Gå til innhold

Stenersen Til Vålerengen


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


hva med å prøve hente johan petter winsnes nå eller han wherman fra lsk, hvem er neste man som forsvinner IA???? espen forsvinner nok.

45945[/snapback]

Som sagt, chill.

45947[/snapback]

 

 

vi får bare holde ut da samt smøre oss med tolmodighet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


HERREGUD, det er lån, vent med å slakte mannen før han har signert en avtale permanent da!!

45936[/snapback]

 

 

permanent overgang eller ikke,må jo få lov å ha min mening om dette!!!

45948[/snapback]

Værsågod, jeg bare prøver å få frem min mening så kan folk lese hva jeg mener om saken

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Tommy ringte til stabaek.no i kveld og ga en god forklaring om dagens hendelser og sender en hilsen til Stabæk Support med takk for all støtte."

 

Eh, ok. Flott. Men det gjør jo ikke saken noe bedre.

45952[/snapback]

 

bare for å prøve og få litt sympati det,glem det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg skrev skandale gjorde jeg det fordi Stabæk som klubb var villig til å hjepe Vålerenga. Jeg kritiserte de avgjørelser som er tatt i klubben, men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge. Deretter henter vi han tilbake når vi trenger ham. Det gavner Stabæk, det gavner Tommy og det gavner dessverre Vålerenga. >Men ærlig talt gutta. Snerp igjen – han spiller fortsatt i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


FAEN!

 

Her kaster vi den eneste defensive sentrale midtbanespilleren med pasningsfot og skuddbein - i innspurten foran opprykkskampen i både 1. og 3. divisjon????

 

Dette lukter lynol og løsemidler lang vei.

 

FAEN!

 

... også opsjon på kjøp - helvete!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av og til skulle jeg ønske norsk fotball var mer som andre europeiske ligaer. Jeg er jævlig lei av denne "Nå skal vi jaggu være så hyggelige som vi fysisk mulig kan" holdningen vi har her, spesielt i Stabæk. Det er snakk om erkerivalen, klubben som sendte oss ned og som har en historie i å håne oss. Og gå ut av vår vei for å hjelpe de pga de har skader i forsvarsrekka? Nei faen heller.

 

Og la oss være ærlige her, Tommy får kanskje to-tre kamper hos Enga fram til de får tilbake spillere fra skade. At han heller har lyst på det enn å være med på en opprykksfest kan jeg rett og slett ikke fatte.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når jeg skrev skandale gjorde jeg det fordi Stabæk som klubb var villig til å hjepe Vålerenga. Jeg kritiserte de avgjørelser som er tatt i klubben, men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge. Deretter henter vi han tilbake når vi trenger ham. Det gavner Stabæk, det gavner Tommy og det gavner dessverre Vålerenga. >Men ærlig talt gutta. Snerp igjen – han spiller fortsatt i Stabæk.

45957[/snapback]

 

 

sorry at jeg ikke deler ditt syn der,men sånn er det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av og til skulle jeg ønske norsk fotball var mer som andre europeiske ligaer. Jeg er jævlig lei av denne "Nå skal vi jaggu være så hyggelige som vi fysisk mulig kan" holdningen vi har her, spesielt i Stabæk. Det er snakk om erkerivalen, klubben som sendte oss ned og som har en historie i å håne oss. Og gå ut av vår vei for å hjelpe de pga de har skader i forsvarsrekka? Nei faen heller.

45962[/snapback]

 

helt enig med det du skriver der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Av og til skulle jeg ønske norsk fotball var mer som andre europeiske ligaer. Jeg er jævlig lei av denne "Nå skal vi jaggu være så hyggelige som vi fysisk mulig kan" holdningen vi har her, spesielt i Stabæk. Det er snakk om erkerivalen, klubben som sendte oss ned og som har en historie i å håne oss. Og gå ut av vår vei for å hjelpe de pga de har skader i forsvarsrekka? Nei faen heller.

 

Og la oss være ærlige her, Tommy får kanskje to-tre kamper hos Enga fram til de får tilbake spillere fra skade. At han heller har lyst på det enn å være med på en opprykksfest kan jeg rett og slett ikke fatte.

45962[/snapback]

 

Enig! Dette stinker!!

:angry:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke bare en opprykksfest,men to!!

45967[/snapback]

Heller en gull-fest i Eliteserien enn to opprykksfester... Sjønner ham godt jeg...

 

 

Osse

Tippeligalaget

45970[/snapback]

 

HATER ENGA VI HATER VÅLRENGA! "VI VIL ALLLLLLLLLLLTID HATE "VÅLRENGA"

 

REF:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ikke bare en opprykksfest,men to!!

45967[/snapback]

Heller en gull-fest i Eliteserien enn to opprykksfester... Sjønner ham godt jeg...

 

 

Osse

Tippeligalaget

45970[/snapback]

 

HATER ENGA VI HATER VÅLRENGA! "VI VIL ALLLLLLLLLLLTID HATE "VÅLRENGA"

 

REF:

45971[/snapback]

 

 

ALLTID

Lenke til innlegg
Del på andre sider


syns bare det er utrolig feil å gjøre,heller forsterke mer en å leie ut spillere,og ikke minst når det gjeler til disse trygdemisbrukerne fra oslo

45982[/snapback]

 

helt enig..nå skal tommy hjem og hente trygda

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bare så det er sagt, hvis det kommer noen Enga folk hit for å provosere (ref: Osse), bare ignorer de, så gidder de ikke mer.

45979[/snapback]

Det har ikke vært meningen å provosere noen! Jeg har da all respekt for at det reageres når man mister en spiller. Men dette dreier seg om et lån... Tommy Stenersen har gjort mye bra for Stabæk (særlig mot VIF), og han er jo med dere igjen når dere er tilbake i eliteserien. Det kan jo tenkes at han tar med seg noen positive erfaringer tilbake til Nadderud? Ønsker dere uansett lykke til!

 

 

Osse

Tippeligalaget

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette ble plutselig en trist dag...

 

Tommy var alltid en av de lojale. Vi vil minnes ham med glede, men det var uendelig trist at det måtte ende slik. Han skulle bare prøve litt, sa han, men vi vet alle hvordan det går. I landet der ingen har hverken sjel eller venner, men kun et sløret blikk mot penger og glamor, kalt vålerenga, kommer kun skall ut. Nå er du skitten. Jeg gremmes.

 

Tommy vil minnes som den hardtarbeidene fighteren han var. Hard konkurranse om plassen gjorde ham bare bedre, og han fikk sågar premie for sin iherdige jobb da han fikk kapteinsbindet i en kort periode. En karakteristisk sveis, en karakteristisk god dødballsfot, og den litt monotone, men dog karakteristiske "åååååå Tommy, Tommy, Tommy, Tommy, Tommy Stenersen" fra supporterne. Det er intet mindre enn en skandale for Stabæk at ledelsen lot dette skje. Vi mistet litt tillitt nå. At Tommy ikke har vært fast i første 11'ern er ikke grunn god nok. Tommy har gjort mange gode innhopp, og vi har viktige kaper i innspurten der vi trenger hans rutine.

 

Sålenge dette ikke er et ledd i å ødlegge Vålerenga fra innsiden, finnes ingen grunn god nok!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stenersen Til Vålerengen
×
×
  • Opprett ny...