Gå til innhold

Stabæk - Lsk


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


Skal bli digg å se litt fotball igjen!

 

Vi får satse på en liten hevn fra cupkampen i morgen, og jeg ønsker å se disse starte:

 

Jon

 

Tom - Mike - Markus - Bjørnar

 

Alan - Jokke - Jeppe - Sund

 

Eirik - Petar

 

På høy tid at Sund får litt matching igjen, det samme gjelder Tom. Alan må også få litt hard matching. Hadde vært OK å spare Daniel, så vi slipper å sitte med hjertet i halsen hver gang en av huleboerne til LSK løper avgårde. IA kan vi også benke, ingen vits i å friste Fjøra igjen når IA's kontrakt snart går ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Skal bli digg å se litt fotball igjen!

 

Vi får satse på en liten hevn fra cupkampen i morgen, og jeg ønsker å se disse starte:

 

Jon

 

Tom - Mike - Markus - Bjørnar

 

Alan - Jokke - Jeppe - Sund

 

Eirik - Petar

 

På høy tid at Sund får litt matching igjen, det samme gjelder Tom. Alan må også få litt hard matching. Hadde vært OK å spare Daniel, så vi slipper å sitte med hjertet i halsen hver gang en av huleboerne til LSK løper avgårde. IA kan vi også benke, ingen vits i å friste Fjøra igjen når IA's kontrakt snart går ut.

Mike jogget kun rundt på treninga i dag så er vel tvilsomt om han spiller i morgen. Enig at Sund bør matches, var bra på andrelaget de siste kampene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I første omgang vil jeg se

 

Jon

 

I.A - Mike - Markus - Bjørnar

 

Alan - Jokke - Jeppe - Tom

 

Nannskog - Eirik

 

 

I andre omgang vil jeg se

 

Isak

 

I.A - Jørgen - Markus - Holter

 

Torbjørn - Jokke - Jeppe - Sund

 

Trond - Petar

 

Måtte vel bytte på litt der

Endret av Rubbster
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Basert på dagens trening tipper jeg følgende starter i morgen.

 

--------------Jon------------

 

Holter-----IA-----Markus-----Bjørnar

 

Branimir-----Jeppe-----Jokke-----Alan (Tom)

 

-------Petar------Daniel-------

Endret av Color Blue
Lenke til innlegg
Del på andre sider


jeg vil se daniel og petar sammen... det er vel det som har noe å si. dessuten vil jeg se et toppet lag slik at det ikke blir noen rustne spillere som starter mot sandefjord

 

Enig. Også greit å teste hvordan Petar fungerer sammen med en klassespiss.

 

Markus, du gjorde det slett ikke verst, økonomisk sett, i fjor.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Greier Petar å score mot LSK er han definitivt vært å vurdere svært nøye!

 

Scorer Petar mot oss så vil dere nok merke at det er fler som er interessert i han :P

 

Blir spennende å se utfallet av dagens kamp ja, selv vet ejg ikke noe om vår startellever. Det vil vel som ofte bli en jevn batalje der vi mæler ballen langt opp til våre huleboerspillere som dundrer ballen videre og håper den går mot målet, mens dere finspiller dere oppover banen med teknikk, eleganse og brasilianske takter ingen har sett i Norge og legger ballen fint forbi vår huleboerkeeper(som faktisk er såpass gammel at han bodde i hule da han var liten)!

:D

 

eLSKe

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal bli digg å se litt fotball igjen!

 

Vi får satse på en liten hevn fra cupkampen i morgen, og jeg ønsker å se disse starte:

 

Jon

 

Tom - Mike - Markus - Bjørnar

 

Alan - Jokke - Jeppe - Sund

 

Eirik - Petar

 

På høy tid at Sund får litt matching igjen, det samme gjelder Tom. Alan må også få litt hard matching. Hadde vært OK å spare Daniel, så vi slipper å sitte med hjertet i halsen hver gang en av huleboerne til LSK løper avgårde. IA kan vi også benke, ingen vits i å friste Fjøra igjen når IA's kontrakt snart går ut.

Viktig å få Trond på banen. Ingenting er vel bedre enn om vi klarer å få opp egne spisser. Eirik har det i seg, men han må jobbe f... så mye hardere skal det bli noe ut av det. Ellers hørte jeg at Thorbjørn putta bra med mål på trening forrige dagen (kona stoppet og kikket litt under trening). Egne folk som blir behandlet bra er i snitt mer lojale enn de som blir kjøpt, og de øker den lokale interessen (forutsatt at de er gode nok selvfølgelig)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ja.. WAKE UP.

 

Markus skal ha masse cred for å gidde å poste en link til budstikka...

 

Jeg er mest spent på hvor ofte de kommer til å oppdatere... Tipper det blir en gang 12.45 og en gang 13.45... Og siden de har "live" dekning dropper de sikkert kampreferatet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hallo ? - tidligere ble det en postet en link om live oppdatering i budstikka - wake up!

 

Takker, du er Gud!

 

Ville kanskje skrevet hva det er lenke til når du poster. :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Lsk
×
×
  • Opprett ny...