Gå til innhold

Stenersen Til Vålerengen


Markus
 Del

Anbefalte innlegg


han drar til enga å får spill på øverste plan.. han vil bare bli sterkere av det..

 

 

46127[/snapback]

 

 

poenget er jo at han bare kommer til å spille et par kamper,så kommer det folk tilbake,så blir han flyttet ned å må spille 3. div for enga å....hva tjener han på det???ikke en dritt!!!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 267
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


han drar til enga å får spill på øverste plan.. han vil bare bli sterkere av det..

 

 

46127[/snapback]

 

 

poenget er jo at han bare kommer til å spille et par kamper,så kommer det folk tilbake,så blir han flyttet ned å må spille 3. div for enga å....hva tjener han på det???ikke en dritt!!!!

46135[/snapback]

 

jeg er sikkelig forbanna jeg å.. men det nytter ikke å være forbanna på tommy.. eller noen andre.. det er ledelsen i stabæk som ikke har gjort jobben sin sikklig.. men sånn er det med den saken,.. prøver bare å se det positive i det

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Etter å ha roet meg ned litt fra i går så har jeg kommet til konklusjonen at jeg er veldig skuffet over Tommy, han burde vite bedre enn å dra til enga. Men jeg er enda mer skuffet over ledelsen som lar han gå, vi trenger en stor og sterk stall i innspurten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mistillit til Jønsson er å ta dette altfor langt, skjerpings!

 

Siden Janne tok over har vi hentet følgende spillere:

 

- Daniel Nannskog - toppscorer første div

- Jesper Jansson - beste duellspillern i første div

- Joakim Persson - kriger med utsøkt pasningsfot

- Alanzinho - utsøkt balltalent

- M Karlsson - hardhaus med sans for høstfarger

 

Ikke nok med det. Henning Hauger, Branjimir Poljac og Bjørnar Holmvik har alle spilt seg opp flere nivåer siden i fjor, fordi de har fått sjansen av JJ. Forrige års trenerteam sendte Branjimir til Start, JJ satset.

 

Hvor hadde vi vært uten alt dette?

 

At JJ satser på Henning fremfor Tommy er jeg glad for, og det er jo på alle måter rasjonelt. Henning er yngre, og visste også som feks mot LSK at han er et større potensiale enn Tommy.

 

De som klager over Jesper skal tenke seg om på ny. At han begynner å bli gammel, og preges av dette, er mindre relevant. Jesper er en fantasktisk duellspiller på midten, og taper knapt en hodeball. Uten Jesper hadde heller ikke Alan vært Stabækspiller.

 

Jeg hadde også likt å hatt Tommy her, som backup. Vif blir jeg kvalm av, så at han går dit er bare trist.

 

Jeg husker enda avisoppslaget som sa at Tommy skulle ta over for Martin. Er vel 1 1/2 år siden. Hadde vi hatt en sterkere sentralmidtbane i hele fjorårssesongen, er det ikke sikkert vi hadde rykket ned. Tommy er ikke god nok til å spille fast og sentral for oss, ei heller kant.

 

Velkommen tilbake Tommy, for all del. Satser på at du gjør noen blundere, så seriegullet ikke havner hos pEnga.

 

FORZA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Arrrrrrrrrrrrhhhhhhhhh.....! F*** tid !

46073[/snapback]

 

Nå kan det hende at jeg misforstår betydningen av ***, men om *** betyr det jeg tror, er da F*** tid absolutt ikke noe å arrrrrhhhhhhe over :-)

46121[/snapback]

 

 

Det er ikke så viktig hva du bruker......resultat blir like ;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppsummering: Vi leder Serie A, vi kom til kvarten i cupen. La ikke skuffelsen over at Tommy er på besøk i Oslo Øst (som forøvrig spiller kampene sine i Oslo Vest, bare noen få kilometere fra Bærum Øst...) få oss til totalt å miste perspektiver her.

46122[/snapback]

 

 

Stemmer Albert.

Grunnen til at jeg kritiserer treneren er at det tydlighvis noen som har sett potensialet til Tommy.

I Stabæk spiller han i 3 div og er ikke i nærheten av 1 laget.

Vif som for øyeblikket ligger på 2 plass i tl og spiller uefa-cup finner Tommy god nok for laget.

Derfor mener jeg den kritikken jeg kommer med er velfortjent!!!!

Kunne også dratt den videre men de gidder jeg ikke enda :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Oppsummering: Vi leder Serie A, vi kom til kvarten i cupen. La ikke skuffelsen over at Tommy er på besøk i Oslo Øst (som forøvrig spiller kampene sine i Oslo Vest, bare noen få kilometere fra Bærum Øst...) få oss til totalt å miste perspektiver her.

46122[/snapback]

 

 

Stemmer Albert.

Grunnen til at jeg kritiserer treneren er at det tydlighvis noen som har sett potensialet til Tommy.

I Stabæk spiller han i 3 div og er ikke i nærheten av 1 laget.

Vif som for øyeblikket ligger på 2 plass i tl og spiller uefa-cup finner Tommy god nok for laget.

Derfor mener jeg den kritikken jeg kommer med er velfortjent!!!!

Kunne også dratt den videre men de gidder jeg ikke enda :)

46151[/snapback]

 

Please ikke oppfatt mitt forsøk på å få riktige perspektiver her er forsvar av måten Tommy har blitt behandlet på - og særlig det faktum at ledelsen låner han ut til arvefienden.

 

Her har noen gjort en del grove feil, så langt jeg ser det.

 

Men de samme "noen" har gjort vanvittig mye riktig. La ikke sinne og skuffelse helt ta fra oss gangsynet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg blir bare mer og mer sint. Jeg var sur i går, men dette er jo helt idiotisk.

 

Betaler VIF kun lønna til Tommy for lånet? Eller blør de? Min intuisjon tilsier at de betaler lønna siden de berømmer Stabæk for å være så smidige og alt gikk så raskt.

 

VIF vet vel minst like mye om fotball og foppallspillere som vi gjør. De ligger an til å vinne tippeligaen. OG STABÆKLEDELSEN HJELPER DEM MED DET! De hjelper vår argeste konkurrent om fans i lokalmiljøet. Stabæksupportere kjeppjager apebrødet ut av Bærum, mens ledelsen hjelper dem til tippeligagull?! Grrrrrrr!

 

Som Mortimer skriver: Det er nå vi trenger solid med backup (og konkurranse) på alle plasser - OGSÅ i 3. divisjon. Driter vi oss ut i innspurten koster det MANGE titalls mill i tapte inntekter.

 

Det eneste lyspunktet er at de skal bruke Tommy der jeg synes Tommy kommer minst til sin rett: på backplass. Men uansett blir VIF bedre på venstre backplass av Tommy.

 

Hvor mange er igjen fra startellevern på bronselaget 03 nå? MArtin gikk til Brann, Tommy ble kastet til løvene, Muri dro på eget initiativ, Stian forlot oss, Finstad fikk fyken, Peter fikk dra hjem, Holter er pensjonert, Tom får ikke spille... Jeg kommer vel til at vi nå kun har igjen Jon og Mike - eller tar jeg feil?

46118[/snapback]

 

 

Ta det rolig nå.

 

IA var også med. Ikke glem at vi har fått noen nye gode spillere siden Bronselaget.

 

Vif blir ikke noe bedre på venstre back plass. Tommy er alt annet enn back. Hvis de tror de har fått en back så kommer Tommy tilbake før utleieperioden er over.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Føler meg ganske sikker på at dette går bra. Vi får bruke vårt engasjement på de som blir igjen og skal kjempe om opprykk. At denne diskusjonen nå løper slik den gjør er et vakkert tegn på engasjement på høyt nivå.

Jeg har sett tommy i noen 2 lags kamper og synes ikke det har sprutet veldig av gutten. Nå får nye unge sjansen til og vise seg frem og tommy får gløden tilbake. Alle proffesjonelle fotballspillere har en drøm og bli best mulig og spille i den gjeveste ligaen. Kanskje bli belønnet med mer penger i banken.

Til tommy så ønsker jeg habn lykke til og velkommen tilbake.

Vi har også andre på utleie og de spiller faktisk i samme vikarliga som oss, men det har vært ok.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg blir bare mer og mer sint. Jeg var sur i går, men dette er jo helt idiotisk.

 

Betaler VIF kun lønna til Tommy for lånet? Eller blør de? Min intuisjon tilsier at de betaler lønna siden de berømmer Stabæk for å være så smidige og alt gikk så raskt.

 

VIF vet vel minst like mye om fotball og foppallspillere som vi gjør. De ligger an til å vinne tippeligaen. OG STABÆKLEDELSEN HJELPER DEM MED DET! De hjelper vår argeste konkurrent om fans i lokalmiljøet. Stabæksupportere kjeppjager apebrødet ut av Bærum, mens ledelsen hjelper dem til tippeligagull?! Grrrrrrr!

 

Som Mortimer skriver: Det er nå vi trenger solid med backup (og konkurranse) på alle plasser - OGSÅ i 3. divisjon. Driter vi oss ut i innspurten koster det MANGE titalls mill i tapte inntekter.

 

Det eneste lyspunktet er at de skal bruke Tommy der jeg synes Tommy kommer minst til sin rett: på backplass. Men uansett blir VIF bedre på venstre backplass av Tommy.

 

Hvor mange er igjen fra startellevern på bronselaget 03 nå? MArtin gikk til Brann, Tommy ble kastet til løvene, Muri dro på eget initiativ, Stian forlot oss, Finstad fikk fyken, Peter fikk dra hjem, Holter er pensjonert, Tom får ikke spille... Jeg kommer vel til at vi nå kun har igjen Jon og Mike - eller tar jeg feil?

46118[/snapback]

 

 

Ta det rolig nå.

 

IA var også med. Ikke glem at vi har fått noen nye gode spillere siden Bronselaget.

 

Vif blir ikke noe bedre på venstre back plass. Tommy er alt annet enn back. Hvis de tror de har fått en back så kommer Tommy tilbake før utleieperioden er over.

46167[/snapback]

 

@alzehimer: jeg kan forstår deg. særlig når du skriver om spillerne fra 2003 som forsvant. kanskje du ha en anelse nå hvordan det gikk med st.pauli de siste 3 - 5 sesongene? kanskje er jeg litt for forsiktig, kanskje mistenker jeg klubben for mye, men etter opplevelsene med st.pauli føles det mer enn dårlig å se hva som skjer med tommy.

 

øyvind: noen gang blir en låneavtale omgjørt til kjøp med dette øyeblikket spilleren ankommer sin ny klubb. derfor er jeg redd at tommy ikke kommer tilbake. tor du virkelig at vif er så dumt å la han dra til stabæk når vi spiller tl neste sesong, dvs. spiller mot dem?

 

uff, slutter å skrive om det hele nå.

ønsker meg bare 2 ting:

- tommy tilbake så fort som mulig

- stallen blir ikke slanket videre & troppen klarer opprykk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Æææææ. Det verste jeg har sett siden jag var i Madam Tussaus skrekkabinett i sommer. Minner om bilder fra mine verste mareritt.

 

Men SLUM og alle andre. Ikke flere innlegg i denne debatten. La oss glemme det. Tenke på noe annet. Glede oss over alle som ikke spiller i Vålerenga.

 

Så denne tråden snart forsvinner ned på side to...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JÔNSSON, JÔNSSON, VÂRDENS BESTE JÔNSSON

 

btw, Velkommen tilbake Tommy

46224[/snapback]

 

Spillere går- nye spillere kommer.

Koner går- nye koner kommer

Penger går- nye penger kommer... sjeldent

 

Sånn er livet

 

Syns vi skal slutte å dvele med denne saken nå.

I mine øyne så har vi ikke en komplett stall, men en svært spennede en.

 

Jeg sitter med en følelse at direkte opprykk desverre kan bli mer spennende enn vi selv ønsker. I slike situasjoner kan små detaljer/tilfeldigheter bli helt avgjørende. Da skal hvertfall vi supportere gi jernet slik at disse småtingene ALLTID går i vår favør.

 

DRIT I TOMMY FRAM TIL NYTTÅR OG KONS PÅ GRABBARNA SOM ER HER.

Det er nå spillere/supportere skal vise hva som bor i oss

Lenke til innlegg
Del på andre sider


DRIT I TOMMY FRAM TIL NYTTÅR OG KONS PÅ GRABBARNA SOM ER HER.

Det er nå spillere/supportere skal vise hva som bor i oss

46232[/snapback]

 

Grabbarna? Du støtter opp om myten at alt er blitt svensk i Stabæk. (SAS). Det er helt feil. Vi har da islendinger og brasilianere også...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Vålerenga supporter leser jeg denne tråden med relativt stor interesse.

 

For det første forstår jeg ikke hvorfor vi har hentet inn Stenersen. Jeg kan ikke fatte at en som ikke er god nok for 1. divisjon har å tilføre oss. Det eneste natrulige forklarigen er at alle andre alternativer gikk til helvete slik at vi måtte plukke fra nederste hylle denne gangen. Er det alt er bedre enn ikkeno de sier?

 

For det andre så reagerer jeg på hatet deres mot VIF. Arvefienden leser jeg. Trodde det var Bærum jeg da. Til og med Lyn ville vært mer naturlig. Det må være ille å ha en arvefiende som på ingen som helst måte bryr seg om deres klubb. Er det mindreverdighets komplekser ute å går?

 

Takk for meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som Vålerenga supporter leser jeg denne tråden med relativt stor interesse.

 

For det første forstår jeg ikke hvorfor vi har hentet inn Stenersen. Jeg kan ikke fatte at en som ikke er god nok for 1. divisjon har å tilføre oss. Det eneste natrulige forklarigen er at alle andre alternativer gikk til helvete slik at vi måtte plukke fra nederste hylle denne gangen. Er det alt er bedre enn ikkeno de sier?

 

For det andre så reagerer jeg på hatet deres mot VIF. Arvefienden leser jeg. Trodde det var Bærum jeg da. Til og med Lyn ville vært mer naturlig. Det må være ille å ha en arvefiende som på ingen som helst måte bryr seg om deres klubb. Er det mindreverdighets komplekser ute å går?

 

Takk for meg!

46260[/snapback]

 

Fritt etter Lars Kilevold (eller hva han nå het, han med "Livet er for kjipt"):

- Jeg hater Vålerenga, men Vålerenga hater sikkert ikke meg...

 

Jeg har brukt mange innlegg her på å forklare mitt personlige hat til Vålerenga - og det er faktisk eldre enn min kjærlighet til Stabæk.

 

Likevel gikk jeg en dag rundt 1980/81 på kamp på Bislett - tror det var Vard som var motstander. Siden jeg da faktisk bodde på Vålerenga, tenkte jeg at jeg fikk heve meg over mitt gamle barndomshat og holde med det laget. Apeberget - eller hva klanen het den gang - klarte å lire av seg så mange usakeligheter, så mang personlige fornærmelser og dritt, at jeg mot slutten av kampen holdt med Vard!

 

At klanen muligens holder ett høyere nivå enn sine forgjengere hjelper ikke. Jeg elsker å hate Vålerenga. (Hvem i h****** bryr seg om Lyn?)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

DRIT I TOMMY FRAM TIL NYTTÅR OG KONS PÅ GRABBARNA SOM ER HER.

Det er nå spillere/supportere skal vise hva som bor i oss

46232[/snapback]

 

Grabbarna? Du støtter opp om myten at alt er blitt svensk i Stabæk. (SAS). Det er helt feil. Vi har da islendinger og brasilianere også...

46241[/snapback]

 

Grabbarna, grabbidur, cuesto grabbido.... what ever.

Vi kan gjerne kalle det gutta heretter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stenersen Til Vålerengen
×
×
  • Opprett ny...