Gå til innhold

Hvorfor vrake Markergård?


Morten
 Del

Anbefalte innlegg


Egentlig hører vel denne under jeg er så forbanna, men hvorfor i all verden vrake Markegård?

Han er en mye bedre spiller en 2 av de andre spissene vi har og scora vel i bøtter og spann på 2 laget.

Dam dette likte jeg ikke!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig hører vel denne under jeg er så forbanna, men hvorfor i all verden vrake Markegård?

Han er en mye bedre spiller en 2 av de andre spissene vi har og scora vel i bøtter og spann på 2 laget.

Dam dette likte jeg ikke!!

 

han er vel strengt talt ikke vraka!? han skal leies ut et år.. tror han kan ha godt av å spille fast på et førstelag i Serie A f.eks..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Egentlig hører vel denne under jeg er så forbanna, men hvorfor i all verden vrake Markegård?

Han er en mye bedre spiller en 2 av de andre spissene vi har og scora vel i bøtter og spann på 2 laget.

Dam dette likte jeg ikke!!

 

Litt enig, men jeg ser poenget med dette også. Noen må ut, hvem andre i tilfellt?? Upopulær nødvendighet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt enig, men jeg ser poenget med dette også. Noen må ut, hvem andre i tilfellt?? Upopulær nødvendighet?

 

 

Jeg mener at Markegård er bedre en Trond og Veigard. Trond er nok en framtidens mann så det hadde vel vært feil å vrake han.

Da står jeg igjen med Veigard som jeg ikke syntes imponerte i 1 div!

Men selvfølgelig vannskelig å ta slike valg!

Endret av Morten
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi ikke så de samme kampene. Etter mitt skjønn var Veigar meget bra i starten og slutten av sesongen, etter en liten formsvikt på sommeren.

 

Eirik hadde jeg venta mye av i fjor, men han stagnerte, og endte vel som 4. valg på topp. Et miljøskifte kan være det som skal til for å få fart på karrieren hans. Han bør få den muligheten. Og gripe den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg mener at Markegård er bedre en Trond og Veigard. Trond er nok en framtidens mann så det hadde vel vært feil å vrake han.

Da står jeg igjen med Veigard som jeg ikke syntes imponerte i 1 div!

Men selvfølgelig vannskelig å ta slike valg!

 

At Markegård er en bedre spiller enn trond kan nok hende, men Veigar!?! (Veigard?)

der må jeg si meg enig med Alzheimer, Veigar VAR veldig bra i begynnelsen og i slutten av sesongen..!

 

Dette går vel også litt på holdninger, gjør det ikke? har blitt prata om her på forumet at Eirik driver mer med øl og poker enn med trening. Øl og poker er både vel og bra det. For oss supportere. En Tippeligaspiller kan derimot ikke holde på sånn..!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Stabæk utviser veldig stor tålmodighet med Eirik synes jeg... Utleie er vel siste advarsel, skjerp deg bli seriøs og få ut potensialet ditt eller finn deg noe annet å gjøre.... Jeg personlig tror ikke Eirik kommer tilbake og feller ingen tårer av den grunn.

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik har jo et stort potensiale men imponerte ikke meg i år, scoret for lite de gangen han spilte og virket skikkelig uinteressert. Veigar tok et skikkellig steg denne sesongen, får håpe han fortsetter også mot tøffere midtstoppere i TL.. Håper vell også på en ny makker til Nanne som kan utfylle Veigars kvaliteter slik at vi har flere alternative spillemønstre på topp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Øl og poker er forsåvidt vel og bra også for spillerne. Selvfølgelig inntil et visst nivå. Jeg tror noe av det Eirik sliter mere med er at han helt fra barnsben av har "tatt" alt så lett. Han har ikke trengt å jobbe for å få resultater. Gutten er ett multitalent hva gjelder sport. Han var desidert best i landet i sin årsklasse i alpint. Han kom til ett veivalg, og valgte fotballen. Snakket med en tidligere trener for sonelag i Buskerud som har hatt han. Han kunne fortelle at den samme innstillingen som kommer til syne hos gutten i dag har vært ett varemerke for han i alle år. På sonelaget var innstillingen slett, men allikevell var han desidert best. Hva er vitsen med å trene da? Stjerne på laget uansett. Men etter hvert skjerpes jo nivået, og dermed krav til innsats for å få ytterligere resultater. Og nettopp her er guttens problem. Og det er det Stabæk ser. Gutten har ett enormt potensiale, men mangel på seriøsitet og innsatsvilje gjør at potensialet ikke kommer helt til sin rett. Jeg sier som @ringo: "Utleie er vel siste advarsel, skjerp deg bli seriøs og få ut potensialet ditt eller finn deg noe annet å gjøre."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Synes det er helt greit å vrake Eirik, talent eller ikke så har han ikke imponert i år. Skjønner ikke helt kritikken av Veigard på denne tråden. OK han her ikke imponert i alle kampene, men han ble vel nr 3 på toppscorer listen. Om han holder TL nivå skal jeg ikke utale meg om, for det vet jeg ikke, men han bør få sjansen fremfor Eirik.

Eirik trenger en oppstrammer, og det håper jeg han får nå så han kan komme tilbake om ett år som en mer motivert og insatsvillig spiller.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke helt kritikken av Veigard på denne tråden.

 

Er vel kun én, så langt, som mener at Eirik fortjener plassen i stedet for Veigar. Veigar startet bra i år, fikk en downperiode, tok seg sammen og jobbet bedre, og fikk et oppsving mot slutten av sesongen. Akkurat der har vi forskjellen. Eirik har vært på benken store deler av sesongen, og har ikke vist at han vil starte, når han har kommet innpå. Utleie ett år er siste sjanse til å vise at han er verdig den blaa drakta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik har ikke vist seg fram så godt i år, det mener hvertfall jeg.

Han har vist en god del bra på 2 laget, men har spilt lite på A-laget. Eirik er en gutt som egentlig kan masse, men han får ikke vist det helt. Han kan jobbe godt, men så kommer det ganger der han mer ''subber'' rundt på banen. Han jobber ikke skikkelig! Det er det vi alle vil at alle spillerne skal. Selvfølgelig jobber ikke alle like godt HELE tiden, men foreksempel Henning, Jeppe, Inge Andrè, Mike, flere av gutta, de BLØR virkelig for drakta si! Det er noe hvertfall jeg liker å se. Jeg tror derfor det kan være godt for Eirik å f.eks gå til Follo for ett år, så kan han lade opp skikkelig hvis han har lyst til å komme tilbake til Stabæk neste år igjen! Der kan han jo også da spille sammen med Clausen.

 

 

Jeg mener dette kan være godt for Eirik.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik er en gutt som egentlig kan masse, men han får ikke vist det helt. Han kan jobbe godt, men så kommer det ganger der han mer ''subber'' rundt på banen. Han jobber ikke skikkelig! Det er det vi alle vil at alle spillerne skal. Selvfølgelig jobber ikke alle like godt HELE tiden, men foreksempel Henning, Jeppe, Inge Andrè, Mike, flere av gutta, de BLØR virkelig for drakta si! Det er noe hvertfall jeg liker å se.

 

Det har vel like mye med spillertype, enn hva slags innstilling en har til drakta. Tror ikke feks Paulo Maldini blør noe mindre for drakta enn Gattuso, selv om bare en av dem er en kriger som løper over hele matta for å oppildne hjemmefansen.

 

Forza Stabæk

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skjønner ikke helt kritikken av Veigard på denne tråden.

 

Er vel kun én, så langt, som mener at Eirik fortjener plassen i stedet for Veigar. Veigar startet bra i år, fikk en downperiode, tok seg sammen og jobbet bedre, og fikk et oppsving mot slutten av sesongen. Akkurat der har vi forskjellen. Eirik har vært på benken store deler av sesongen, og har ikke vist at han vil starte, når han har kommet innpå. Utleie ett år er siste sjanse til å vise at han er verdig den blaa drakta.

 

Er nok det :)

Selvfølgelig hadde det beste vært om Eirik ble så vi hadde flere spillere som kan kjempe om plassen.

Mente selvfølgelig ikke å rakke ned på Veigard, alle Stabæk spillere hadde selvfølgelig gått inn på hvilket som helst lag i tippeligaen :D

Sånn som jeg vurderte det har Eirik bedre fart og teknikk en Veigard, men som sakt skuffa han litt i år enig i det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, ikke for å være pirkete men i denne tråden så har det snektet seg inn en feil som ser ut til å smitte til flere brukere så nå må jeg bare si i fra. Spissen vi snakker om og hans navn er Veigar ikke Veigard.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, ikke for å være pirkete men i denne tråden så har det snektet seg inn en feil som ser ut til å smitte til flere brukere så nå må jeg bare si i fra. Spissen vi snakker om og hans navn er Veigar ikke Veigard.

 

Ok. bra vi fikk oppklart det. trodde lenge vi snakka om veigard.. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik kan blomstre i Follo, dersom det er dit han går på lån! Per dags dato er Eirik en mye bedre spiller enn Trond, og vi kan trenge back-up dersom skadene rår blant spissene våre. Dette sagt på grunnlag at det ikke er hentet inn noen nye spisser/spillere !

 

Jeg vet Eirik har innsett selv at han må begynne å prestere bedre, og det vil han. Og jeg synes 5 mål i kvalikkampen taler for seg selv. Her har vi en mann med øye for mål ..

 

Synes vi skal ha en "hente-tilbake" klausul i utlånskontrakten til Eirik. Det kan lønne seg igjennom en lang sesong !!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik kan blomstre i Follo, dersom det er dit han går på lån! Per dags dato er Eirik en mye bedre spiller enn Trond, og vi kan trenge back-up dersom skadene rår blant spissene våre. Dette sagt på grunnlag at det ikke er hentet inn noen nye spisser/spillere !

 

Jeg vet Eirik har innsett selv at han må begynne å prestere bedre, og det vil han. Og jeg synes 5 mål i kvalikkampen taler for seg selv. Her har vi en mann med øye for mål ..

 

Synes vi skal ha en "hente-tilbake" klausul i utlånskontrakten til Eirik. Det kan lønne seg igjennom en lang sesong !!

 

Glimrende i enkeltkamper. Litt TSL over ham, men kan vi ta oss råd til å ha spillere som presterer i en av ti kamper? Hva slags signaler gir det til de andre? :huh:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig vi ikke så de samme kampene. Etter mitt skjønn var Veigar meget bra i starten og slutten av sesongen, etter en liten formsvikt på sommeren.

Grunnen til den såkalte formsvikten til Veigar var vel at han var skadet i store deler av "midtsesongen"!.. Jeg synes Veigar er en veldig god spiller! Markegård derimot har jeg vel egentlig ikke like stor sans for.. Synes han har litt av den samme utviklingen som Finstad. Ung og lovende til å bli...... Synes han er det dårligste spissalternativet vårt!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eirik kan blomstre i Follo, dersom det er dit han går på lån! Per dags dato er Eirik en mye bedre spiller enn Trond, og vi kan trenge back-up dersom skadene rår blant spissene våre. Dette sagt på grunnlag at det ikke er hentet inn noen nye spisser/spillere !

 

Jeg vet Eirik har innsett selv at han må begynne å prestere bedre, og det vil han. Og jeg synes 5 mål i kvalikkampen taler for seg selv. Her har vi en mann med øye for mål ..

 

Synes vi skal ha en "hente-tilbake" klausul i utlånskontrakten til Eirik. Det kan lønne seg igjennom en lang sesong !!

 

 

Ja det er sant!!!!!!!!!!!!!!!!!

Det lønner seg nok!!! :D:rolleyes:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Markegård ser ut som å spille for Hønefoss BK neste sesong.

Dette sier han selv som mest sannsynelig.

 

Dette kan leses på:

 

http://www.ringblad.no/sport/article1846167.ece

 

Hepp,

 

Det hadde vært supert! JJ og Engelbrektsson har nær og god kontakt. Da kan vi få fulgt opp Markegård tett, mens han er lånt ut til HBK... HBK får en talentfull angriper som forhåpentligvis har forstått at ham må ta sporten alvorlig! En god løsning for alle parter!

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Østlandets Blad

Når det gjelder Stabæk-spillerne Mads Clausen og Eirik Markegård, er ingen ting avklart, og blir heller ikke det før litt ut i desember. For Markegård står valget, etter det ØB får opplyst, mellom Follo og Hønefoss. Clausen sitter foreløpig på gjerdet, men er definitivt ferdig i Stabæk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Hvorfor vrake Markergård?
×
×
  • Opprett ny...