Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det kommer mer info angående henting og det kommer mer enn nok anledninger til å plukke opp kortene. Som en generell regel oppfordrer vi alle til å benytte seg av hentedagene slik at man unngår kø i første hjemmekamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Som nevnt i nyhetsbrevet har vi laget en hendig kalender for dere. Nå har jeg også lagt inn alle TL-kampene slik de er i terminlisten nå. På forsiden vår er kalenderen litt loka pga sommertid, men jeg tipper det vil løse seg helt av seg selv når vi kommer til 25. mars. Om folk møter 1 time før gjør ikke det noe heller :)

 

Ettersom det er jeg som administrerer kalenderen setter jeg pris på en pm om noe ikke stemmer.

 

ICS: LINK (høyreklikk for å kopiere linken)

 

XML: LINK (høyreklikk for å kopiere linken)

 

HTML: LINK (høyreklikk for å kopiere linken)

 

Kalender ID: as0vndrr23ia6lhojcg90jkknk@group.calendar.google.com

 

Husk å skru på synkronisering/abonnering slik at du får med deg oppdateringer.

 

Edit:

 

Veiledning for Outlook:

 

  1. Klikk Kontoinnstillinger på Verktøy-menyen i Outlook.
  2. Klikk Ny i kategorien Internett-kalendere.
  3. Lim inn linken ICS
  4. Klikk Legg til.
  5. Skriv inn navnet på kalenderen slik du vil at det skal vises i Outlook, i Mappenavn-boksen, og klikk deretter OK.

 

Veiledning for iPhone:

 

  1. Åpne Innstillinger
  2. Velg Mail, kontakter, kalendere
  3. Velg Legg til konto...
  4. Velg Annet
  5. Velg Legg til abonnementskalender
  6. Skriv inn/lim inn linken ICS og velg neste
  7. Velg Arkiver

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Herlig, alltidblaa.

 

Guide for WP7 (hvis det er andre enn meg her med det):

  1. Kopier ICS-linken ovenfor
  2. Logg inn på Windows Live-kontoen din (live.com)
  3. Gå til "Kalender", like under skriften "Høydepunkter i Hotmail"
  4. Velg "Abonner" ved siden av ny, slett og del like over kalenderen
  5. Lim inn URL, velg navn, farge og ikon og klikk Abonner.
  6. For de utålmodige som meg: gå til innstillinger på telefonen og inn på e-post og kontoer og tving oppdatering av kontoen for å få kalenderen med en gang.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Som nyhetsbrevet og kalenderen informerer om er det medlemsmøte 8. februar kl 19:00 på Onkel Blaa.

 

medlemsmotefebruar2012.png

 

Vi har den glede av å invitere deg til medlemskveld på Onkel Blaa onsdag 8. februar klokken 19.00. Her treffes vi for å prate om klubben i våre blaa hjerter, og for å ta en pils eller tre med gode fotballkompiser.

 

Vi har invitert Petter Belsvik, vår nye hovedtrener, til å prate om den forestående sesongen, og med seg har han den stadig blaaere Vegar Eggen Hedenstad og vår nye måljeger Mads Stokkelien.

 

For deg som ikke har fornyet medlemskapet ennå, vil vi selge medlemskort hele kvelden. Prisen er som årsmøtet vedtok 200 kroner for voksen og 100 for barn/ungdom (under 18 år). Vi har sannsynligvis ikke bankterminal tilgjengelig, men det er flere minibanker på Bekkestua.

 

Medlemsmøtet er åpent for alle Stabækfans. Vi sees på Onkel Blaa på onsdag!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har du spørsmål til Belsvik, Hedenstad eller Stokkelien?

 

Vi har forberedt en del spørsmål til våre tre gjester i forbindelse med medlemsmøtet førstkommende onsdag, og vi vil i tillegg gjerne høre hva våre medlemmer ønsker svar på.

Vi vet av erfaring at det er flere der ute som ikke ønsker å ta ordet i større forsamlinger. Det er også en kjensgjerning at det er noen blant oss som ikke burde ta ordet i større forsamlinger...

 

Har du et spørsmål av interesse for supporterne? Send meg gjerne en PM, så kan det hende at akkurat ditt spørsmål blir stilt en av våre gjester på onsdag.

 

På forhånd takk.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forumet tok seg en kræsj i dag tidlig (takk for smser, mailer, pm'er og facebook-meldinger), men en litt skjelven og trøtt webansvarlig fikk omsider flushet cachen og cachet flushen og det ser ut til vi er back in business.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forumet tok seg en kræsj i dag tidlig (takk for smser, mailer, pm'er og facebook-meldinger), men en litt skjelven og trøtt webansvarlig fikk omsider flushet cachen og cachet flushen og det ser ut til vi er back in business.

 

Morsomt å bli vekket etter en hard natt i Trysil?

 

Imponert over at du står til tjeneste 24/7.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltid hardt i Trysil. Skal forsøke å overleve helgen der selv

 

Klarer du aldri.. Bor 7 mil unna, og må kjøre gjennom for igrunn alt vi skal på.. Må ta på meg hjelm og legge meg i fosterstilling på gulvet i bilen da vi passerer..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Fra forsiden: http://www.stabaek.no/nyheter/del-del-drommen-1265

 

Del Del Drømmen!

 

Nei, det er ingen skrivefeil i overskriften. Nå har du muligheten til å bli koblet sammen med andre Stabækfans og delta i Del Drømmen du også!

 

Del Drømmen er et prosjekt fra 2011 som ved hjelp av små og store bedrifter fra lokalmiljøet (og våre nabokommuner) inviterte vanskeligstilte barn og unge på fotballkamper gjennom hele sesongen. Del Drømmen inviterte i fjor opp mot 200 vordende Stabækfans til våre 15 hjemmekamper, takket være en entusiastisk gruppe bedrifter. Les om tilbakemeldingene prosjektet fikk.

 

I år ønsker Del Drømmen naturligvis å gjenta suksessen i å gi flotte mennesker et fortjent avbrekk i en ellers utfordrende hverdag. Responsen er god hos deltakerbedriftene, men i tillegg har vi oppfattet et sterk ønske til å delta blant privatpersoner. Mange har ytret frempå at gjerne hadde deltatt i prosjektet - hadde det bare ikke kostet 10 000 kr. Dette er et betydelig beløp for enkeltpersoner flest. Men om flere går sammen blir det mindre på hver.

 

Stabæk Support åpner derfor for at alle som vil bidra til prosjektet settes sammen i spleiselag!

 

Du kan bidra med alle beløp fra 500 kr og oppover. Vi setter opp spleiselag fortløpende, og avslutter fredag 23. mars, to dager før seriestart. Om det skulle gjenstå et spleiselag om ikke har nådd 10 000 vil Stabæk Support spytte inn resten.

 

For å bli med må du fylle ut skjemaet nedenfor, og bestemme deg for hvor mye du ønsker å bidra med. Du får deretter tilsendt en epost, som du må svare på for å bekrefte deltagelsen. Vi setter så opp spleiselag, og kontakter deg når gruppen med bidragsytere har nådd 10 000 kr. Du vil da også få informasjon om hvordan betalingen vil foregå.

 

Vi håper du benytter anledningen til å avse noen kroner for å dele de gode opplevelsene vi kommer til å få på Nadderud Stadion. Del Del Drømmen!

 

For mer informasjon om Del Drømmen kan du kontakte prosjektdeltakerne nederst her. Spørsmål om spleiselagene kan rettes til Stabæk Supports styremedlem Håkon Sandboe på epost hakon@stabaek.no.

 

Go for it, folkens! Få kidsa på kamp!

 

Les takkebrev fra Bærum Kommune:

Takk til Stabæk fotball og deres samarbeidspartnere

 

Vi i Barneverntjenesten i Bærum har mottatt 60 billetter til hver hjemmekamp som Stabæk fotball har spilt i år. Dette har gitt familier, og ikke minst barn som ikke økonomisk har resurser til å betale for å se fotballkamper, muligheten til likevel å delta. Vi vet at mange har vært på kamper og at de har satt stor pris på det.

 

Initiativet har gitt barna vi har kontakt med muligheten til å bygge seg en positiv identitet gjennom opplevelsene de har hatt. Vi skal ikke undervurdere betydningen av skjerfet rundt halsen, stoltheten i å høre til, samholdet og engasjementet. Vi er takknemlige for at Stabæk fotball og deres samarbeidspartnere muliggjør drømmen for barn og unge som ellers ikke ville kunne deltatt.

 

Vi håper på at Stabæk Fotball også neste år kan ha muligheten til å være med å inkludere alle barn i forhold til å gi dem tilgang til å se fotball på toppnivå. På vegne av Barneverntjenesten i Bærum takker jeg for et fl ott initiativ som i praksis fører til inkludering.

 

Og fra Rikshospitalet:

Tusen takk for gratis billettene dere har gitt til Radiumhospitalet.

 

Det var stort både for meg og min sønn på 14 år og komme på kamp.Det var en opptur da og i tiden etterpå har vi snakket mye om dette og at det var fantastisks at vi kunne bli sponset på noe slikt. Det er langt mellom oppturene og de positive opplevelsene både for meg og min sønn, noe som gjør at ved dette ”glemmer” vi de depressive tankene som denne sykdommen gir. Jeg har ikke enda fått så store fysiske plager med sykdommen enda, men kan se at dette tilbudet er ekstra fint!

 

Tusen takk for all hjelp i året som har gått!

 

Dere har gledet mange med deres gjestfrihet! Det har gledet mange pasienter i en tøff tid, de har fått et frikvarter fra sykdom og elendighet. Noe som betyr utrolig mye! Tusen tusen takk.

 

Med vennlig hilsen

Thora Kollenborg

Fritidsleder Radiumhospitalet

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Spørsmål angående SS-feltet. Jeg studerer i København, så er kun hjemme på et fåtall av kampene. Hvis jeg kjøper medlemsskap, kan jeg da kjøpe enkeltbilett til SS-feltet?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmål angående SS-feltet. Jeg studerer i København, så er kun hjemme på et fåtall av kampene. Hvis jeg kjøper medlemsskap, kan jeg da kjøpe enkeltbilett til SS-feltet?

 

Ja! :) Vi skal prøve å få gjort det så enkelt at vi kan selge noen billetter i døra. Ses!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmål angående SS-feltet. Jeg studerer i København, så er kun hjemme på et fåtall av kampene. Hvis jeg kjøper medlemsskap, kan jeg da kjøpe enkeltbilett til SS-feltet?

 

Ja! :) Vi skal prøve å få gjort det så enkelt at vi kan selge noen billetter i døra. Ses!

 

Det gjør vi!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Spørsmål angående SS-feltet. Jeg studerer i København, så er kun hjemme på et fåtall av kampene. Hvis jeg kjøper medlemsskap, kan jeg da kjøpe enkeltbilett til SS-feltet?

 

Ja! :) Vi skal prøve å få gjort det så enkelt at vi kan selge noen billetter i døra. Ses!

 

Det gjør vi!

 

Anbefaler deg å kjøpe medlemskap i god tid før matchen ettersom vi ikke har kapasitet til å selge dette i porten på nadderud.

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er altså mye bandy på Plassen i helgen, og det er mange unge blaa som ønsker seg litt publikum.

 

I morgen:

11:00 Smågutt finale

16:00 Herrer finale

 

Søndag:

14:00 Gutt bronse

17:00 Gutt finale

 

Hvis noen har noe ekstraordinært de har lyst til å bidra med, flagg eller bannere eller lignende, send en sms eller ring Juniorlagets leder på 90865600! Vi skal prøve å legge opp til at noe av Supports stash kan brukes. Jeg vet det kommer noe greier fra Røa som det hadde vært greit å tørke banen og tribunen med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selges billetter til SS feltet i døra imorgen? Og holder det med kvittering/printscreen på betalt sesongkort&medlemskap?

 

Hei

 

Det vil bli solgt billetter i døra i morgen. Ta med kontanter.

 

Kvittering/printscreen holder, men du kan også hentet medlemskort/sesongkort på Bekkestua før matchen. Trond og andre vil stå der og sørge for utlevering og salg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Selges billetter til SS feltet i døra imorgen? Og holder det med kvittering/printscreen på betalt sesongkort&medlemskap?

 

Hei

 

Det vil bli solgt billetter i døra i morgen. Ta med kontanter.

 

Kvittering/printscreen holder, men du kan også hentet medlemskort/sesongkort på Bekkestua før matchen. Trond og andre vil stå der og sørge for utlevering og salg.

 

Herlig!

 

Takk for raskt svar :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


SALG OG UTLEVERING AV MEDLEMSKORT/SESONGKORT + **LANSERING AV NYTT GRASROTKONSEPT FOR ØKT SPORTSLIG SATSNING**

Stabæk Support står på stand på Bekkestua fra kl. 1000 i morgen og selger/deler ut sesongkort og medlemskort.

 

I tillegg lanseres et helt nytt konsept for hvordan vi i grasrota sammen kan bidra til at Petter Belsvik, Inge Andre Olsen og resten av gutta i blaatt får bedre arbeidsvilkår, - sammen er vi mektige!

 

Vi sees!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når kan man hente sesongkort/medlemskort før kampen på søndag?

 

Det kommer straks info om dette men vi planlegger å sitte på Blaa fra kl 18:00 torsdag.

 

Og der fikk jeg SMS, takk for info :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det fortsatt mulig å kjøpe medlemsskap og sesongkort på Bekkestua/Nadderud før kampen i dag?

 

 

 

 

 

 

Når kan man hente sesongkort/medlemskort før kampen på søndag?

 

Det kommer straks info om dette men vi planlegger å sitte på Blaa fra kl 18:00 torsdag.

 

Og der fikk jeg SMS, takk for info :-)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi sitter på Onkel Blaa og selger og utleverer medlemskort og sesongkort frem til kl 17:15. Så går vi til Nadderud Stadion og får med oss kampstart. I år vil vi ikke sitte inn i første omgang og betjene de som kommer sluntrende 5 på og skal handle alt uten kø.

 

Det vil være mulig å kjøpe enkeltbilletter til ståfeltet i døra. Frem til 17:45. Koster 100 kr, kontant ONLY!

 

Vel møtt! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Takk. Noter en til. Kjører fra Vestfold NÅ! :D

 

 

 

 

 

 

Vi sitter på Onkel Blaa og selger og utleverer medlemskort og sesongkort frem til kl 17:15. Så går vi til Nadderud Stadion og får med oss kampstart. I år vil vi ikke sitte inn i første omgang og betjene de som kommer sluntrende 5 på og skal handle alt uten kø.

 

Det vil være mulig å kjøpe enkeltbilletter til ståfeltet i døra. Frem til 17:45. Koster 100 kr, kontant ONLY!

 

Vel møtt! :D

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...