Gå til innhold

Stabæk - Kongsvinger


Freak Magnet
 Del

Anbefalte innlegg


Ny hjemmekamp til søndag, hvor vi kan spille oss enda nærmere et opprykk!

 

Men, hvem spiller høyreback? Morten er ute med 3 gule kort.

 

IA eller Mike ut på backen? Det har vel ikke vært så positive erfaringer med endringer i forsvarsfireren tidligere i år. Men, jeg tipper at Mike spiller back, og at Markus kommer inn i midtforsvaret.

 

Litt tidlig å komme med laget, selvfølgelig, da det er noen treninger igjen før laget tas ut, så resten av laget venter jeg med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da kaster jeg inn Mike på bækplass, Holter inn i midten. Dette er vel Holters siste sesong. Han fortjener mer spilletid enn han har fått, og kjenner resten av spillerne bedre enn noen annen.

Etter å ha sett Mike på bækken mot Moss nekter jeg å godta at han er et alternativ der!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg ikke husker feil, så spilte Kongsvinger bra, og de spilte fotball når vi besøkte dem. Kan bli en underholdene kamp hvor ingen forsøker å vinne på lange baller og harde taklinger.

 

Vil derfor se Alan fra start, sammen med Daniel på topp.

 

Dessuten var vel de supporterne fra Kil ganske hyggelige. Noen som har noe kontakt med dem?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis jeg ikke husker feil, så spilte Kongsvinger bra, og de spilte fotball når vi besøkte dem. Kan bli en underholdene kamp hvor ingen forsøker å vinne på lange baller og harde taklinger.

 

Vil derfor se Alan fra start, sammen med Daniel på topp.

 

Dessuten var vel de supporterne fra Kil ganske hyggelige. Noen som har noe kontakt med dem?

 

Der er jeg enig.. Synes alan får altfor lite spilletid.. Han bør brukes mer, vi kjøpte vel ikke han for å sitte på benken :rolleyes::rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


WEB-siden til KIL-support er http://www.kilsk.com/

Er det noen som kan rette det opp i linken under "linker", "Flere linker"?

 

KIL-supporterene har overveiende lave forventninger til eget lag, de fleste tipper seier til Stabæk, la dem bli sannspådde!

 

Hadde vært moro å se hva Trond kan få til sammen med Daniel, kan jo alltids bytte inn Veigar hvis det ikke funker.

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva med tre foran, Eirik/Veigar og Daniel som spisspar, med Alan i en litt tilbaketrukket posisjon som opplegger/fordeler/returrom? Satse offensivt i 4312...

Jeg har tenkt på akkurat det samme, bare med Trond og Daniel på topp og Alan bak dem. Behold midtbane og forsvar (-morten) fra Mandal. Henning og Branimir er hurtige, unge og spreke og har godt av å løpe litt, så de kan hjelpe til litt i forsvar hvis det trengs(men KIL skal jo ikke komme så langt så ofte uansett:-)

 

To tette rekker bak og tre løpsvillige folk på toppen skulle slite i stykker KIL ganske raskt, alle klareringer fra KIL vil komme kjapt tilbake og de vil be om nåde lenge før pause-fløyten blåser.

 

Skulle det mot formodning skjære seg har vi Markus, Veigar og Eirik på benken,

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


hei! jeg er ny her på forumet, og jeg lurte på hva dere syntes Laget mot Kongsvinger?? Hvem skal spille??? jeg mener:

------------------------------- Jon----------------------------

 

-------------------------IA-----------------Mike------------------Markus-------------------Bjørnar

 

-----------------------Persson---------Jeppe-----------Henning------------------------

 

-------------------------------------------------Alan-----------------------------------------------

 

--------------------------------------Veigar--------------------Daniel-----------------------------

 

 

IA spilte Beck før så tror han er god der.

 

P.S. må man være medlem av stabæk support for å være med på forumet????

Er det noen aldersgrense?

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


P.S. må man være medlem av stabæk support for å være med på forumet????

Er det noen aldersgrense?

 

Velkommen! Laget så fint ut det, Jönsson, er det deg?

 

Må ikke være medlem, men det er en fordel!

 

Ingen aldersgrense på forumet, men er man mellom 13-20 år og medlem av $$ så kan man være med i SSU og da får man tilgang på et eget forum som ikke er for oss overårige.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


P.S. må man være medlem av stabæk support for å være med på forumet????

Er det noen aldersgrense?

 

Velkommen! Laget så fint ut det, Jönsson, er det deg?

 

Må ikke være medlem, men det er en fordel!

 

Ingen aldersgrense på forumet, men er man mellom 13-20 år og medlem av $$ så kan man være med i SSU og da får man tilgang på et eget forum som ikke er for oss overårige.

ok jeg er ikke Jønsson men jeg er en stor stabæk fan som ikke er mer en 11 år, har vært supporter i 7 år nå. er medlem av den blaa familie

Endret av joogs
Lenke til innlegg
Del på andre sider


.....ikke er mer en 11 år.......

 

For liten for SSU altså, men den som venter på noe godt.....osv...

 

Men et medlemskap i $$ koster kun kr. 25,-, se link:

 

Bli medlem ! !

 

 

Back on track:

 

I morgen skal vi ta 3 poeng. Gleder meg til kamp! Kongsvinger skal få bank, og vi skal komme nærmere opprykk!

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Med seier mot Kongsvinger i morgen rykker Stabæk opp til eliteserien! Hvis ikke skal jeg gå til bortekampen mot Follo eller Tønsberg neste år.

 

Nei, det er ikke mine ord, men sportsleder i Budstikka, André Strømnes som sier dette.

 

Men JJ er forstatt like klar på å ta en kamp av gangen. Ingen vits å bestille bjørneskinn fra den karen.

 

Nekter å tenke hypotetisk !

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Kongsvinger
×
×
  • Opprett ny...