Blå_i_eksil 93 Share Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Hva med å få erik og kriss til å lage en sang til stabæk fotball? invie Fornebu med den!!Tror det hadde vært sykt kult og kunne fenget mye publikum. De er jo bærums gutter og mest sannsynlig Stabæk fans. men bare en tanke jeg har... men tror det hadde blitt bra:D synger de på åpningen skyter jeg meg selv.. Hvem er Erik og Kriss? To stk rappere mest kjent for denne sangen: Link to post Share on other sites More sharing options...
Haakin 18 Share Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Hva med å få erik og kriss til å lage en sang til stabæk fotball? invie Fornebu med den!!Tror det hadde vært sykt kult og kunne fenget mye publikum. De er jo bærums gutter og mest sannsynlig Stabæk fans. men bare en tanke jeg har... men tror det hadde blitt bra:D synger de på åpningen skyter jeg meg selv.. Hvem er Erik og Kriss? To stk rappere mest kjent for denne sangen: Og bærums grammatikk.. Link to post Share on other sites More sharing options...
Ulle 83 Share Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Hva med å få erik og kriss til å lage en sang til stabæk fotball? invie Fornebu med den!!Tror det hadde vært sykt kult og kunne fenget mye publikum. De er jo bærums gutter og mest sannsynlig Stabæk fans. men bare en tanke jeg har... men tror det hadde blitt bra:D Den ene er Lyn-fan uten at jeg husker helt hvem det er av dem og han andre er ikke så altfor glad i fotball. Så om de gidder å lage en Stabæk sang vil det overraske meg, men penger er alt for tiden så penger=sang $$ Link to post Share on other sites More sharing options...
Rich 646 Share Posted November 19, 2007 Share Posted November 19, 2007 Hva med å få erik og kriss til å lage en sang til stabæk fotball? invie Fornebu med den!!Tror det hadde vært sykt kult og kunne fenget mye publikum. De er jo bærums gutter og mest sannsynlig Stabæk fans. men bare en tanke jeg har... men tror det hadde blitt bra:D synger de på åpningen skyter jeg meg selv.. Hvem er Erik og Kriss? To stk rappere mest kjent for denne sangen: Og bærums grammatikk.. Godkjent det Link to post Share on other sites More sharing options...
Potter 2,494 Share Posted November 20, 2007 (edited) Share Posted November 20, 2007 (edited) Bærumsgrammatikk er vel den som egentlig er mest kjent... bærums svar på bondegrammatikk. Morsom er den også: Edited November 20, 2007 by Potter Link to post Share on other sites More sharing options...
Medgangssupporter 0 Share Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Nå har jeg lett lenge, men finner ei; teksten til "Over skyene er himmelen alltid blaa".. Kan noen poste? Link to post Share on other sites More sharing options...
PhunxZtar 862 Share Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Here it comes... Vi er de blaa, og mørke blaa Vi står i snø og regn og solskinn sånn som nå Og vi skal stå Og aldri gå For bakom skyene er himmelen alltid blaa Vi er de blaa.... osv Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikki 759 Share Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Here it comes... Vi er de blaa, og mørke blaa Vi står i snø og regn og solskinn sånn som nå Og vi skal stå Og aldri gå For bakom skyene er himmelen alltid blaa Vi er de blaa.... osv er det ikke egentlig "slik som nå.." vi startet med.. eller er det jeg som driter meg ut?? Link to post Share on other sites More sharing options...
stabækLars 2,098 Share Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Here it comes... Vi er de blaa, og mørke blaa Vi står i snø og regn og solskinn sånn som nå Og vi skal stå Og aldri gå For bakom skyene er himmelen alltid blaa Vi er de blaa.... osv er det ikke egentlig "slik som nå.." vi startet med.. eller er det jeg som driter meg ut?? Tror det opprinnelig var "slik som nå". Men det er vanskelig å artikulere. "Sånn som nå" funker bedre Link to post Share on other sites More sharing options...
Mikki 759 Share Posted May 21, 2008 Share Posted May 21, 2008 Here it comes... Vi er de blaa, og mørke blaa Vi står i snø og regn og solskinn sånn som nå Og vi skal stå Og aldri gå For bakom skyene er himmelen alltid blaa Vi er de blaa.... osv er det ikke egentlig "slik som nå.." vi startet med.. eller er det jeg som driter meg ut?? Tror det opprinnelig var "slik som nå". Men det er vanskelig å artikulere. "Sånn som nå" funker bedre enig i det! Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,885 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 sier vi ikke sne og ikke snø? Link to post Share on other sites More sharing options...
Petter 5,911 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Jeg sier snø, og jeg håper absolutt ikke vi må si sne. Synes det er så irriterende me dfolk som sier sne, det høres så gammeldags ut. Link to post Share on other sites More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Share Posted May 22, 2008 (edited) Share Posted May 22, 2008 (edited) Jeg sier snø, og jeg håper absolutt ikke vi må si sne. Synes det er så irriterende me dfolk som sier sne, det høres så gammeldags ut. Se så, - da var vel den saken klar p.s. SNE!! Edited May 22, 2008 by Pjalle Nøtt Link to post Share on other sites More sharing options...
blaasoldat 8,736 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 synes slik og sne passer best inn... men det er bare min mening Link to post Share on other sites More sharing options...
Albert 921 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Jeg sier snø, og jeg håper absolutt ikke vi må si sne. Synes det er så irriterende me dfolk som sier sne, det høres så gammeldags ut. Se så, - da var vel den saken klar p.s. SNE!! Vi er fra Bærum. Der heter det sne og slik, og vi benytter oss av dobbelt a og ikke den med ring over, eksempel: Blaa (altså ikke det vulgære Blå). Det dreier seg om identitet. Link to post Share on other sites More sharing options...
knutta 1,885 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Tenkte på at siden det er så populært å spille på fordommer for tiden men rosa pannebånd og vålerengeN at vi likegreit kan si sne også. Bruker ikke ordet til vanlig pjalle, hvis det var det du mente Link to post Share on other sites More sharing options...
Pjalle Nøtt 66 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Tenkte på at siden det er så populært å spille på fordommer for tiden men rosa pannebånd og vålerengeN at vi likegreit kan si sne også.Bruker ikke ordet til vanlig pjalle, hvis det var det du mente for the record,- det gjør jeg Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Tenkte på at siden det er så populært å spille på fordommer for tiden men rosa pannebånd og vålerengeN at vi likegreit kan si sne også.Bruker ikke ordet til vanlig pjalle, hvis det var det du mente for the record,- det gjør jeg Jeg også. Alle som ikke gjør det bør vaske munnen sin med grønnsepe. Link to post Share on other sites More sharing options...
Fefe 24 Share Posted May 22, 2008 Share Posted May 22, 2008 Tenkte på at siden det er så populært å spille på fordommer for tiden men rosa pannebånd og vålerengeN at vi likegreit kan si sne også.Bruker ikke ordet til vanlig pjalle, hvis det var det du mente for the record,- det gjør jeg Jeg også. Alle som ikke gjør det bør vaske munnen sin med grønnsepe. Nå synes jeg du er sjofel, men men frem med sepen. Link to post Share on other sites More sharing options...
frilin 2,339 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 sikkert en idè å legge de nye sangene i tribune-sanger på stabaek.no?? Link to post Share on other sites More sharing options...
Sandra 0 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Folk får synge hva de vil, men jeg tar ikke ordene sne og slik i min munn ihvertfall! Jeg er fra Bærum, men alvorlig talt........ Link to post Share on other sites More sharing options...
Blaapaatur 297 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Folk får synge hva de vil, men jeg tar ikke ordene sne og slik i min munn ihvertfall!Jeg er fra Bærum, men alvorlig talt........ Enig! Men nå er jeg ikke fra Bærum.. Men sne og "puse" L kommer jeg aldri til å si Link to post Share on other sites More sharing options...
Rich 646 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Folk får synge hva de vil, men jeg tar ikke ordene sne og slik i min munn ihvertfall!Jeg er fra Bærum, men alvorlig talt........ Enig! Men nå er jeg ikke fra Bærum.. Men sne og "puse" L kommer jeg aldri til å si Dette handler da ikke om hvor man er fra, men at ting betyr forskjellig ting. Sne = hvite krystaller som daler ned fra himmelen Snø= brunt slaps i midtrabatten på Drammensveien Link to post Share on other sites More sharing options...
SS KE 0 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Folk får synge hva de vil, men jeg tar ikke ordene sne og slik i min munn ihvertfall!Jeg er fra Bærum, men alvorlig talt........ Enig! Men nå er jeg ikke fra Bærum.. Men sne og "puse" L kommer jeg aldri til å si Dette handler da ikke om hvor man er fra, men at ting betyr forskjellig ting. Sne = hvite krystaller som daler ned fra himmelen Snø= brunt slaps i midtrabatten på Drammensveien Helt enig den forklaringen der. Og vi har da sne i Bærum? Vi håper hvertfall på det hver høst. At det skal komme sne og ikke snø. Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,688 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Snø Link to post Share on other sites More sharing options...
Posse 21,857 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Hehe, DnC Bildet må være 15 år gammelt.. Plutselig ble jeg dritredd for at det hadde snødd hjemme, shait.. Link to post Share on other sites More sharing options...
atleten 1,688 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Jeg tror den gangbroen ble kjørt ned i 1989. Så bildet er vel kanskje 20 år gammelt? Link to post Share on other sites More sharing options...
SS KE 0 Share Posted May 23, 2008 (edited) Share Posted May 23, 2008 (edited) Snø Sne;) Ønsker hvertfall, det skal se sånn ut hvert år. Selv om det kansje ikke er hjemme hos meg:) Men er jo alltid lov og drømme:) Edited May 23, 2008 by SS KE Link to post Share on other sites More sharing options...
Alzheimer 2,525 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Fy faen for en utrolig teit debatt. Montebello er i Lyn-land. La nå homo-erotiske uttrykk som frem, nu, efter, sne, mave, hytten, ø (før øy) etc få dø stille og rolig. Snakk norsk! Tenk dialekt. Og det gjelder også Montebello-dialekt. Jeg synes folk utelukkende driter seg selv ut når de sier VålerengEN. Link to post Share on other sites More sharing options...
sigurdlk 50 Share Posted May 23, 2008 Share Posted May 23, 2008 Ta deg et kamferdrops. Link to post Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts