Jump to content

Recommended Posts

For de som ikke abonnerer på KK. Her er bakgrunnen for "morsomheten"

http://www.klassekampen.no/article/20180616/ARTICLE/180619941

Nå blir jeg sikkert skutt av enkelte forumbrukere!

Men jeg personlig synes det er en uting og ikke noe om, at Stabæk sitt navn skal dras inn i Ingo sitt engasjement for AP.

Klubben skal være fritt fra ett politiske standpunkt!

Nå synes egentlig ikke jeg noe om at vår frontfigur fronter ett politisk parti heller, uansett hvilken side av skalaen og hva partiet heter.

Redd for at Stabæk skal bli sett på som en AP-sympatiserende klubb? Hva Ingo gjør "på fritiden" skal vel vi hoppe og drite i, så lenge han ikke gjør noe ulovlig. Eller?

Fryktelig mye rart folk skal henge seg opp i om dagen.

Alt som engasjerer er bra! Det har du nå selv bevist😀 Det er riktignok litt overdrevet å si at "han fronter er politisk parti". Hvis du leste artikkelen i KK, ville du sett at partiet høflig takket for hjelpen. De mener nok at Mr. Stabæk fra Bærum ikke har den nødvendige appellen i Giske-land for tiden.

OK - I rest my case! Nå er det over til å få sparket treneren 😀

• Replies 397
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Gratulerer INGO med de 65 i dag ! Takk for din glød og begeistring ! Neste år blir du 66 og kan gjøre som du vil....

Som dere vet er jeg alltid urolig; selv på 4-2 mot Vålerenga i siste hjemmekamp i 2008. Selv på 5-1 borte mot RBK i 2003. På denne tiden i fjor, på denne tiden i forfjor, på denne tiden i alle sesonge

Bra mediainnsats av Ingo i dag. Siden denne ikke er postet tidligere, her er hva han skrev på Facebook etter Odd-kampen:  

Er dere krenka?

Ingo er ikke ansatt som maskot. Han er en fyr som er engasjert, blant annet i Stabæk.

Å herrrgud, du følte jeg dro krenkekortet?

Var vel ingen ting i det innlegget som henviste til at jeg var krenket, var det vel?

Da har du fått prøve hvordan de aller fleste opplever det når de blir spurt om de er krenket. Men det var ikke så veldig alvorlig ment. Mest sånn spøk om hvor tullete den beskyldningen er som hersketeknikk. Litt befriende å teste det selv. Men jeg er ferdig nå. Lover.

• 1 year later...

42 minutter siden skrev ingo:

Tusen takk, alle blaa venner. Den 66-teksten hadde jeg ikke tatt inn over meg, men jeg skal telle ned. Beware.

Gjør du ikke stort sett som du vil allerede? Til glede og noen ganger litt frustrasjon for oss andre :)

I såfall spent på hvordan det blir om et år. Forhåpentligvis kan den dagen feires med en kamp.

• 1 month later...