Gå til innhold

Markegård


joddlekukk
 Del

Anbefalte innlegg


Alt for lenge siden jeg har faat sett denne karen i akjon naa, hvordan har denne talentfulle karen utviklet seg?

 

Spilte mot denne mannen for mange aar siden paa Prestfoss Gressbane:) vi tapte dessverre 11-1, 7 av maalene var det denne karen smalt inn.

Teknikken var iallfall knall, hva med hurtigheten hans? Han var ikke av de raskeste som ung..

 

Mest rotete innlegg ever..seint her gitt!

 

Mvh Joddlekukk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alt for lenge siden jeg har faat sett denne karen i akjon naa

Mvh Joddlekukk

45824[/snapback]

 

 

Det skjønner jeg godt, når Veigar er i form (som han har vært i det siste) er han en klart bedre fotballspiller enn Eirik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


veigar har jo ikke vært i form i det siste i hele tatt. nå så jeg ikke kampen mot godset, men fikk med meg at han scora. I de 4-5 kampene før det har han vært elendig.

45908[/snapback]

 

Han var veldig bra mot Godset

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik er mye mer bevegelig enn Veigar. Er også mer rett på mål. Han har i hvertfall vært det i det siste.

46025[/snapback]

 

 

 

 

Han var iallfall en meget habil avslutter, etter hva jeg har lest inne her denne sesongen saa aapnet Veigar knall for derreter og miste noe av formen..

Er vel kun Nanne av spissene som har vert stabil i hele aar..?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik er mye mer bevegelig enn Veigar. Er også mer rett på mål. Han har i hvertfall vært det i det siste.

46025[/snapback]

 

 

 

 

Han var iallfall en meget habil avslutter, etter hva jeg har lest inne her denne sesongen saa aapnet Veigar knall for derreter og miste noe av formen..

Er vel kun Nanne av spissene som har vert stabil i hele aar..?

46031[/snapback]

 

Nå ja... Han er god, en fantastisk type, men jeg synes han var bedre tidligere i sesongen. Uttellingen i forhold til sjanser er i hvertfall betydelig dårligere nå enn før sommeren.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Både Veigar og Eirik er veldig gode spisser. Veigar er bedre enn Eirik feilvendt med ball. Veigar kan også holde på ballen. Synes han var god mot godset! Eirik på den andre siden, synes jeg er mindre klønete i visse situasjoner... mer "rett på mål" typen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener at Eirik er bedre. Han jobber i hvertfall defensivt, og får sjelden frispark mot seg (Veigar i Alta).

46012[/snapback]

 

 

Jeg er egentlig enig med deg,men var på treningen i dag,

det så ut til at han kjedet seg og ikke gidder å yte...

Jeg liker ikke å se Eirik sånn,det skal sies at det er noen uker

siden forrige trening jeg var innom.

Men jeg forstår Janne som ikke tar han ut på laget,hvis han ikke har vist mer enn det han gjorde idag...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Jeg skjønner ikke hvorfor han får spille! Synes han virker lat, umotivert og klønete. Første touchene hans er de verste i serie a! og hvis han klarer å ta imot ballen klarer han aldri å gi den fra seg igjen. blir så j****** irritert! Arrrgh!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg skjønner ikke hvorfor han får spille! Synes han virker lat, umotivert og klønete. Første touchene hans er de verste i serie a! og hvis han klarer å ta imot ballen klarer han aldri å gi den fra seg igjen. blir så j****** irritert! Arrrgh!!!

Han er samme type som Stian Ohr (var). Noen dager funker alt, og hvis ikke så går det ikke i det hele tatt. Han ligger tross alt på (delt) tredje-plass på toppscorer-lista vår i 1 div, med bare 8 kamper fra start. Det er som JJ eller PB uttalte, han er jæ... flink bare man finner startknappen, men den skulle man gjerne funnet oftere :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Markegård
×
×
  • Opprett ny...