Gå til innhold

Stenersen Til Vålerengen


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Heldigvis er det kun utleie... Skandale, men bra for Tommy å få matchtrening over 3 div.

 

Lykke til og velkommen tilbake snart!

 

 

Enig med deg Markus

Faen så klønete og et kjempespark i Ræva til jj.

Ikke god nok for Stabæk men funnet god nok for Tippeligaens lag nr2!

Hvorfor er ikke Tommy i første ellveren? han har ikke spilt seg ut, er det en svensk kompis greie?

46027[/snapback]

 

Kan ikke se at f eks Jansson har vært bedre enn det Tommy har vært i år. Tommy er tross alt den spilleren vi har/hadde som er farligst på dødball.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Grunnen til at jeg benytter et begrep som skandale i denne sammenheng er at;

- vi trenger 2-3 krigere på laget vårt. Tommy en en av disse.

- vi trenger folk med spisskompetanse. Tommy's venstrefot representerer nettopp det.

- med Tommy på banen har vi en trygghet som jeg mener vi ikke har hatt i det siste.

- med hans avgang mister vi en av de dobbeltdekningene vi trenger i serieinnspurten (selv om jeg mener han burde vært 1. valget hele tiden.

- i min alder så begynner man å se verdien av - og sansen for skallede menn.

 

Dessuten er han en ualminnelig hyggelig fyr.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja.. så synd som dette er, er det egentlig mye vi skulle ha sagt. Vi får håpe at han ikke er like god for VIF som han har vært for oss. Så er det bare å ønske han velkommen tilbake i klubben til neste år.

 

Det å sammenligne han med Muri er kanskje litt drøyt. Tommy har blitt benket lenge og går i en tid hvor ting går bra for oss. Muri, derimot gikk når laget hadde falt helt sammen, når vi trengte han mest.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


QUOTE(gufa @ 31. Aug 2005, 21:29)

Vi har en kjempetropp!!!

 

 

 

 

. For å la en av spillerne vi ikke er avhengige av få erfaring i å vinne seriegull!

 

 

46029[/snapback]

 

de skal da ikke vinne serien,håper det blir en hvilken som helst annen klubb!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


QUOTE(gufa @ 31. Aug 2005, 21:29)

Vi har en kjempetropp!!!

 

 

 

 

. For å la en av spillerne vi ikke er avhengige av få erfaring i å vinne seriegull!

 

 

46029[/snapback]

 

de skal da ikke vinne serien,håper det blir en hvilken som helst annen klubb!!

46036[/snapback]

 

For eksempel Lyn.....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det må han da... javel så er det kanskje morsommere å spille foran de par tusen klanen medlemmene... men vi er da enda bedre.. det skal bli bevist når han kommer tilbake.. at det er mer lyd i de mindre mengdene..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke all klagingen.. Tommy spiller ikke på a-laget lenger... Han er bare lånt ut. Han kommer tilbake. Tommy er Stabækgutt. Han kommer tilbake til neste år. Han er en fantastik spiller, og nesten ingen negative sider. Han har gjort mye for Stabæk i løpet av de siste årene. Han har tjent den blaa drakta i nesten 11 år. Syntes han fortjener en sjanse i andre klubber. Han scorte to mål mot nettopp enga for to år siden, og sikret stabæk ett poeng.

 

Han er en spiller jeg kommer til å savne (de få månedene han er borte (med mindre han ikke blir solgt)).

 

Ønsker Tommy lykke til i Vålerenga og gleder meg til han kommer tilbake og knuser slummen i Vålerenga i 2006

 

Ååååå Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen. Tommy Stenersen, Tommy Stenersen. Ååååå Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen. Stenersen, Stenersen, Tommy Stenersen, HEY!!!!!

Endret av Tellef
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Igjen - han har fått altfor lite spilletid. Mot Godset oppdaget jeg ikke at han var på banen før spillerne tok bølgen foran oss supportere etter kampen. Syntes det var rart at en som ikke spilte hadde tatt av treningsdrakta. Senere har jeg skjønt at han kom inn i det 90. minutt.

 

Vi var kanskje mer opptatt av andre ting da. Dessuten manglet jo fjerdedommertavla....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke i hvilken grad Jønsson har medbestemmelse når det gjelder spillerstall, men jeg setter ihvertfall et spørsmålstegn ved "Verdens beste Jønsson". Sorry Lars.

Det gnager en liten svenske-ting i benmargen, her.

JP bedre enn Tommy - neppe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke i hvilken grad Jønsson har medbestemmelse når det gjelder spillerstall, men jeg setter ihvertfall et spørsmålstegn ved "Verdens beste Jønsson". Sorry Lars.

Det gnager en liten svenske-ting i benmargen, her.

JP bedre enn Tommy - neppe.

46050[/snapback]

 

Jokke går utenpå Tommy 3 ganger... Men jeg er enig i at jeg gjerne skulle ha sett tommy ikle seg den vakre 1.lagsdrakten mer i år enn han har gjort.. Men men.. Janne is tha boss..

 

Men uansett.. tommy har ikke spilt mye alagsfotball den siste tiden. og det virker som om janne ikke kommer til å satse noe på han. stabæk får sikkert en ok sum for han pluss at de slipper lønnskostnader i 4 mndr. han har sikkert 40-50 tusen brutto i måneden noe som gir en innsparing på 200k.

 

Jeg skjønner at ledelsen lar han få sjansen, men jeg skjønner IKKE at tommy godtar det.. Han kommer, som det har vært sagt, ikke til å få så alt for mye spilletid, og må belage seg på 3.div mot lag som ØB etc.. Kan nesten garrantere at ikke VIF kommer til å signe han etter endt utlånsavtale. Dette innebærer at tommy kanskje får ta del i å vinne serien med et lag han knapt har får spille for.. Han får sikkert ikke nok kamper til å få medalje engang.. MEN han mister mye cred fra oss stabæk fans, og kommer nok til å få det tøft når/hvis han kommer tilbake til stabæk etter at vif er ferdige med han.. hvis han ikke får doblet lønnen sin i VIF skjønner jeg ikke hva han tenker med...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg synes dette er trist. Tommy representerer kontinuitet og har gitt oss mye glede (og frustrasjon) opp igjennom.

 

Men vi kan vel ikke vente annet - vi kan ikke fylle på med mange nye midtbanespillere uten at det får konsekvenser for resten av laget. Noen kommer og noen går. Synd det var Tommy som gikk.

 

Jeg stiller meg også i kø for å ønske deg velkommen tilbake, Tommy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare så det er sagt, hvis det kommer noen Enga folk hit for å provosere (ref: Osse), bare ignorer de, så gidder de ikke mer.

45979[/snapback]

Det har ikke vært meningen å provosere noen! Jeg har da all respekt for at det reageres når man mister en spiller. Men dette dreier seg om et lån... Tommy Stenersen har gjort mye bra for Stabæk (særlig mot VIF), og han er jo med dere igjen når dere er tilbake i eliteserien. Det kan jo tenkes at han tar med seg noen positive erfaringer tilbake til Nadderud? Ønsker dere uansett lykke til!

 

 

Osse

Tippeligalaget

45985[/snapback]

 

 

Det var da svært så sjenerøs du var i dag da Osse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare så det er sagt, hvis det kommer noen Enga folk hit for å provosere (ref: Osse), bare ignorer de, så gidder de ikke mer.

45979[/snapback]

Det har ikke vært meningen å provosere noen! Jeg har da all respekt for at det reageres når man mister en spiller. Men dette dreier seg om et lån... Tommy Stenersen har gjort mye bra for Stabæk (særlig mot VIF), og han er jo med dere igjen når dere er tilbake i eliteserien. Det kan jo tenkes at han tar med seg noen positive erfaringer tilbake til Nadderud? Ønsker dere uansett lykke til!

 

 

Osse

Tippeligalaget

45985[/snapback]

 

 

Det var da svært så sjenerøs du var i dag da Osse

46069[/snapback]

 

 

 

 

 

Det hender jeg har en god dag. hehe ;)

 

 

Osse

Tippeligalaget

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jaja...

 

Tommy kommer neppe tilbake nå. Hvilken spiller har lyst til å komme tilbake etter å gått til klubben vi hater mest? Uansett hva han selv ønsker/tenker nå, kommer han nok til å ønske å bli solgt videre etter sesongen. Får han fast plass på Enga? Neppe.

 

Så, takk for alt Tommy, og lykke til videre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg vet ikke i hvilken grad Jønsson har medbestemmelse når det gjelder spillerstall, men jeg setter ihvertfall et spørsmålstegn ved "Verdens beste Jønsson". Sorry Lars.

Det gnager en liten svenske-ting i benmargen, her.

JP bedre enn Tommy - neppe.

46050[/snapback]

 

Jeg støtter deg her. JP hadde riktignok en bra kamp mot godset, men disse to siste svenskene våre utgjør bare en spiller til sammen med alle sine suspensjoner. Tommy med sine over 10 år i klubben er en BLÅ mann , og de ønsker vi flere av. Ser man på VG-børsen (som man selvfølgelig ikke skal legge all verdens vekt på) ligger han på en delt 14-plass med sitt snitt på 5,13 og Norges pr tiden kanskje beste lag (jeg hater å si det) vil ha ham. Det må være feil at vi ikke har plass til den mannen. Skjønner godt at han vil ha spilletid på høyt nivå, og håper han kommer tilbake. Ble dog redd når jeg leste: ”- Tror du han kan bli lengre enn ut sesongen?

- Det er 100 pst opp til han. Men sjansen er kanskje størst om han blir back igjen tror jeg. Men det vet bare trenerne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Må si meg enig med Markus i at vi skal huske at Stenersen fortsatt er Stabæk-spiller! Det er han helt frem til han eventuelt blir kjøpt av Viff eller eller en annen klubb.

 

Men selvfølgelig er det lov her på forumet å være både skuffet og forbandet. Det er jeg også! Det er ikke morsomt når en av de blåeste vi har forsvinner, selv om det bare er på "utlån" og til spillerens beste hva gjelder match-trening.

 

Klubblojale spillere begynner å bli en sjeldenhet i dagens pengestyrte fotballverden, selv om "illusjonen" om klubblojalitet lever sterkt blant oss klubbtilhengere, derfor er det ekstra skuffende at en spiller man trodde var "alltid blaa" forsvinner.

 

At supportere her på forumet viser at de er skuffet og forbannet tror jeg ikke skremmer Tommy fra å komme tilbake 1/1-06. Det viser bare at vi er glade i ham! Det hadde vært mye, mye værre om den generelle oppfatningen var BARE DRA, STIKK, ENDELIG KVITT HAM!

 

*VELKOMMEN TILBAKE TOMMY*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er mest av alt skuffa over JJ som åpenbart enten ikke ser eller ikke ønsker å ta vare på kvalitet vi har i klubben. Javisst er vi godt besatt på sentral midtbane, men Tommy er uansett langt fra det dårligste alternativet på noen av de plassene han kan spille.

 

Og vil vi rykke opp fra 3. div? Tommy har vært en ekstremt lojal lagspiller og i likhet med Tom alltid bare bitt tenna sammen når han har blitt benka.

 

Lurer på hvem i Stabækledelsen som heier så jævli på Vålerenga? HEr forsterker vi altså en konkurrent foran neste sesong.

 

Såvidt jeg forsto har VIF endatil OPSJON på å kjøpe ham?! Hvorfor gir vi dem det? Slår han til er det jo mye bedre om de må forhandle seg til et kjøp!

 

Disappointed!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg ser som sagt ikke grunnen til at klubben slipper han, men jeg ser at Tommy velger å spille i TL istedenfor 3.div. Enhver fotballspiller med litt ambisjoner ville vel valgt det.

Men som sagt - hva faen gjør JJ og styret/klubben?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Min mening er at Vif er Stabæks farmerklubb. Farmerklubber låner reserver fra den klubben de er farmerklubb for (kalles sånne klubber storbondeklubber?)

 

Tommy får ikke spille i Stabæk. Grunn god nok til å tenke på å flytte på seg. At Stabæk låner han ut til Vif kan vi da ikke klage på, sist jeg så på tabellene var ikke Stabæk og Vif i samme divisjon. Altså ikke konkurrenter i år. Vi er visstnok også slått ut av cupen og er ikke konkurrenter der heller.

 

Det som er utrolig er at Vif vil ha Tommy som venstreback. På den plassen er han rett og slett ikke god. Tommy er klart best sentralt i 4-4-2, sammen med en spiller med flertall av offensive fibre i kroppen.

 

Hvis vi skulle få skader så vil det vel være mulig å hente tilbake Tommy, eller er jeg helt på jordet her?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stenersen Til Vålerengen
×
×
  • Opprett ny...