Gå til innhold

Stenersen Til Vålerengen


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


Her må man ta det litt lugn...

 

Jøsses - sier jeg. Er det mulig at enga vil ha en som ikke spiller fast på Stabæk engang??

 

Ja ja...

 

Synes dog IKKE Tommy fortjener alle disse misytringene! Som Markus sier - Tommy er Stabækspiller ennå. Ja, han takket ja til tippeliga-gull-kamp med enga fremfor opprykk fra 3......

 

Er mulig det er flere som ville valgt som han.....

 

Hva Stabæk sine tanker oppe i alt dette er, er dog et langt større spørsmål!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Når jeg skrev skandale gjorde jeg det fordi Stabæk som klubb var villig til å hjepe Vålerenga. Jeg kritiserte de avgjørelser som er tatt i klubben, men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge. Deretter henter vi han tilbake når vi trenger ham. Det gavner Stabæk, det gavner Tommy og det gavner dessverre Vålerenga. >Men ærlig talt gutta. Snerp igjen – han spiller fortsatt i Stabæk.

45957[/snapback]

 

Faens idioter? Det var da voldsomt. Syns det er helt greit at folk sier hva de mener når en av bærebjelkene i Stabæk gjennom mange år, plutselig går til enga.

Folk her står selv for det de sier, så slapp av, du skal slippe å ha det på deg.

 

Når det er sagt så syns jeg det er svært merkelig at Stabæk er villige til å gjøre dette når vi kjemper om livsviktige opprykk i 2 divisjoner.

Særlig når de nye spillerne vi har fått syns det er kjempe morsomt å få slengt gule og røde kort i tryne.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hæ, er det 1. april? Nei!

 

Hva skjer a?

 

Å Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Stenersen!

Tommy Stenersen

Tommy Stenersen

Å Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Stenersen!

Stenersen Stenersen

Tommy Stenersen! HØI!

 

For et surrealistisk opplegg! Enga?!

Går og legger meg, jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge.

45957[/snapback]

 

Faens idioter? Det var da voldsomt. Syns det er helt greit at folk sier hva de mener når en av bærebjelkene i Stabæk gjennom mange år, plutselig går til enga.

Folk her står selv for det de sier, så slapp av, du skal slippe å ha det på deg.

45990[/snapback]

 

en fryktelig lite gjennomtenkt melding det om "faens idioter", det gjelder langt fra alle, men det er dessverre noen av de meldingene som er på disse sidene som jeg ikke er i nærheten av å kunne begripe. Fatter ikke at folk kan si slike ting om en spiller som har vært i klubben i 10 år og forsåvidt fortsatt er det (det er snakk om et utlån) For alt vi vet får Stabæk 5 mill for å låne han ut i 4 måneder. Lite sannsynlig den summen, men vi vet jo ikke. Jeg tviler på at Tommy føler seg velkommen tilbake når han returnerer over nyttår hvis han leser det folk skriver på disse sidene

 

Velkommen tilbake Tommy!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:o uff...finner ikke ord... :angry:

 

Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge.

svaert klok sagt.

men jeg driter i kloke ord naa. det hele er en daarlig vits! ja, tommy er stabaek spiller, men bare paa papir! hva tror du, kommer han tilbake og spiller han for stabaek igjen etter oppholdet i enga-land? nei sikkert ikke. selv om stabaek rykker opp og spiller paa det samme nivaaet som vif. hvorfor burde han komme tilbake? han sier selv at han er " veldig glad", at dette er en "kjempemulighet", og at det "ikke tok lang tid til aa bestemme" seg.

 

har vi egentlig flere paa troppen som flörter med enga? hvis ja tror jeg noe gaar virkelig galt...

 

*pfff* jeg vet hvorfor jeg misliker vif. og naa har de igjen mulighet til aa snakke höyt om "stakkars stabaek supportere som mister mange (gode) spillere til fiendenes fordel"

PAH!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Akkurat hvor velkommen Tommy føler seg er faktisk helt opp til han. Som sagt er han neppe leid inn for å bli en nøkkelspiller, heller for å fylle en plass til spillere er tilbake fra skade. Og når du velger det, når du vet at du går til erkerivalen som de aller fleste supporterne har et særs dårlig forhold til, er det helt og holdent din egen feil.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Himmel...

 

Fikk jo faen meg sjokk da jeg sjekket tekst-tv!

 

Også Tommy da? Som alltid har vært her!

Og hva i huleste tenker VIF? Ifølge tekst-tv skulle de bruke han som venstreback...

 

Helt målløs, får ikke frem ordene her.

 

Som Sigurd sa pr SMS etter å ha fått beskjed; "jeg lurte et øyeblikk på om jeg hadde drukket i hele dag".

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge.

45957[/snapback]

 

Faens idioter? Det var da voldsomt. Syns det er helt greit at folk sier hva de mener når en av bærebjelkene i Stabæk gjennom mange år, plutselig går til enga.

Folk her står selv for det de sier, så slapp av, du skal slippe å ha det på deg.

45990[/snapback]

 

en fryktelig lite gjennomtenkt melding det om "faens idioter", det gjelder langt fra alle, men det er dessverre noen av de meldingene som er på disse sidene som jeg ikke er i nærheten av å kunne begripe. Fatter ikke at folk kan si slike ting om en spiller som har vært i klubben i 10 år og forsåvidt fortsatt er det (det er snakk om et utlån) For alt vi vet får Stabæk 5 mill for å låne han ut i 4 måneder. Lite sannsynlig den summen, men vi vet jo ikke. Jeg tviler på at Tommy føler seg velkommen tilbake når han returnerer over nyttår hvis han leser det folk skriver på disse sidene

 

Velkommen tilbake Tommy!

45994[/snapback]

 

Godtatt. Fotball er følelser, så i kampens hete kan det dukke opp mye rart :) Syns hele situasjonen er veldig merkelig. Eneste forklaringen jeg kan se er at enga har bladd opp en helvetes bunke med penger.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det er noen "trøst" var jo Tommy elendig når han spilte venstreback.

46003[/snapback]

Tommy er suverent best på midten. Har ingenting på bæk-plass å gjøre. De kommer til å ødelegge Tommy! Tommy hva er det det du har gjort?

Endret av stabækLars
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis det er noen "trøst" var jo Tommy elendig når han spilte venstreback.

46003[/snapback]

Nettopp det gjør jo hele greia helt merkelig.

 

Når det gjelder opsjon på kjøp spiller det ingen rolle. Det betyr bare at ingen andre klubber en VIF får kjøpe han. Men kontrakten hans går ut 2006, slik at vi må ønske å selge han. Vil ikke vi det, blir han!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men jeg vil ikke ha det på meg denne drittslengingen dere har fremført her. Faens idioter. Det får da vel være måte på. Tommy Stenersen er fortsatt Stabæk spiller, det som skjer nå er at Tommy får spille fotball på høyest mulig nivå i Norge.

45957[/snapback]

 

Faens idioter? Det var da voldsomt. Syns det er helt greit at folk sier hva de mener når en av bærebjelkene i Stabæk gjennom mange år, plutselig går til enga.

Folk her står selv for det de sier, så slapp av, du skal slippe å ha det på deg.

45990[/snapback]

 

en fryktelig lite gjennomtenkt melding det om "faens idioter", det gjelder langt fra alle, men det er dessverre noen av de meldingene som er på disse sidene som jeg ikke er i nærheten av å kunne begripe. Fatter ikke at folk kan si slike ting om en spiller som har vært i klubben i 10 år og forsåvidt fortsatt er det (det er snakk om et utlån) For alt vi vet får Stabæk 5 mill for å låne han ut i 4 måneder. Lite sannsynlig den summen, men vi vet jo ikke. Jeg tviler på at Tommy føler seg velkommen tilbake når han returnerer over nyttår hvis han leser det folk skriver på disse sidene

 

Velkommen tilbake Tommy!

45994[/snapback]

 

 

det er snakk om prinsippet,du går bare ikke til enga,lån eller ikke!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke hvordan noen klarer å være positive til dette. Hva om vi får 2-3 skader på midten!?! Vi er midt i innspurten og da trenger vi faen meg alle mann!!!

 

Skandale - ja!

 

Tommy kan jeg tilgi, fler som ville gjort det samme, men at han i det hele tatt får valget er for meg en gåte og en skam.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


"Tommy kan jeg tilgi, fler som ville gjort det samme, men at han i det hele tatt får valget er for meg en gåte og en skam."

 

Helt enig, syns ikke alle skal ose over av forbannelse og hetsing mot Tommy. Han har fått "betingelser som smigrer" ifølge sikre kilder, og da er det flere enn han som hadde sagt ja til å prøve seg.

 

 

VELKOMMEN TILBAKE, TOMMY!!!!

 

 

ALLTID - UANSETT

Lenke til innlegg
Del på andre sider


v og til skulle jeg ønske norsk fotball var mer som andre europeiske ligaer. Jeg er jævlig lei av denne "Nå skal vi jaggu være så hyggelige som vi fysisk mulig kan" holdningen vi har her, spesielt i Stabæk. Det er snakk om erkerivalen, klubben som sendte oss ned og som har en historie i å håne oss. Og gå ut av vår vei for å hjelpe de pga de har skader i forsvarsrekka? Nei faen heller.

 

Vel. Milan har akkurat lånt ut en italiensk landslagskeeper til Juventus for å være snille... Eller vent litt? Var de snille? De trengte han ikke før jul, og gutten fikk spille førstelagsfotball. I tillegg fikk de kanskje litt penger, det vet jeg ikke.

 

Med forbehold om at Engen har en kjøpsopsjon er utlånet genialt. Vi får litt penger for en spiller vi ikke bruker. I tillegg får Tommy matching med førstelagsfotball.

 

Hvilke andre klubber er det som har mulighet til å låne ut en reserve til en gullkandidat og europacuplag? Vi har en kjempetropp!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Å Tommy - Tommy - Tommy - Tommy - Tommy Stenersen (veldig langsomt - trist).

 

Ja, dette er en trist dag, jeg gråter. Må innrømme at en av de få ting jeg ikke har forstått av det JJ har gjort er at Tommy har fått så lite spilletid. Men hvem er jeg...

 

Det er greit at supportere er trofaste - og sikkert også at de hakker på ikke-trofaste spillere. Men supportere skal tross alt ikke leve av fotballen.

 

At han lånes ut til Vålerenga er helt forferdelig - men la oss se det komiske i det: VIF skal sikre seriegull i E-seiren med en spiller som nesten ikke får spilletid i serie A.

 

Selv om Tommy blir tilgriset av å spille for klubben jeg hater mest, er jeg så takknemlig for den innsatsen han har gjort, at jeg vil stå fremst i køen og ønske ham velkommen tilbake. 1/1-06.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg vil stå fremst i køen og ønske ham velkommen tilbake.  1/1-06.

46019[/snapback]

Da skal jeg stå rett bak deg

 

Ååå Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Stenersen.......

46020[/snapback]

og jeg bak deg...

 

Ååå Tommy Tommy Tommy Tommy Tommy Stenersen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi har en kjempetropp!!!

46016[/snapback]

 

Sier du det også når vi har flere skader og kunne trengt Tommy??

46018[/snapback]

 

 

enig så enig med deg der!skulle det skje,så kan jo dere som mener dette er bra,virkelig få se hva som kan skje,men får jo håpe det ikke skjer,men skader kan man jo ikke forutse

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heldigvis er det kun utleie... Skandale, men bra for Tommy å få matchtrening over 3 div.

 

Lykke til og velkommen tilbake snart!

 

 

Enig med deg Markus

Faen så klønete og et kjempespark i Ræva til jj.

Ikke god nok for Stabæk men funnet god nok for Tippeligaens lag nr2!

Hvorfor er ikke Tommy i første ellveren? han har ikke spilt seg ut, er det en svensk kompis greie?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


QUOTE(gufa @ 31. Aug 2005, 21:29)

Vi har en kjempetropp!!!

 

 

 

 

 

Sier du det også når vi har flere skader og kunne trengt Tommy??

 

Det gjør jeg! Samme som jeg synes det var lurt å låne ut Mads for å la han få spille fotball.

 

Er vi ikke enige om at ikke Tommy er venstreback? Jeg mener han heller ikke er venstrekant, så da står vi igjen med det sentrale.

 

Vi har J & J fra start. I tillegg er selvfølgelig Henning en sentral midtbanespiller jeg ville brukt før Tommy. Tom Stenvoll har også vist at han kan spille der. Da er vi nede på fjerdevalget! Og å ha en spiller som Torbjørn som femtevalg er luksus!

 

Og bare for å avskrive at vi mangler venstrekanter også: Henning, Alan, Branimir, Sund og Torbjørn kan vel spille der? Og Holter på backen tar vi med Bjørnar også!

 

Det er bra med bred tropp, men å prioritere å bruke penger på et fjerde/femte valg på midtbanen synes jeg er feil! Tenk litt tilbake da det var kronerulling for både det ene og det andre. Jeg er sikker på at med lavere lønnskostnader og litt komp fra Engen så tjener Stabæk 150.000 på dette. Minst. For å la en av spillerne vi ikke er avhengige av få erfaring i å vinne seriegull!

 

Vi har en kjempetropp!! La farmerklubben vår i Oslo låne de som ikke er gode nok for laget!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stenersen Til Vålerengen
×
×
  • Opprett ny...