Gå til innhold

Nytt medlem av trenerteamet


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg


http://stabak.no/content/view/1529/153/

 

Woo! Dette må vel være et scoop, han var vel også aktuell for jobben som hovedtrener før vi fikk tak i verdens beste Jønsson.

Fabelaktig!

 

Skjønte ikke helt denne setningen: "I forbindelse med NFFs ønske om at toppspillerutvikler ikke skal være knyttet til noe bestemt lag, har vi i dag ansatt Kjell Sverre Hansen Wold som assistenttrener."

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Tar han over for Belsvik? Han var vel vår "toppspillerutvikler".

 

Tolker det som at Belsvik går ut av trenerteamet, og kun skal konsentrere seg om å være spillerutvikler. Men jeg er langt ifra sikker om dette er riktig tolkning.

 

Uansett, så er han en kapasitet som jeg tror det er veldig positivt å få inn på trenersiden. Velkommen!

Endret av Freak Magnet
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er et krav fra neste år at klubbene som får støtte til det må ha en toppspillerutvikler ansatt på heltid.

 

For ordens skyld: Belsvik er toppspillerutvikler og Wold er assistenttrener neste år...

Endret av Alessinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hepp,

 

Andelen Groruddøler i "Stabækmiljøet" øker... Det er gledelig at Kjell Sverre Hansen Wold gjør felles sak med Bjørnar Holmvik og undertegnede! :P

 

@ringo

Du kan ta gutten ut av dalen, men aldri dalen ut av gutten...

Endret av @ringo
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis han kan gjøre med våre unge talenter det samme som han gjorde med daniel fredheim holm og daniel braaten så er det veldig bra! men han var jo med på å sende skeid ned i 2.div da. bare for å skape litt diskusjon her...

blueboy

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvis han kan gjøre med våre unge talenter det samme som han gjorde med daniel fredheim holm og daniel braaten så er det veldig bra! men han var jo med på å sende skeid ned i 2.div da. bare for å skape litt diskusjon her...

blueboy

Hvis du ser på ressursene Skeid hadde, samt skadene de hadde denne sesongen, så er ikke nedrykket et resultat av manglende evner hos treneren ihvertfall.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har vært her hele tiden. Har bare ikke så god tid til å skrive lenger. Har begynt i ny jobb som er ganske bissi. Og i tillegg, så har jeg beholdt min forrige jobb, siden den var så kul.

 

Hvorfor skal jeg forsørre bildet? Er det ikke bare å sette seg nærmere skjermen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Håper ikke Pål eller Petter skal gå da..

Synes nesten det virker som Pål Berg muligens er litt til overs nå.

Endringer

 

Tom Schelvan signaliserer at det blir omrokkeringer i Stabæks trenerkabal. Petter Belsvik får en rendyrket rolle som talent- og toppspillerutvikler. Pål Berg inngår også i Stabæks trenerteam.

 

Det kan også bli ytterligere noen endringer.

 

- I første omgang har vi knyttet til oss Kjell Sverre. Deretter får vi evaluere hvordan arbeidsoppgavene blir, sier Tom Schelvan.

Virker i hvert fall som de ikke helt vet hva Pål skal ha for oppgaver. Og det er muligens litt vel i overkant med to assistenttrenere og en toppspillerutvikler ved siden av Jönsson? Men det er kanskje sånn at Pål får 100% fokus på andrelaget eller noe. Ikke godt å si, men det begynner å bli litt høye lønnskostnader til trenere, skulle man tro.
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nytt medlem av trenerteamet
×
×
  • Opprett ny...