Gå til innhold

Mk - Stabæk På "borteradio"


Quinn
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 89
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


En stor takk til gutta, atter en gang.

 

Og en aldri så liten takk også til MK Radio for god oppdatering, og relativt objektiv dekning.

 

Ja, de var overraskende bra. Litt ekstatisk ved et par anledninger når MK hadde sjanser. Men det var ikke plagsomt ofte.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


En stor takk til gutta, atter en gang.

 

Og en aldri så liten takk også til MK Radio for god oppdatering, og relativt objektiv dekning.

 

Ja, de var overraskende bra. Litt ekstatisk ved et par anledninger når MK hadde sjanser. Men det var ikke plagsomt ofte.

Helt topp med radio-oppdatering, selv om reporterene ikke holdt skremmende høy standard. Det var uansett 10 ganger bedre enn WEB-LIVE.

 

Det beste var selvfølgelig resultatet, spiller ikke så stor rolle med straffe-missen til Daniel.

 

HEIA STABÆK

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes vi skal gi kjemperos til Mandal for å sende live radio. Synes repporterne var veldig gode. Det at de kunne alle spillerne på Stabæk, gjorde det deilig å høre på. Hvem har ikke blitt utsatt for lokale helter på NRK? "Nu liggjar det ein stabækspelar nede. Eg kan ikkje sjå kvem, men sikkjert ikkje viktig, heia saougndal"

 

Synd flere klubber ikke gjør som Mandal! Noen hos oss som har tenkt tanken på noe av det samme? Eller er tv-avtalene til NFF i veien?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


JADA! Nå selger jeg skinnet og innkasserer opprykket!

Ikke leggskinnet, vel? Da må du jo skifte navn?!

 

 

Neinei!! Det er ikke til salgs for alt i verden. Blir å selge sjela liksom.... Men jeg har et gammelt bjørneskinn liggende som jeg tenkte å legge ut på eBay for å finansiere sjampis til opprykksfesten. (jfr. en annen tråd)

 

Hvor mye bjørneskinnet står i om dagen er noe uvisst da markedet oversvømmes av billige skinnfiller fra Oslo øst. Heia Start!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Høydepunkt på slutten av gårsdagens tur (45minutters pause på statoil ett eller annet sted):

 

Tv2: Hei, har dere vært på tur

Vi: ja, vi har sett stabæk slå MK

Tv2: Ok, hvor har dere vært?

Vi: Vi har sett stabæk slå MK, i MANDAL

Tv2: Ok, er dere fotballinteressert?

Vi: Ja (oppgitt)

Tv2: Ok, har dere hørt om FK Tønsberg.

Vi: Rykker ned, rykker ned, rykker ned, rykker ned, rykker ned, rykker ned, rykker ned, rykker ned rykker ned, rykker ned, rykker ned....

 

Forresten, merkelig hva sultne mennesker klarer å lire av seg av trusler fordi noen stod i veien for:

polsesalta.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Mk - Stabæk På "borteradio"
×
×
  • Opprett ny...