Gå til innhold

Nytt medlem av trenerteamet


AndersBD
 Del

Anbefalte innlegg

  • 1 måned senere...

Til alle i blaatt!

 

"Jeg takker for den hyggelige og åpne velkomsten jeg har fått i min nye klubb.

Og blaatt er en fin farge , for havet, himmel`n og fotball-lag."

 

En mann etter mitt hjerte! :) Flink til å skrive er'n og.

 

Ja han gir umiddelbart et godt inntrykk!! Sympatisk fyr. Verdien av å ha en sånn person i teamet er enorm.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er hva vi kaller skikkelig omvendelse:

 

g er det noe han vil drømme om på gamle dager så er det nettopp det, blaatt hav og blaa himmel. Han tok meg i hånda og ønska meg lykke til og seg sjøl et sesongkort i blaatt.

 

Nå har jeg gjennomført en måned i blaatt. Fatter`n har abbonnert på Budstikka og vi har akkurat slått et ungt Kongsvingerlag som slutten på begynnelsen.

 

Til de unge som måtte lure på hva Arbeiderbladet, så var det en blekke som ble ble gitt ut på Youngstorget i gamle dager. Hovedinnholdet var at alt Einar Gerhardsen og Haakon Lie sa og mente var riktig og det beste for Ola Nordmann. Etterhvert ble forøvrig "Arbeiderbladet" ensbetydende med klekkelig pressestøtte, så aviser kappedes om å navn som Hamar Arbeiderblad, Telemark Arbeiderblad osv. Det gikk en periode rykte om at Budstikka vurderte å gi f*** i abonnentene sine og istede kalle seg "Arbeiderbladet Budstikka". I stede bestemte de seg for å skrive pent og mye om laget i blaatt - og vips så forble abonnentene trofaste - og nye har kommet til, som fattern til Kjell Sverre.

 

PS - Da Kaare Willoch var statsminister gikk "alt så meget bedre", man fjernet støtteordninger og vips skiftet Arbeiderbladet navn til Dagsavisen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Plutselig skjønte folk at penger måtte skaffes før de kunne brukes, noe SV i dag stiller seg helt uforstående til. Vekst kan vi bare vedta, og derved er det nok penger til alle.... (Kanskje noe off-topic her)

 

Dette ser jo ut til å bli en kjempebra tilvekst til trenerteamet!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dette er hva vi kaller skikkelig omvendelse:

 

g er det noe han vil drømme om på gamle dager så er det nettopp det, blaatt hav og blaa himmel. Han tok meg i hånda og ønska meg lykke til og seg sjøl et sesongkort i blaatt.

 

Nå har jeg gjennomført en måned i blaatt. Fatter`n har abbonnert på Budstikka og vi har akkurat slått et ungt Kongsvingerlag som slutten på begynnelsen.

 

Til de unge som måtte lure på hva Arbeiderbladet, så var det en blekke som ble ble gitt ut på Youngstorget i gamle dager. Hovedinnholdet var at alt Einar Gerhardsen og Haakon Lie sa og mente var riktig og det beste for Ola Nordmann. Etterhvert ble forøvrig "Arbeiderbladet" ensbetydende med klekkelig pressestøtte, så aviser kappedes om å navn som Hamar Arbeiderblad, Telemark Arbeiderblad osv. Det gikk en periode rykte om at Budstikka vurderte å gi f*** i abonnentene sine og istede kalle seg "Arbeiderbladet Budstikka". I stede bestemte de seg for å skrive pent og mye om laget i blaatt - og vips så forble abonnentene trofaste - og nye har kommet til, som fattern til Kjell Sverre.

 

PS - Da Kaare Willoch var statsminister gikk "alt så meget bedre", man fjernet støtteordninger og vips skiftet Arbeiderbladet navn til Dagsavisen.

...mens innholdet fortsatt stort sett er det samme :blink:

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Nytt medlem av trenerteamet
×
×
  • Opprett ny...