Gå til innhold

Sogndal - Stabæk


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Flaut flaut flaut.

Fy JJ KAN DU IKKE FÅ GUTTA TIL Å SPILE FOTBALL KAN DU GÅ AV I MORGEN!

47152[/snapback]

 

Gå legg deg a! Det er bare latterlig sagt, han er mannen som har fått tak i jokke, jesper, nannskog, karlsson og alan, han er mannen som har fått oss på på opprykksplass.

 

Jønsson jønnson, værdens beste jønnson

47166[/snapback]

 

Helt enig med deg der!! Janne har gjort utrolig mye for Stabæk denne sesongen.. og det å snu ryggen til han når det går litt dårlig med gutta er alt for svakt!!

47167[/snapback]

 

Da kan du vel komme med det utrolig gode han har gjordt?

For å si at vi har storspilt i år er ikke riktig, å si at noen andre en Nannskog har imponert er også feil.

Å hente spillere er noe annet en å få et lag til å spille fotball sammen og akkurat det er jobben hans!

Med den stallen vi har skulle vi ha lekt oss igjenom 1 div!

Snur ikke ryggen til noen som helst. Kommer med fortjent kritikk!

47173[/snapback]

 

HØR HØR!!!! Akkurat det jeg mener! Hva har Jønssom gjort som er så forbanna bra. Hvor er spillemønsteret?! Ser jo bare mæling!!

47175[/snapback]

 

Dere kan syns hva pokker dere vil, men vi ligger ikke på opprykk fordi kun Nannskog har imponert...

47178[/snapback]

 

Akkurat det er noe å HØRE på

47180[/snapback]

 

 

Blir megeeet interessant å lese dagens Budstikka.

Hentet fra budstikka.no

 

Les i Budstikka mandag:

Trener Jan Jönsson: - Vi har ikke prestert noe ennå.

 

Bra det er flere enn meg som mener akkurat dette. Det er lov å stille seg kritsik, når prestasjonene på banen ikke står i samsvar med hva som forventes/ avtales på spillermøtet. Nå er det dumt å fremlegge dette etter sesongens vanskeligste bortekamp. Jeg vet likevel at vi er mye bedre enn hva som ble vist i går. Derfor synes jeg kritikken er berettiget. Godt Jønsson har den gode egenskapen av å være selvkritisk.

 

Og til dere som driter i hvordan vi spiller, men klager på dårlig mediadekning i en annen, og ganske stor, tråd på forumet - kanskje det er en sammenheng her?? Å vinne er selvfølgelig det viktigste, spesielt på dårlige dager, men over tid er antall seire positivt korrelert med hvordan spillet på banen sitter..

Endret av booi
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 99
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Å kritisere jønsson må vel være som å skyte seg selv i foten og drukne seg selv på en gang.

 

Spillemessig har det kanskje ikke vært så bra i det siste, men bare se på forskjellen på overganger (altså kontringer) i år og i fjor. Kan ikke sammenlignes en gang..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jeg enig i. Ingen ting taler for at Jønsson burde trekke seg så lenge vi kjemper i toppen. Jeg er likevel kritisk til det faktum at spillet ikke fungerer, og at vi sjelden spiller hele gode kamper. Greit nok at lagene i 1.div bevisst legger seg bakpå og takler så det smeller, og at dommernivået er skandaløst dårlig. Jeg mener likevel at vi burde være gode nok til å spille ut flesteparten av lagene i ligaen. Selv mot høye albuer, uthaling av tid, og etter dommertabbe på dommertabbe.

 

I tillegg vil jeg si at Jønnson skal ha skryt for å ha trodd på, og fått frem, talentene i Branimir, Bjørnar, Henning.

 

Vi har enkeltspillerne, vi får håpe banespillet blir bedre...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å kritisere jønsson må vel være som å skyte seg selv i foten og drukne seg selv på en gang.

 

Spillemessig har det kanskje ikke vært så bra i det siste, men bare se på forskjellen på overganger (altså kontringer) i år og i fjor. Kan ikke sammenlignes en gang..

47236[/snapback]

 

Blir også vanskelig å sammenligne motstanderene vi møter nå mot lagene i tippeligaen. Men når spillet sitter, spiller vi bedre enn vi gjorde i fjor. Det er jeg enig i. Vi var ikke noe dårligere enn Lsk i cupen..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å kritisere jønsson må vel være som å skyte seg selv i foten og drukne seg selv på en gang.

 

Spillemessig har det kanskje ikke vært så bra i det siste, men bare se på forskjellen på overganger (altså kontringer) i år og i fjor. Kan ikke sammenlignes en gang..

47236[/snapback]

 

Blir også vanskelig å sammenligne motstanderene vi møter nå mot lagene i tippeligaen. Men når spillet sitter, spiller vi bedre enn vi gjorde i fjor. Det er jeg enig i. Vi var ikke noe dårligere enn Lsk i cupen..

47241[/snapback]

 

Eller fredrikstad.

 

Tror problemet sitter i hodet på spillerne, de senker seg ned på nivået til motstanderen istedet for å kjøre over dem i 2*45minutter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å kritisere jønsson må vel være som å skyte seg selv i foten og drukne seg selv på en gang.

 

Spillemessig har det kanskje ikke vært så bra i det siste, men bare se på forskjellen på overganger (altså kontringer) i år og i fjor. Kan ikke sammenlignes en gang..

47236[/snapback]

 

Blir også vanskelig å sammenligne motstanderene vi møter nå mot lagene i tippeligaen. Men når spillet sitter, spiller vi bedre enn vi gjorde i fjor. Det er jeg enig i. Vi var ikke noe dårligere enn Lsk i cupen..

47241[/snapback]

 

Eller fredrikstad.

 

Tror problemet sitter i hodet på spillerne, de senker seg ned på nivået til motstanderen istedet for å kjøre over dem i 2*45minutter.

47242[/snapback]

 

Det blir for dumt å male fanden på veggen her, - men er enig i at det sikkert sitter mye i hodet på spillerne. Det er jo litt uprofft, - og jeg føler meg ikke sikker enda, at jeg synes hodeproblemer kommer beleilig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


det var kanskje ikke vi som var dårlige, men Sogndal som var gode...

 

1-1 borte, på en dårlig dag for oss, mens motstander spiller årets kamp er vel ikke så dårlig

47252[/snapback]

 

Ser det er mange morsomme tolkninger her.

Min mening er ikke at JJ skal gå av i dag men at han snart må få gutta til å spille fotball sammen. Nå har vi spilt 22 kamper og da burde formstigen peke oppover snart!

Hvis man ser bak resultatene har vi ikke klart å spille ut et eneste lag i adecco og spillet er til tider elendig.

Så det var en som sa vi var nede i en bølgedal, da spør jeg når var vi på topp?

Nå har jeg sett 13 kamper hitill i år og vi har enda ikke storspilt.

Tror faktisk det er så enkelt at når vi leder får gutta beskjed om å holde nullen og ikke avgjøre kampen med en ekstra scoring.

Og sogndal var kanskje gode i går og årsaken: vi la oss bakpå og lot Sogndal få spille.

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er vel noe urealistisk å tro at vi skal rævkjøre alle motstandere bare fordi vi er nynedrykket og har et godt lag. Man kan si til man blir blå i trynet at det eneste som teller er å rykke opp igjen, og den beste måten å klare dette på er å være kyniske som f og ikke slippe inn mål. Med Daniel på topp har det vist seg at vi faktisk vinner ganske mange kamper. Personlig synes jeg det ikke ville være riktig av JJ å gå ut med det for øye å spille sjampisfotball i hver kamp og vinne 5-3. Ruud Gullits 'sexy football' anyone? VIF er et godt eksempel på et lag som med en meget kynisk spillestil fikset opprykksbiffen (og koteletten og fiskepuddingen). Tippeligaen gir mer kroner å rutte med, man kan forsterke laget, får ny stadion, vinner cupen, vinner UEFA-cupen, kommer i Champions League, knuser Barca in CL-finalen og..... ehhh, sorry, jeg lot meg visst rive med der. Men jeg tror jeg fikk frem poenget.. Vi skal opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Sogndal - Stabæk
×
×
  • Opprett ny...