Jump to content

Recommended Posts

Vi vil ha følgende salgstider nå før jul

Onsdag 14. og 21. desember på Onkel Blaa kl 18-20

Torsdag 15. og 22. desember i StabækButikken kl 16-19

Prisene for medlemskap 2006 er som følger:

Medlemmer født i 1987 eller tidligere: kr 150,- per år

Medlemmer født i 1988,89,90,91,92: kr 100,- per år

Medlemmer født i 1993 eller senere: kr 50,- per år

Sesongkort på ståtribunen frem til 24.12.05:

Kr. 300,- for personer født i 1988 eller senere.

kr. 450,- for personer født i 1987 eller tidligere.

Fra og med 25.12.05:

Kr. 400,- for personer født i 1988 eller senere.

kr. 550,- for personer født i 1987 eller tidligere.

http://www.stabaek.no/index.lasso?s=nyhet&ID=4805

blir det noen mulighet for "oss" som ikke er i Norge å få kjöpt dette nå för jul å?

Du fortjener ikke og få kjøpe det nå... Du kan betale 100 kroner ekstra som kompensasjon for å stikke av i denne kalde årstid... :P

blir det noen mulighet for "oss" som ikke er i Norge å få kjöpt dette nå för jul å?

Du fortjener ikke og få kjøpe det nå... Du kan betale 100 kroner ekstra som kompensasjon for å stikke av i denne kalde årstid... :P

hahahah...morsom du er Armando,ikke min feil vel at jeg er glup å tar en velfortjent ferie vel ;) ;)

åssen står det til i kalde Norge da?hörte det har snödd mer,uff...det er noe dritt hehe

hahahah...morsom du er Armando,ikke min feil vel at jeg er glup å tar en velfortjent ferie vel ;) ;)

åssen står det til i kalde Norge da?hörte det har snödd mer,uff...det er noe dritt hehe

Jobber ikke du i Posten? De har vel ikke noe særlig å gjøre nå - så det er naturlig tid å ta ferie på.... :rolleyes:

32 sesongkort solgte vi igår på to timer.

Meget bra!

Og jeg kjøper i dag, og oppfordrer alle andre som ikke har gjort det om å gjøre det de ÅSSÅ! B)

Oppfordring mottatt!

Betaler i løpet av ettermiddagen. B)

Da har jeg betalt medlemskap og sesongkort for meg selv og sønnen via nettbank. Rekker ikke å hente kortene før jul, men kan de hentes i f.eks Stabækbutikken etter jul?

Husk å ta med kvittering og følg med på disse sidene når vi selger sesongkort neste gang.