Gå til innhold

Vi Får Besøk


Pedagogen
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 114
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Bjornh

 

 

Da er Roger støttet med en Kristian Birkeland.

 

Betaler med brevgiro! men jeg tar en Turid Birkeland bare jeg klarer å stappe henne ned i postkassen snart!!

 

Hun er jo ikke like Blaa, dessuten er det bare utgifter med kvinnfolk så det å putte dem sammen med penga er det dummeste du gjør :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Innsamlingen går sin gang. Hvor mye har vi Rich? Spillerne skal ha innsamling, og gi så det svir i morgen. Har løpende kontakt med både Isak og familien. Gutten vet foreløpig ingen ting, men Isak skal ta en telefon og invitere han i løpet av uken. Gutta på laget gir oss mye kred for tiltaket, og ser også frem til besøket. Det er vel bare for oss å gi kred tilbake. Vi gjør definitivt dette sammen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det blir en kjapp innsamling mot Kongsvinger. Usikker på hva den endelige regningen kommer på. Widerøe regner og regner.

 

Det er vel det som har gjort Widerøe kjent som selskapet som flyr i allslags vær

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Widerøe er ferdig regnet, og viser seg som velviljen selv. Gutten med mor og far flyr til en meget gunstig pris. Det betyr i klartekst for skatter og avgifter. Så får vi se om SAS som connection er like vellvillige?

 

Meget bra av Widerøe. Når det har gått foran med et godt eksempel et det lettere å få med seg SAS også.

 

Har noen tenkt på drakt til gutten? Hvis det er Isak som et helten bør den i hvert fall ha nummeret hans, med enten Isak eller Roger på. Foreldrene vet sikkert hvem som er størst helten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi har husket på det meste. (Isak har ordnet med drakt og billetter) Roger kommer til Gardermoen fredag ettermiddag/kveld. Der blir han, sammen med mor og far, plukket opp og fraktet til hotellet. Forholdsvis sent i hus, slik at det ikke blir noen aktiviteter denne dag. Lørdag er det frokost på hotellet før det bærer til trening. Her vil det bli muligheter for autografer og en prat med gutta. Så får man se an formen før man bestemmer seg for eventuelle andre aktiviteter. På tidlig kveldstid er det ordnet bord på en bedre restaurant. Søndag er kampdag. Tipper det blir en tur på Macer`n før dette. Etter kampen fraktes både far og mor og Roger til Gardermoen med forhåpentligvis en uforglemmelig opplevelse i bagasjen. Jeg gleder meg!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tror vi har husket på det meste. (Isak har ordnet med drakt og billetter) Roger kommer til Gardermoen fredag ettermiddag/kveld. Der blir han, sammen med mor og far, plukket opp og fraktet til hotellet. Forholdsvis sent i hus, slik at det ikke blir noen aktiviteter denne dag. Lørdag er det frokost på hotellet før det bærer til trening. Her vil det bli muligheter for autografer og en prat med gutta. Så får man se an formen før man bestemmer seg for eventuelle andre aktiviteter. På tidlig kveldstid er det ordnet bord på en bedre restaurant. Søndag er kampdag. Tipper det blir en tur på Macer`n før dette. Etter kampen fraktes både far og mor og Roger til Gardermoen med forhåpentligvis en uforglemmelig opplevelse i bagasjen. Jeg gleder meg!

Ai, Ai. Dette høres ut som et glimrende opplegg. Pass på at det blir tatt bra med bilder så vi har noe å kose oss med etterpå. Roger vil nok også bli glad for en CD med bilder fra turen. Dere får si i fra hvis dere skulle trenge noe hjelp, men det høres ut som om dere har full kontroll. Skal han se kampen fra ståtribunen? Det er i hvert fall her det er mest liv, og vi skal vel alltids få plassert en rullestol trygt.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


På tidlig kveldstid er det ordnet bord på en bedre restaurant.

 

Har du sjekket at restauranten har en evnt barnemeny?

Fra en enslig og barneløs munn syntes jeg det der var en utrolig smart kommentar. Tror det er morsomere med pizza på peppes sammen med et par av gutta. Sett han med ALan, de har sikkert mye å snakke om!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva er status her? og er det noe man kan bidra med?

 

Status er beskrevet ovenfor. Ingen vesentlige endringer i det. Når det gjelder hva den enkelte kan bidra med er det først og fremst transporten mellom aktivitetene som er utfordringen. Først og fremst lørdag og søndag. Det trengs bil med plass til en rullestol bak, og plass til Roger og to voksne. Foreslår at de som har muligheten til å bidra her sender meg en PM. "Spikrer" ett opplegg på kjøringen i begynnelsen av neste uke. Nå er det nemlig kun få timer til denne kroppen blir utilgjengelig i fjellheimen frem til søndag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Heisann!!!

 

Takk for sist heile gjengen. Må bare si at dere e en utrolig dyktig gjeng som fixer slike ting. Et stort forbilde for andre supportere...........

 

Lykke til med innsamlinga og ellers i tippeligaen neste år....... Alta rykke vel ned men det gjør ingenting.... vi e tilbake om 2 år igjen....

 

Snakkes

 

Mvh

 

Vegard

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Vi Får Besøk
×
×
  • Opprett ny...