Gå til innhold

Juniorlaget


Anbefalte innlegg


Jan Peder Jalland og Morten Tveit skal forsøke å få tak i kampen. Så fort det er på plass så skal jeg lage redigert opptak. Men de hadde ikke tid til å gjøre avtale med Viking i kveld siden Morten Tveit måtte rekke fly til Trondheim, og Jan Peder til Oslo, for så å reise til Trondheim tidlig i morgen.

 

Forøvrig:

 

- Artikkel om kampen her!

 

- Artikkel med sitat fra telefonintervju her!

 

Jeg tenkte jeg må nesten prøve å lage en video til storskjerm med mål fra NM-cup for Stabæk G19 som kan spilles av på en hjemmekamp som a-laget har. Nå trengs alt av supportere og tilhengere av Stabæk til finalekampen 31. oktober. Det forventes at det blir på Telenor Arena uansett om Bærum eller Rosenborg vinner i morgen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ingo skal visstnok ha lovet stort arrangement rundt finalen i NM-cupen for G19 i Telenor Arena 31. oktober, så det blir absolutt noe alle må få med seg.

 

Dette blir jo Stabæks cupfinale!!! Hvem med blaatt hjerte anser finalen "der borte på potetåkeren Ullevaal" som det store? Vi kan jo vinne cupen her hjemme på Telenor Arena!

 

Jeg håper å få med meg Magnus Sitter (sluttet ved sommertider på juniorlaget) som stuntreporter slik at vi kan bygge opp temperaturen og stemningen inn mot El Finale på Fornebu.

( Vær dessuten obs på at alt dere slenger fra dere inne på Telenor Arena på hjemmekampene må finaleklare juniorene rydde opp i timer etter kampslutt. En gest kunne være å faktisk bli flinkere slik at de får best mulig oppladning? ;))

 

Men hvordan kan man skape interesse til kampen? Kom med ideer!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


( Vær dessuten obs på at alt dere slenger fra dere inne på Telenor Arena på hjemmekampene må finaleklare juniorene rydde opp i timer etter kampslutt. En gest kunne være å faktisk bli flinkere slik at de får best mulig oppladning? ;) )

 

Ta med hvor da? Finnes jo ikke søppelkasser der. Har til og med hørt at poenget er at man skal kaste det på bakken for så at noen rydder det etterpå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hmmm... Konstigt. Ihvertfall har jeg forstått på dem at det går raskt når det bare er å feie over med kost mellom radene. Men det står igjen alltid hundrevis av pappbeger med brus som de da må tømme, en etter en. Akkurat det tar dem mye ekstra tid. Men dette var bare et tips fra min side, ikke en klage :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ny Stabækspiller gjør debut på aldersbestemt landslag:

Sindre Mauritz-Hansen

Skriv gratulasjon under artikkelen! Han kommer garantert til å lese de.

 

-------------------------------------------------------------------

 

Junior NM-Finale 31. oktober på Telenor Arena. Kom med ønsker og forslag. Hvordan kan vi sette publikumsrekord i en Juniorfinale? Virkemidler... Bring it on!

Endret av JonasM
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Junior NM-Finale 31. oktober på Telenor Arena. Kom med ønsker og forslag. Hvordan kan vi sette publikumsrekord i en Juniorfinale? Virkemidler... Bring it on!

Hva er rekorden? Og har man bestemt seg for billettpriser?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Junior NM-Finale 31. oktober på Telenor Arena. Kom med ønsker og forslag. Hvordan kan vi sette publikumsrekord i en Juniorfinale? Virkemidler... Bring it on!

Hva er rekorden? Og har man bestemt seg for billettpriser?

 

StabækLars skriver i kommentarfetet på stabak.no at han regner med at det blir gratis.

 

 

Tilskuerrekorden tipper jeg ble satt da Rosengorg spilte mot Lyn på Lerkendal i 2005 og vant 4-0. Også da var det gratis inngang.

 

Edit:

3011 var tilskuertallet i 2005.

Endret av Slum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt kjipt at finalen er lagt til dagen før en TL-runde, for vår del Sandefjord borte 1. nov. Betyr det at Stabæk stiller sterkt redusert til jr-finale, eller at spillerne får spille max 45 min som i Stavanger?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Junior NM-Finale 31. oktober på Telenor Arena. Kom med ønsker og forslag. Hvordan kan vi sette publikumsrekord i en Juniorfinale? Virkemidler... Bring it on!

Hva er rekorden? Og har man bestemt seg for billettpriser?

 

StabækLars skriver i kommentarfetet på stabak.no at han regner med at det blir gratis.

 

 

Tilskuerrekorden tipper jeg ble satt da Rosengorg spilte mot Lyn på Lerkendal i 2005 og vant 4-0. Også da var det gratis inngang.

 

Edit:

3011 var tilskuertallet i 2005.

 

Tilskuerrekorden er nok atskillig mer enn det. 10000 på finalen i 1959.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal få forbundet til å komme med korrekt tall. Men er det slik at f.eks. rekorden er 6.000 stk 1970, og siden bare vært lavere, så går vi for ny rekord siden 1971 :)

 

Jeg tror ikke at en juniorfinale alene vil lokke nok mennesker til kampen. Derfor trekker jeg inn ny rekord i tilskuerantall. Håper som sagt at noen kommer med kloke ideer på hva for virkemidler som kan få flest mulig på denne kampen. F.eks. er dette det eneste Cupgullet vi kan få på Telenor Arena i år om man tenker kvinnene og G19. Tar vi med herrenes a-lag så er det det eneste cupgullet vi kan få i år uavhengig av bane...osv.

 

Skulle rekorden være 10.000... Ja, hvorfor ikke? Kan vi ikke prøve å slå den? Billettprisen er ikke bestemt, men virker som det blir gratis. Så da er ikke prisen en diskusjon, men underholdningen. I år har jo juniorene på a-laget vist at det ikke er lang vei fra vårt juniorlag til en plass på Jönssons 11'er, slik at underholdningsverdien vet jeg de vil kunne skape. Storskjermsproduksjon blir det, TV2 kommer osv.

 

Håper noen kloke hoder vil bidra i denne prosessen fram til finalen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skal få forbundet til å komme med korrekt tall. Men er det slik at f.eks. rekorden er 6.000 stk 1970, og siden bare vært lavere, så går vi for ny rekord siden 1971 :)

 

Jeg tror ikke at en juniorfinale alene vil lokke nok mennesker til kampen. Derfor trekker jeg inn ny rekord i tilskuerantall. Håper som sagt at noen kommer med kloke ideer på hva for virkemidler som kan få flest mulig på denne kampen. F.eks. er dette det eneste Cupgullet vi kan få på Telenor Arena i år om man tenker kvinnene og G19. Tar vi med herrenes a-lag så er det det eneste cupgullet vi kan få i år uavhengig av bane...osv.

 

Skulle rekorden være 10.000... Ja, hvorfor ikke? Kan vi ikke prøve å slå den? Billettprisen er ikke bestemt, men virker som det blir gratis. Så da er ikke prisen en diskusjon, men underholdningen. I år har jo juniorene på a-laget vist at det ikke er lang vei fra vårt juniorlag til en plass på Jönssons 11'er, slik at underholdningsverdien vet jeg de vil kunne skape. Storskjermsproduksjon blir det, TV2 kommer osv.

 

Håper noen kloke hoder vil bidra i denne prosessen fram til finalen.

Lag event på facebook i god tid. Sinnsykt mange som er innom der her og der. Be folk invitere alt av venner, så har du plutselig invitert 5000 bare på det. Fin måte for de som ikke interesserer seg alt for mye i jr.fotball at vi faktisk er i en cupfinale.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Juniorlaget vant i dag 2-1 borte mot Raufoss med et lag uten flere av de med fast plass.

 

STATUS NM FINALE: Stabæk G19 og Rosenborg G19, dvs Morten Tveit og Erik Hoftun, er muntlig enige om å utsette finalen 6 dager slik at man får en ren cuphelg på telenor helgen etter. Håpet er at Juniorfinalen spilles fredag, og finalen for kvinner på lørdag! Nå er de i gang med å søke til forbundet i håp om gjennomslag. RBK støtter Stabæk i at det er uheldig å ha finalen når det også er tippeligaavslutning.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Juniorlaget
×
×
  • Opprett ny...