Gå til innhold

Skeid-stabæk


Caz
 Del

Anbefalte innlegg


Men vi kan ikke drive å ta sjanser med sånt. Stabæk uten Morten og Henning er en skikkelig reduksjon. Sist ble dessuten troppen forsterket med Branimir - det kan vel godt skje nå også. Veigar har lenge vært rimelig stabil i den islandske troppen, selv om han ikke fikk spille i de to siste kampene. Vi må be om utsettelse.

Enig. Jeg mener vi bør safe.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 163
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Med seier der kan vi faktisk rykke opp hjemme mot Sandefjord.

 

...... og med tap der kan vi faktisk også tape hjemme mot Sandefjord. Jeg driter i hvor vi rykker opp, og når vi rykker opp - bare vi rykker opp. Jeg er ikke villig til å ta noen som helst sjanse. Å undervurdere Skeid, som kjemper mot nedrykk det er jeg ikke med på. Vi skal stille med det beste mannskapet, til enhver tid, og har vi ikke det tilgjengelig, og vi har muligheten til det, så skal kampen utsettes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


B)-->

QUOTE(d*u*b @ 27. Sep 2005, 14:37) 49511[/snapback]

Kjør kamp uansett om Veigar spiller eller ikke også! Skeid skal knuses om det så er bare Jon som kan stille.

 

Jeg er ikke sikker på at Stabæklars hadde skrevet låt til treneren om det hadde vært deg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er egentlig sikker på at veigar blir tatt ut. eidur må stå over sverige kampen, hemmi også. det betyr to viktige menn (angrep og forsvar) er ikke med. vet ikke om heidar er frisk. så er det bare gretar rafn, veigar, og kanskje hannes som kan spille som spiss. ellers kunne jeg tenke meg at noen unge islendinger som spiller på island får en sjanse til å vise seg fram. pa ksi finnes ingen informasjon om troppen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er Daniel tatt ut i den svenske troppen? Han er jo mye bedre enn f.eks. Henke Larsson!! Men bra for oss at han kan fokusere alt på de blaa kanskje..?? Så lenge Daniel er med kan vi spille når som helst mot Skeid :P

Daniel er god, men er også avhengig av gode spillere rundt seg. Vi har hatt lite skader i år, men har vi riktig "flaks" blir også Poljac og Holmvik tatt ut på U21, vi får et par skader og et par svensker ute med suspensjon så sitter vi godt i det. Undervurdering av motstander er vel letteste og kjappeste måte som er for å tape en kamp. Hva var det vi klarte hjemme mot Tønsberg for et par uker siden? Tønsberg forøvrig likt på tabellen med Skeid...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er egentlig sikker på at veigar blir tatt ut. eidur må stå over sverige kampen, hemmi også. det betyr to viktige menn (angrep og forsvar) er ikke med. vet ikke om heidar er frisk. så er det bare gretar rafn, veigar, og kanskje hannes som kan spille som spiss. ellers kunne jeg tenke meg at noen unge islendinger som spiller på island får en sjanse til å vise seg fram. pa ksi finnes ingen informasjon om troppen.

 

Hadde det vært informasjon på url=http://www.ksi.is/landslid/]KSI[/url] hadde jeg delt den i denne tråden. De ansatte på KSI gikk tidlig hjem i dag... Island skal ikke ut i VM-kvalifisering før 12. okotber, men de har en privatlandskamp mot Polen allerede 7. okotber.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg tror ikke at guttene som skal til sverige skal spille mot polen...i hvert fall ikke alle.

albert hvem kunne du tenke deg som spiss mot sverige? heidar og gretar? hvis heidar er skadet, hvem blir spiss da?

 

Jeg tror jeg skal svare helt ærlig: Har ingen ide. Egentlig har Eidur satt de andre så mye i skyggen at når han er borte blir det nærmest et vakuum. (Hvorfor er han borte? Ute med kort?). Men jeg har hørt at det er en bra islandsk spiss på et norsk 1. divisjonslag.... ;)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


han fikk sitt annen gult kort siste kamp, må stå over derfor.

hmm, eidur er bra, men de siste kampene var han litt "hemmet"...ikke i form, kanskje småsyk, det vet jeg ikke (likevel spilte han bra, men han var ikke den eidur jeg er vant til å se).

tror egentlig ikke at alle andre står i hans skygge - kanskje når det gjelder media, men ikke på banen. eidur og de andre erfarne guttene begynner å bli gamle, og det finnes gode unge og lovende erstattere nå.

derfor er jeg ikke så redd..har håp om at gretar, gunnar, heidar og veigar alle sammen gjør sitt beste. og kanskje klarer en uavgjort mot sverige *drøm*

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og skal man ta en øl før kampen, kan man like gjerne dra fra jobb etter lunch.

 

Og skal man ha litt vorspiel kvelden i forveien...

 

Det ble feil dag for meg. Flyr til Brussel samme ettermiddag. Hvorfor kan ikke NFF konferere med meg.

 

F***

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og skal man ta en øl før kampen, kan man like gjerne dra fra jobb etter lunch.

 

Og skal man ha litt vorspiel kvelden i forveien...

 

Det ble feil dag for meg. Flyr til Brussel samme ettermiddag. Hvorfor kan ikke NFF konferere med meg.

 

F***

 

Enig! Nå mister jeg Sandefjord- OG Skeidkampen. Søren heller!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er egentlig kriteriene for å sette opp tidspunkt for kamp?

 

- Lysforhold?

- Når spillerene kan spille?

- Når banen er ledig?

- Hva er publikumsvennlig?

 

Alle skjønner jo at det bare er Skeidfolkene som kan gå på denne kampen.

 

Alt ting er så trist og leit

går på trygd og støtter skeid

under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

 

Å hvor skal vi bo i natt?

Blå kors er jo fullt besatt

Alt har Stabæk feiet bort

Det var veldig dååårlig gjort

 

:D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er egentlig kriteriene for å sette opp tidspunkt for kamp?

 

- Lysforhold?

- Når spillerene kan spille?

- Når banen er ledig?

- Hva er publikumsvennlig?

 

Alle skjønner jo at det bare er Skeidfolkene som kan gå på denne kampen.

 

Alt ting er så trist og leit

går på trygd og støtter skeid

under broen, sniffer lim

Ha'kke råd til heroin

 

Å hvor skal vi bo i natt?

Blå kors er jo fullt besatt

Alt har Stabæk feiet bort

Det var veldig dååårlig gjort

 

:D

Jeg synes ikke dette virket så ille jeg... Slutter på skolen (BI) klokken 1400 på onsdager så jeg får stikke innom studenten og ta en øl før jeg kryper de 500 meterne ned til Voldsløkka...

Men jeg synes man burde klare og spille litt senere selv om det ikke er flombelysning på stadion. Kampene spilles jo på nadderud klokken 16 søndager selv om det ikke er flombelysning der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Skeid-stabæk
×
×
  • Opprett ny...