Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Det virker jo relativt uholdbart - nesten like uholdbart som å bli bortvist fra treninger.

Utsolgt for medlemskap? Du verden.

 

Hehe, ja det virker jo en smule latterlig å nekte folk å bli medlem i en av de mindre supporterklubbene i landet. Men skjønner selvfølgelig at plassen i strekker til. Men det er da ikke verre enn at man selger sesongkort til alle som ønsker det og heller ser på dette som en mulighet til å "tvinge" folk tidligere på kamp? Førstemann til mølla osv.. På denne måten kan man sørge for at folk fyller opp feltet tidsnok til at gutta kan få støtte under oppvarmingen også. De som heller sitter på blaa og tar den siste pilsen må gjerne gjøre det, men da må de også ta konsekvensen i at det sannsynligvis er fullt og at de må stå bak tribunen og se match.

No, no, no. Har man kjøpt sesongkort har man også kjøpt seg en rett til å komme inn på banen. Blir man nektet fordi det er fullt så vil man også kunne kreve tilbake deler av kjøpesummen.

 

Er det ikke mulig å kjøpe medlemskort uavhengig av plass? De med medlemskort som ikke har sesongkort kommer bare inn på ståplass dersom det er ledige plasser.

Klanen har vel mye flere medlemmer enn det er plass til på Vestbredden og Cola?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det virker jo relativt uholdbart - nesten like uholdbart som å bli bortvist fra treninger.

Utsolgt for medlemskap? Du verden.

 

Hehe, ja det virker jo en smule latterlig å nekte folk å bli medlem i en av de mindre supporterklubbene i landet. Men skjønner selvfølgelig at plassen i strekker til. Men det er da ikke verre enn at man selger sesongkort til alle som ønsker det og heller ser på dette som en mulighet til å "tvinge" folk tidligere på kamp? Førstemann til mølla osv.. På denne måten kan man sørge for at folk fyller opp feltet tidsnok til at gutta kan få støtte under oppvarmingen også. De som heller sitter på blaa og tar den siste pilsen må gjerne gjøre det, men da må de også ta konsekvensen i at det sannsynligvis er fullt og at de må stå bak tribunen og se match.

No, no, no. Har man kjøpt sesongkort har man også kjøpt seg en rett til å komme inn på banen. Blir man nektet fordi det er fullt så vil man også kunne kreve tilbake deler av kjøpesummen.

 

Er det ikke mulig å kjøpe medlemskort uavhengig av plass? De med medlemskort som ikke har sesongkort kommer bare inn på ståplass dersom det er ledige plasser.

Klanen har vel mye flere medlemmer enn det er plass til på Vestbredden og Cola?

Jeg tror vi skal vokte oss vel for å endre spillereglene etter at kampen har begynt; det finnes medlemmer som ikke har kjøpt sesongkort fordi de bare har anledning til å komme på noen få kamper - og da forventer de å få stå sammen med oss.

 

Nei, jeg ber folk ha en smule tålmodighet, dette er en sak som har topprioritet hos både $$ og SF, og man håper å komme med en løsning så det kan selges både medlemskort og kanskje sesongkort igjen etter Rosenborgkampen.

 

Uansett - dette er et problem vi har drømt om i mange år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan er situasjonen på Fornebulandet (heter det fortsatt det?)? Er det nok ledige plasser der slik at $ kan få mer plass den veien?

Så vidt jeg vet er Fornebulandet navnet på hele tribunen på motsatt side av Hovedtribunen.  Det du spør om er vel nettopp det det jobbes med å finne ut av.  Hvilke plasser er ledige og hvordan kan det best kombineres med det eksisterende ståfeltet.  Vi har jo allerede fått et felt til høyre for oss, inn mot familietribunen.

 

At det ikke kommer noen løsning nå er selvfølgelig at så godt som alle "løssalgsbillettene" til Rosenborgkampen var utsolgt før sesongsstart.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Nå er vel situasjonen litt spesiell med tanke på at 2 av de 3 kampene med størst trykk og mest interesse for billetter kommer som de 2 første kampene. Tenker at alt normaliserer seg og at trykket letter til Sandefjordkampen. Blir nok ikke like stort salg av enkeltbilletter til den kampen.

 

Men salget av sesongkort og medlemskap bør ha vist Stabæk Fotball at enda en utvidelse av feltet er på sin plass. Alle som er medlem bør ha tilgang til feltet.

 

Men, dette er et herlig problem, og vil igjen utrope stor CRED til alle som har bidratt til at salget har vært så bra.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mulig å evt utvide mot andre siden ( mot svingen ) ?

 

Det er allerede vanskelig å få ropene til å sitte uten tak, tenk deg med et skille på 5-6 meter i tillegg...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Billetter til FFK kampen selges i Stabækbutikken t.o.m lørdag eller så langt lageret rekker. Det er begrenset med billetter så pass på å ha billett før du drar til Fredrikstad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om at dersom du skal til Ålesund MÅ du gi beskjed til Katrine@stabaek.no før 17. mai slik at vi får tellt opp hvor mange vi blir. Dersom ikke alle gir beskjed risikerer de å ikke få noen billett til kampen.

 

se turinformasjon for mer informasjon

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om at dersom du skal til Ålesund MÅ du gi beskjed til Katrine@stabaek.no før 17. mai slik at vi får tellt opp hvor mange vi blir. Dersom ikke alle gir beskjed risikerer de å ikke få noen billett til kampen.

 

se turinformasjon for mer informasjon

 

Håper det ofres en sms-utsendelse på dette og info på forsiden av stabaek.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om at dersom du skal til Ålesund MÅ du gi beskjed til Katrine@stabaek.no før 17. mai slik at vi får tellt opp hvor mange vi blir. Dersom ikke alle gir beskjed risikerer de å ikke få noen billett til kampen.

 

se turinformasjon for mer informasjon

 

Håper det ofres en sms-utsendelse på dette.

sef

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det settes opp buss til Drammen på søndag.

 

Flere opplysninger her.  Vi forventer å være tilbake på Bekkestua senest kl 21.00.  Det er denne gangen ikke noe opplegg for pub-besøk, turen går rett til og rett fra stadion.  

 

De som ønsker dram i Drammen må tenke alternativt...   :P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det satt noen påmeldingsfrist for bussen til LSK-kampen? Bestemmer meg sikkert ikke før i siste liten om jeg drar eller ikke..

 

og, det er mulig å kjøpe billett på Åråsen? Av naturlige årsaker er det problematisk for meg å komme meg opp i Stabækbutikken.

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

HJELP! Jeg har mistet SS-sesongkortet mitt.. Hva gjør jeg?? Er det noen mulighet for å få et nytt før kampen i kveld?

 

EDIT: Fant det! Puuh..

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var som når jeg mistet lommeboka mi for noen uker siden. Tenkte ikke et sekund på at jeg skulle til USA 2 dager senere, og ikke lenger hadde noen former for kort eller penger. Men jeg ble livredd for å bli stoppa i porten på vei inn til Stabæk - RBK dagen i forveien, uten sesongkort..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Minner om at dersom du skal til Ålesund MÅ du gi beskjed til Katrine@stabaek.no før 17. mai slik at vi får tellt opp hvor mange vi blir. Dersom ikke alle gir beskjed risikerer de å ikke få noen billett til kampen.

 

se turinformasjon for mer informasjon

 

Hvor får vi billettene? Jeg har reservert 3, og trenger iofs en til, men har ikke funnet sett noe om når og hvor de kan hentes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor får vi billettene? Jeg har reservert 3, og trenger iofs en til, men har ikke funnet sett noe om når og hvor de kan hentes.

 

Billetter kjøpes i porten på Stadion. Reservasjonen var til for å fortelle AAfk ca hvor mange vi blir.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvor får vi billettene? Jeg har reservert 3, og trenger iofs en til, men har ikke funnet sett noe om når og hvor de kan hentes.

 

Billetter kjøpes i porten på Stadion. Reservasjonen var til for å fortelle AAfk ca hvor mange vi blir.

OK, det forklarer så mye. Takk for kjapt svar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Billetter til Brannkampen vil være å få kjøpt i Stabækbutikken fra onsdag.

 

Billettene koster 150,- for voksne og 80,- for barn.

 

Løp og kjøp!

 

Og så det årlige spørsmålet fra meg, er det mulig å få kjøpt billetter til feltet vårt i Bergen?

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...