg elsker å se Espen i mørkeblaatt stoff" Eller noe lignende, blir mye bedre om det rimer. Absoslutt for rim! -kom bare ikke på noe som rimte i farten, så da tok jeg originalteksten... - noe som hender er greit for da kan alle sangen med en gang... F.eks: Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff Jeg/vi elsker deg/vår Espen i mørkeblaatt stoff Jeg/vi vil ha en liten Hoff, Hoff-Hoff Hoff-Hoff! Mange muligheter! Mel: I kjøleskapet hjemme er det øl På Forenbu Arena har vi Hoff Hoff-hoff-hoff-hoff-hoffhoffhoffhoffhoff (nb: ment som kødd) Edited July 10, 2009 by AndersBD Link to post Share on other sites More sharing options...
kihl 200 Share Posted July 10, 2009 Share Posted July 10, 2009 Mel: I kjøleskapet hjemme er det ølPå Forenbu Arena har vi Hoff Hoff-hoff-hoff-hoff-hoffhoffhoffhoffhoff (nb: ment som kødd) hahahaha Link to post Share on other sites More sharing options...
knyst 552 Share Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Jeg fortsetter spammingen: Daniel kledd i blaatt, han er faen meg så flott! Ja, score det kan han, fy faen for en mann! Daniel Nannskog, den største mann på jord, mot Stabæk er han tro, kong Daniel Nannskog Melodien Link to post Share on other sites More sharing options...
MortenHS 12 Share Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Lag en sang til Daigo på "Daze - Tamagotchi" melodien! Link to post Share on other sites More sharing options...
draupnir 0 Share Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Lag en sang til Daigo på "Daze - Tamagotchi" melodien! You're our Kobayashi, not so Alan-squashy? (8) ...Det er virkelig få ord som rimer på Kobayashi. Link to post Share on other sites More sharing options...
BelgiskBlaa 3,144 Share Posted July 12, 2009 Share Posted July 12, 2009 Gjenbruk av Frode Olsens gamle melodi hadde kanskje vært noe? Eller skal vi følge Finns forslag og bruke den på Ingrid Hjelmeseth? Link to post Share on other sites More sharing options...
knyst 552 Share Posted July 13, 2009 Share Posted July 13, 2009 Frode Olsens gamle melodi.... Hvilken var dette? Den gangen var jeg sittende, så det husker jeg ikke... Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts