Gå til innhold

Daniel Nannskog


Stabæk Gutt
 Del

Anbefalte innlegg


Ikke enig!

 

Hadde vi fått et bud fra en annen eliteklubb i sommer på 15 mill, klart vi hadde solgt han da! Ja, jeg hadde vært forbanna, men kanskje mest på det laget som hadde kastet pengene etter oss. Det er business vi driver med, selv om vi supportere ikke ønsker å vite akkuratt det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med 15 mill hadde vi fått tak en ok spiss i sommer og rykket opp. Bankers!

 

Dette er selvfølgelig bare teori, men jeg synes ikke Loe sier noe som gjør at man skal gå av skaftet her.

Endret av elaang
Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG kjører en "Til Salgs" greie på Nanne ser jeg.

"Pent brukt toppscorer til salgs for den rette prisen. Scorer alltid uansett"

 

For øvrig synes jeg kanskje det har vært feil å ta inn de to siste svenskene. Send dem på utlån til oss i ØB/Hosle Fotball (3. div, avd. 3), så KANSKJE de kan få briljere litt de og på tampen av sesongen. Mener vi (Stabæk) har et par spillere i f.eks. Tom Stenvoll og Tommy Stenersen som er vel så gode ...

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290325

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VG kjører en "Til Salgs" greie på Nanne ser jeg.

"Pent brukt toppscorer til salgs for den rette prisen. Scorer alltid uansett"

 

For øvrig synes jeg kanskje det har vært feil å ta inn de to siste svenskene. Send dem på utlån til oss i ØB/Hosle Fotball (3. div, avd. 3), så KANSKJE de kan få briljere litt de og på tampen av sesongen. Mener vi (Stabæk) har et par spillere i f.eks. Tom Stenvoll og Tommy Stenersen som er vel så gode ...

 

http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=290325

47676[/snapback]

 

Det er vel heller Stabæk som legger ut salgsannonse. Og hva faen mener Loe med at alt har sin pris?? DAniel er uerstatteligg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Daniel Nannskog
×
×
  • Opprett ny...