Gå til innhold

De blaa mot Pors Grenland


gsk
 Del

Anbefalte innlegg


VIKTIG!!!

 

Husk at vi skal stille klokken 1 time tilbake til helgen, og glemmer du det er det mulig du møter opp på Onkel Blaa 1 time før de åpner...

 

Kanskje vi for en gang skyld klarer å ha mange på hovis til kampstart på søndag hvis mange glammer å stille klokken!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIKTIG!!!

 

Husk at vi skal stille klokken 1 time tilbake til helgen, og glemmer du det er det mulig du møter opp på Onkel Blaa 1 time før de åpner...

 

Kanskje vi for en gang skyld klarer å ha mange på hovis til kampstart på søndag hvis mange glammer å stille klokken!

 

Vennligst ikke fortell om dette til Alzheimer!!!! (Hadde vært så koselig å ha ham på plass til kampstart....)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Holter spilte for 2.laget i dag - vil det si at han ikke spiller i morgen??? Videre spilte Persson, Karlsson, Stenvold og Markegård så da er vel de uaktuelle for startelveren mot Pors de også....

 

Da blir det vel:

 

Jon

Morten-IA-Mike-Bjørnar

Brani-Jesper-Henning-Alan

Veigar-Daniel

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIKTIG!!!

 

Husk at vi skal stille klokken 1 time tilbake til helgen, og glemmer du det er det mulig du møter opp på Onkel Blaa 1 time før de åpner...

 

Kanskje vi for en gang skyld klarer å ha mange på hovis til kampstart på søndag hvis mange glammer å stille klokken!

 

Eller vårt eget felt for den saks skyld..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ifølge statistikken på Stabak.no er dette vår største hjemmeseier (delt plass med 06.06.1992 - Tornado 7 - 0 og 03.05.1992 - Stranda 7 - 0)

 

Flest scora mål på hjemmebane.

 

Takk for en fastastisk sesong gutta!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hæ? Alan haltet jo rundt i går

Ikke mye halting på Alan i dag, gitt!

Det er tydelig at han begynner å finne seg til rette på laget, gleder meg allerede til å se han i tippeligaen etter en god vintertrening!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIKTIG!!!

 

Husk at vi skal stille klokken 1 time tilbake til helgen, og glemmer du det er det mulig du møter opp på Onkel Blaa 1 time før de åpner...

 

Kanskje vi for en gang skyld klarer å ha mange på hovis til kampstart på søndag hvis mange glammer å stille klokken!

 

Vennligst ikke fortell om dette til Alzheimer!!!! (Hadde vært så koselig å ha ham på plass til kampstart....)

 

Og det var han. På plass tidlig i kampen. Hyggelig. Spar stemmen de neste månedene, Alz, vi setter pris på din enorme innsats, og gleder oss til en ny sesong i TL.

 

Dette var faen meg gøy.

Takk for i år, gutta!

 

Og takk for meg, hovis, blir $$ feltet på meg neste år.

 

Velkommen. Toppfotball skal sees stående.

 

Reis opp for de mørkeblå!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette var faen meg gøy.

Takk for i år, gutta!

 

Og takk for meg, hovis, blir $$ feltet på meg neste år.

 

A wise choice, velkommen!

 

Det var skikkelig morsomt hos oss i dag.

 

"Heia Tufte, heia Tufte...."

:lol::lol::lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så herlig stabæk. Var ikke på matchen, men fulgte som vanlig med på nettet.. (det er jævlig kjipt å ikke bo i bærum for tida).. 8-1...

 

Nå er det bare å få flytta fra utlendigheten og heim til stabæk, tippeligaen og o.blå...

 

Glææær mææ

 

var matchen like bra som resultatet høres ut??

 

 

suss Eirik

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk moro i dag!

 

En utrolig avslutning på en en fantastisk sesong!

 

Btw, hvor var Sund i dag? Han ble ikke ropt frem til å få hvadenåfikk, og heller ikke på bildet. Når Haustad fikk må da også Sund ha hatt nok kamper?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fantastisk moro i dag!

 

En utrolig avslutning på en en fantastisk sesong!

 

Btw, hvor var Sund i dag? Han ble ikke ropt frem til å få hvadenåfikk, og heller ikke på bildet. Når Haustad fikk må da også Sund ha hatt nok kamper?

Godt spørsmål... Ifølge statistikksidene til stabak.no har han startet 9 kamper, og kommet innpå i 7, så han har jo nok for å få medalje. Han spilte jo mesteparten av kampen for 2.laget i går også, i følge referatet.

 

Kan ikke huske om jeg så han under oppvarmingen, men det stod jo ikke igjen noen flere spillere på banen under premieutdelingen.

 

(og er ikke å tommy, tommy, tommy... også serievinner med oss?)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Godt gjort av Mads Clausen å score for Stabæk idag....i følge NRK i vaffal

 

Det var bare en feil med kampen i går. Den var for kort. Dette var dagen da alle kunne ha putta ballen i mål, også - som det går fram av Aftenposten - de som ikke var der.

 

Jeg synes jo egentlig at Petter Belsvik burde ha fått kommet innpå.

 

Dette var morro. Nedtellingen til TL 2006 er igang!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

De blaa mot Pors Grenland
×
×
  • Opprett ny...