Gå til innhold

Stabæk - Lsk


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 69
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic


Fornuftige bytter synes jeg

 

Innbyttere: Espen Isaksen i 46. min. for Knudsen, Christian Sund i 60. min. for Poljac, Trond Haugstad i 60. min. for Nannskog

Lasse for Holter og Thorbjørn for Jansson..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Han hadde vel ikke en avslutning innenfor stengene. Rich tror ikke han får kontrakt basert på det han så i dag.

 

@ringo

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi være skuffet? eller ok fornøyd eller hva?

 

Mangler et sammendrag fra kampen på en måte.. Føler at jeg ikke vet om vi til tider har spilt bra eller om vi var heldige som fikk 2 straffemål... GI meg noe!!! need info...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ugh, blir kvalm av den Skalle-fotballen LSK spiller. Vi skulle faktisk hatt to straffer til i dag, holdingen av Alan krysset grensen til homoerotikk.

 

Petar og Nanne funka bra sammen. Spennende.

 

Skal vi være skuffet? eller ok fornøyd eller hva?

 

Mangler et sammendrag fra kampen på en måte.. Føler at jeg ikke vet om vi til tider har spilt bra eller om vi var heldige som fikk 2 straffemål... GI meg noe!!! need info...

Bortsett fra en felles blackout i første 15 var det relativt jevtn, men LSK viser at de er bedre trent enn oss.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal vi være skuffet? eller ok fornøyd eller hva?

 

Mangler et sammendrag fra kampen på en måte.. Føler at jeg ikke vet om vi til tider har spilt bra eller om vi var heldige som fikk 2 straffemål... GI meg noe!!! need info...

 

Det kommer et referat på forsiden etterhvert!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Han hadde vel ikke en avslutning innenfor stengene. Rich tror ikke han får kontrakt basert på det han så i dag.

 

@ringo

 

Han hadde vel en lompe rett på keeper. Skaffet oss en straffe, og var vel ikke veldig langt unna å skaffe oss en til (i tillegg ble Nannskog kraftig holdt inne i feltet i 2. omgang, han ble noe forbannet der), men straffekvoten var vel brukt opp. 2. omgang er det vi som eier.

 

Andre målet var Inges, som mottar ballen fra Christian. Finner så ut at han skal sparke ballen 10 meter foran seg. En Lillestrøm spiller 20 meter unna har da ingen problemer med å nå ballen først.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Stabæk - Lsk
×
×
  • Opprett ny...