Gå til innhold

Ny assistenttrener


Stabæk Fotball
 Del

Anbefalte innlegg

  • Svar 77
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener.

 

Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/

 

Kan noen forklare denne regelen?

 

 

Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget!SJAKK_2_38089e.jpg

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener.

 

Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/

 

Kan noen forklare denne regelen?

 

 

Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget!SJAKK_2_38089e.jpg

 

Æ'kke han på tur? Men jeg må si meg enig: Skjønner ikke hva setningen betyr. :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener.

 

Kilde: http://stabak.no/content/view/1529/153/

 

Kan noen forklare denne regelen?

 

 

Med dette geniale trekket har sikkert Magnus Carlson et ord med i laget!SJAKK_2_38089e.jpg

 

Æ'kke han på tur? Men jeg må si meg enig: Skjønner ikke hva setningen betyr. :blink:

Mener å ha fått med meg en plass at toppspillerutvikleren heretter skal jobbe mot klubbene i hele distriktet som toppklubben befinner seg i.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 9 måneder senere...

I morgen frykter jeg at Kjell Sverre Hansen Wold er tapt for Stabæk.

Han er en av to kandidater til den nye trenerjobben hos Hønefoss som offentliggjøres i morgen. Den andre er Vegard Skogheim.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


I morgen frykter jeg at Kjell Sverre Hansen Wold er tapt for Stabæk.

Han er en av to kandidater til den nye trenerjobben hos Hønefoss som offentliggjøres i morgen. Den andre er Vegard Skogheim.

 

Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Men vi kan da forvente oss rikelig i kompensasjon for norges største trenertalent?

Hønefoss har da ikke noe penger!?

 

 

Har de ikke penger får de ikke KSHW!!!! Digger den mannen. Måten han dirigerer særlig alan i kampene og tar for seg hver enkelt spiller på treninger er imponerende og det jeg tror er årsaken til at han er så flink til å utvikle spillere

Lenke til innlegg
Del på andre sider


For all del, ikke la Kjell gå! Han har gitt veldig positivt inntrykk på alle måter. Tror han vil bli en utmerket hovedtrener så fort det blir et behov. Vi får heller gjøre JJ til manager og KSHW til hovedtrener om det er nødvendig for å beholde han.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg liker dette veldig dårlig, er det en mann jeg mener er bra for Stabæk er det Kjell Sverre. Selvfølgelig har vi Janne og mange gode spillere som er viktige for prestasjonene, men jeg håper Kjell Sverre er en mann for fremtiden. Lenger enn de som er på topp nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skogheim gir seg i KIL etter sesongen, det minker vel ikke mulighetene hans for å trene Hønsefoss neste år. Samtidig likte jeg ikke Kjell Sverres uttalelse tidligere hvor han ikke ville si noe, men henviste til Hønefoss. Håper han blir, men har han et sterkt ønske om å komme seg bort så lar vi han vel gå for en rimelig penge iom at Hønefoss neppe har så mye å legge på bordet. Vi er ikke tjent med å ha en misfornøyd trener i stallen samme hvor god han er...
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det lå tidligere idag en link ute på Fosseberget om at Vegard Skogheim blir den nye treneren. Den nyheten er nå fjernet.

 

 

Tror det er flere som er interessert i dette, serverne deres er nede for øyeblikket...

 

Men jeg håper virkelig vi får beholde Kjell Sverre lenge. Det han har gjort i Skeid, og det han gjør hos oss nå er det virkelig kvalitet over.

 

 

 

Noen som lager "bli hos oss"-banner til kampen mot LSK?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye mulig det er for sent nå, men det er jo opp til Stabæk også. JJ har jo to år igjen, og det er vel ingen som kan love Kjell Sverre hovedtrenenerposten da, er jo ikke en gang sikker JJ drar etter de to årene. Utleie av hovedtrenere vil være ny mark såvidt jeg vet, og er neppe et alternativ. Vi får bare håpe på det beste, og det er at KSHW VIL bli hos oss....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mye mulig det er for sent nå, men det er jo opp til Stabæk også. JJ har jo to år igjen, og det er vel ingen som kan love Kjell Sverre hovedtrenenerposten da, er jo ikke en gang sikker JJ drar etter de to årene. Utleie av hovedtrenere vil være ny mark såvidt jeg vet, og er neppe et alternativ. Vi får bare håpe på det beste, og det er at KSHW VIL bli hos oss....

 

 

Klippet fra RINGERIKE BLAD !

www.ringblad.no (Publisert 02.10.2006 - 21:09)

 

Den nye HBK-treneren?

 

Kjell Sverre Hansen Wold, tidligere Skeid-trener og nå assistenttrener i Stabæk blir trolig ny trener I Hønefoss Ballklubb etter Peter Engelbrektsson.

 

Hansen Wold bekreftet mandag kveld at han har fått et konkret tilbud fra HBK og at han synes ringeriksklubben er interessant.

 

Klubbdirektør Arne Dokken i Hønefoss Ballklubb vil ikke kommentere uttalelsene fra Kjell Sverre Hansen Wold, men sier at trenerspørsmålet vil bli avgjort i løpet av få dager – kanskje allerede tirsdag eller i onsdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Ny assistenttrener
×
×
  • Opprett ny...