Gå til innhold

Juniorlaget


Anbefalte innlegg


Hadde egentlig tenkt til å ta turen bort, men siden NRK skulle vise den tenkte jeg at jeg heller fikk sitte hjemme å gjøre litt skolearbeid mens jeg så kampen. Dårlig at de ikke opplyser om at de ikke viser kampen, når de først hadde sagt at de skulle vise den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.rbk.no/news/article/1cjygep9moal1qlrye2uriwxn/title/se-tv-sammendrag-fra-g16-cupfinalen

Kampsammendrag fra Cupfinalen G 16

 

EDIT:
Kan noen fortelle meg hvor gamle man skal være for å spille G16 fotball?
For keeperen til RBK har jo like mye skjegg som en fullvoksen trønder.

Endret av blaasoldat
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Det ble foretatt trekning i Viareggio Cup i går. Her deltar 48 lag fra hele verden. Stabæk er Norges representant og havnet i gruppe med Torino, Siena og Santos Laguna.

 

Dette er en av verdens viktigste ungdomsturneringer, og det er såvidt jeg vet tredje gangen Stabæk deltar med sitt juniorlag.

 

http://www.viareggiocup.com/

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette synes ikke jeg er noen spesielt god nyhet. League One? Det er jo pokker meg nivå tre.

 

Burde vi ikke klare å tilby noe bedre til 16-åringer inntil det kommer bedre klubber?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du undervurderer ikke League One litt nå? Jeg er mer spent på å høre hva dette gir tilbake til Stabæk nå og over tid dersom han gjør suksess i Wolves.

 

Edit: Det er vel egentlig ikke League One han skal spille i, men den ligaen juniorene/akademiet er i og i følge Budstikka gjør ungguttene til Wolves det ganske bra. De er i ungdommens Premier League og spiller mot Manchester United, City og så videre.

Endret av Sincus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som lurer. Gutten reiser ikke over på prøvespill før på søndag og er definitivt ikke signert "after a successful trial".

 

Utover det så er Wolves-akademiet et kategori 1-akademi i England - hvilket vil si at det vurderes på tilsvarende nivå som blant annet Liverpool og Manchester United. Ingen bakgårdsklubb han drar til.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For de som lurer. Gutten reiser ikke over på prøvespill før på søndag og er definitivt ikke signert "after a successful trial".

 

Utover det så er Wolves-akademiet et kategori 1-akademi i England - hvilket vil si at det vurderes på tilsvarende nivå som blant annet Liverpool og Manchester United. Ingen bakgårdsklubb han drar til.

Takk for god og viktig oppklaring, Marius.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke at du kan gjøre dette til en gladnyhet, sincus?

Var først og fremst happy for at vi har talenter som er interessante for utenlandske klubber. Men som jeg skrev i et senere innlegg er jeg opptatt av at Stabæk får noe igjen for dette. Hvis ikke er det ganske meningsløst, ja.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Morten Thorsby tatt ut på G-18 laget som skal spille mot Kypros den 18.februar og 20 februar. Gratulerer!

 

http://www.fotball.no/Landslag_og_toppfotball/Landslag/Aldersbestemt_gutter/Aldersbestemt-gutter/G18/2014/G18-tropp-til-dobbeltlandskamp/

Ser at det er én som spiller for Fredriksen FK (Ola Lønn Jenssen). Er det noen som vet om det er VIF det da er snakk om?

 

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Juniorlaget
×
×
  • Opprett ny...