Gå til innhold

Pinlig for Stabæk support


 Del

Anbefalte innlegg


Tenker ikke på det som skjedde under kampen i går, men etter. Som enkelte kanskje la merke til ble det sagt noen ord i anledning avskjeden til Flem. Samtidig ble Runar Berg intervjuet av en eller annen tv-kanal. Dette var tydeligvis mer interessant for enkelte som selvsagt måtte synge alle-suger-kukk-i-bodø-glimt-sangen (for øvrig en idiotisk sang, hvor kommer den fra??). Dette synes jeg ikke hører hjemme! Litt mer respekt går det an å vise Stabæks største spiller gjennom tidene!!! :evil: :evil: :evil:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er fult mulig å få justert opp høytalerne på vår side.

 

Skal ta det opp med Høivik.

 

 

Ellers må jeg si meg enig hva gjelder suge-kukk-sangen. Jeg personlig synes den er så pinlig dårlig at jeg kan ikke får sagt det.

Pubertal 13 års humor fullstendig uten snert.

Det er nå min mening

 

Hvis målet er å bli færrest mulig på ståtribunen bør vi fortsette å synge den hver jævla kamp. I går sto 2/3 å rødmet av skam da den ble dratt igang.

:oops: :oops: :oops:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg er også enig i at det er en nokså barnslig sang, skal ikke si at jeg ikke sang den, det gjorde jeg.. men sier meg herved enig i at vi kanksje ikke burde synge den så fryktelig ofte at det gjør no...

 

Men det at du trekker inn André Flem inn i bildet blir litt feil syns jeg, det hadde ingen ting med han å gjøre, Flem var på det tidspunkt borte ved midtsirkelen.. Jeg syns vi ga han en bra hyllest når han kom bort, og det tror jeg også André vil si seg enig i..

 

Men som sagt tidligere, det som var trist var at ikke hele ståtribunen sto igjen når han kom bort til oss, og når han ble intervjuet.. Jeg kommer selv fra Asker, og har lengre reisevei enn de fleste, men klarte å være igjen de ekstra 10 min fordet..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Den ble sunget mens Flem ble hedret (i midtsirkelen, ja). Jeg synes bare det er mer interessant å høre hva som blir sagt om Flem enn å høre på den drittsangen. Vi er på kamp først og fremst for å støtte egne spillere, ikke for å rakke ned på motstanderlaget.

 

Når det er sagt fikk Flem en verdig avskjed etterpå. Synes det var fint at så mange tok seg tid til å bli igjen, selv om ideelt sett alle skulle gjort det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

Den ble sunget mens Flem ble hedret (i midtsirkelen' date=' ja). Jeg synes bare det er mer interessant å høre hva som blir sagt om Flem enn å høre på den drittsangen. Vi er på kamp først og fremst for å støtte egne spillere, ikke for å rakke ned på motstanderlaget.quote']

 

Det er generellt sett mer interessant for majoriteten på ståplass å hetse motstanderlaget/dommer enn å synge for eget lag. Hver kamp blir det ved flere anledninger avbrutt stabæksanger for å slenge dritt. Ganske symptomatisk.

 

Slik jeg oppfattet situasjonen var det umulig å høre noe grunnet høytalere og slik sett gikk du vel ikke glipp av mye?

 

Flem fikk også sin velfortjente hyllest da han tok seg tid til å komme bort til fansen og synes ikke dette er noe tema.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Enig. Høytalerne får ta skylden for at ikke alle fulgte med. Selv hørte jeg ikke en dritt av det som ble sagt fra midtsirklen

 

At vi generelt sett hetser motstanderne mer enn vi støtter eget lag er en beskrivelse jeg ikke kjenner meg igjen i.

 

Jeg synes Tonna oppsummerer ting veldig bra

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest gladlaks

At vi generelt sett hetser motstanderne mer enn vi støtter eget lag er en beskrivelse jeg ikke kjenner meg igjen i.

 

Jeg konstaterer bare at det hver kamp blir avbrutt sanger for klubben hvis det inntreffer noe på banen som fortjener motstander/dommer-hets.

 

Jeg mener ikke at vi hetser mer enn vi synger for eget lag. Generell hets har jeg ingenting imot hvis det er betinget, men når det går på bekostning av syngingen er det kritikkverdig.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


At vi generelt sett hetser motstanderne mer enn vi støtter eget lag er en beskrivelse jeg ikke kjenner meg igjen i.

 

Jeg konstaterer bare at det hver kamp blir avbrutt sanger for klubben hvis det inntreffer noe på banen som fortjener motstander/dommer-hets.

 

Jeg mener ikke at vi hetser mer enn vi synger for eget lag. Generell hets har jeg ingenting imot hvis det er betinget, men når det går på bekostning av syngingen er det kritikkverdig.

 

Dette kommer vel mer av spontanitet en at går ut for å hetse. Hvis linjedommeren dømmer en skandaløs offside mitt i en sang, eller noen takler en av våre spille stygt, så kommer det jo selvfølgelig komentarer. Dette tviler jeg på at vi får slutt på. Ser ikke noe galt i det heller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
 Del

Pinlig for Stabæk support
×
×
  • Opprett ny...