Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Takker og bukker, da har jeg meldt meg inn + annskaffet sesongkort.

Betaler inn når jeg får penger på konto, Tirsdag eller Onsdag :)

 

Stort + til SS for å ha et system hvor dere sender medlemskort/sesongkort i posten :)

Endret av Jan Fredrik
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forumet er alltid fylt med god humor, men fra spøk til revolver da.. Hva skiller grensen på alder fra å være ungdom eller voksen når det gjelder kjøp av sesongkort/medlemskort?

 

Hva er det du ikke finner av info på stabaek.no?

 

Priser for medlemskap 2008:

 

Medlemmer født i 1989 eller tidligere: 150,-

Medlemmer født i 1990,91,92,93, 94: 100,-

Medlemmer født i 1995 eller senere: 50,-

 

 

Norges billigste sesongkort koster (kun for medlemmer):

 

Medlemmer født i 1990 eller senere: 500,-

Medlemmer født i 1989 eller tidligere: 650,-

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forumet er alltid fylt med god humor, men fra spøk til revolver da.. Hva skiller grensen på alder fra å være ungdom eller voksen når det gjelder kjøp av sesongkort/medlemskort?

 

Ja, det han sa. Utrolig irriterende å komme snere enn andre.

Endret av Døden
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Forumet er alltid fylt med god humor, men fra spøk til revolver da.. Hva skiller grensen på alder fra å være ungdom eller voksen når det gjelder kjøp av sesongkort/medlemskort?

 

Hva er det du ikke finner av info på stabaek.no?

 

Priser for medlemskap 2008:

 

Medlemmer født i 1989 eller tidligere: 150,-

Medlemmer født i 1990,91,92,93, 94: 100,-

Medlemmer født i 1995 eller senere: 50,-

 

 

Norges billigste sesongkort koster (kun for medlemmer):

 

Medlemmer født i 1990 eller senere: 500,-

Medlemmer født i 1989 eller tidligere: 650,-

 

Takk skal du ha og på gjennhør..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til alle som er hekta på stabaek.no:

 

www.stabaek.no var ute av drift i natt og morges.

En feil på vår side gjorde at PHP 5 på våre PHP 5-servere ikke fungerte i natt. Alle våre teknikere ble vekket, og satt og jobbet natten igjennom, slik at problemet ble rettet litt før kl 0900 i dag. Vi beklager ulempene dette har medført og håper feilen ikke gjorde langtidsskade på hverken kropp eller sjel.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Faen at jeg er på Gjøvik med eksamener, og Håkon er på jobb... Men jeg ser på den positive siden, og tenker at siden jeg legger igjen mere penger i butikken enn de som får rabatt blir det mer til overs for spillerkjøp.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kommer :D

Men hvor mye rabatt er det?

En ting til, selger dere de driitfete lampene som er på Webshopen?

 

Jeg tror rabatten er fra 0 - 25%, avhengig av produkt (gjelder bare i kveld).  Men det finner du ut når du kommer til StabækButikken.  

 

Vi selger bare medlemsskap og sesongkort (på Onkel Blaa).  StabækButikken selger lampen dersom den ikke er utsolgt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvor lang tid tar det fra man har betalt alt til man får kortet i posten?

Vi har lagt oss på prinsippet om at vi må ha bekreftelse fra banken på innbetaling før vi sender ut kort i posten.  Foreløpig får vi det i post fra banken.  Ettersom det ikke er den samme som er regnskapssjef som er medlemsskortsjef tar det også iblant litt tid å få bekreftelsene mellom dem.

 

Innbetalinger foretatt til og med 14/12 er registrert og kort postlagt nå.  Så derfra går det noen dager...

 

Om det dreier seg om medlems/sesongkort til julepresang, ta kontakt med meg på PM eller albert@stabaek.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du stiller spørsmål det er litt vanskelig å svare på.

 

All erfaring med Stabæk supportere tilsier at MANGE og gjerne altfor mange venter for lenge med å betale. Dette gjør at vi forventer en stille periode på nyåret. Når det er sagt så var det mange som erfarte at de ikke fikk sesongkort i fjor, de er ekstra raske nå. I tillegg kom det mange nye medlemmer både i 2007 og nå i 2008 som ønsker sesongkort. De er raskere enn "gamle travere" som tror det alltid er plass til dem.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger man ann med salget av sesonkort for neste år?

 

Hvor mange har vi til rådighet, og når forventer du at det er utsolgt?

 

Vi har allerede solgt flere sesongkort enn vi gjorde i hele 2004.  Og vi har solgt mer enn 1/3 av det vi solgte for 2007-sesongen.  Med det som allerede er bestilt over internett, tipper jeg på at vi har solgt ca halvparten så mange sesongkort som i 2007-sesongen før årsskiftet.

 

Det er ingen tvil om at vi kommer til å selge ut alle sesongenkortene for 2008, selv om vi har 40% flere i år.  Spørsmålet er bare når.  Jeg tipper på at det blir lenge før seriestart.

 

(Om du er ute etter tall og ikke prosenter får du komme på årsmøtet...)

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger man ann med salget av sesonkort for neste år?

 

Hvor mange har vi til rådighet, og når forventer du at det er utsolgt?

 

Vi har allerede solgt flere sesongkort enn vi gjorde i hele 2004. Og vi har solgt mer enn 1/3 av det vi solgte for 2007-sesongen. Med det som allerede er bestilt over internett, tipper jeg på at vi har solgt ca halvparten så mange sesongkort som i 2007-sesongen før årsskiftet.

 

Det er ingen tvil om at vi kommer til å selge ut alle sesongenkortene for 2008, selv om vi har 40% flere i år. Spørsmålet er bare når. Jeg tipper på at det blir lenge før seriestart.

 

(Om du er ute etter tall og ikke prosenter får du komme på årsmøtet...)

 

Er det i ferd med å bli utsolgt? Jeg vet ikke om jeg får sesongkort til jul..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan ligger man ann med salget av sesonkort for neste år?

 

Hvor mange har vi til rådighet, og når forventer du at det er utsolgt?

 

Vi har allerede solgt flere sesongkort enn vi gjorde i hele 2004. Og vi har solgt mer enn 1/3 av det vi solgte for 2007-sesongen. Med det som allerede er bestilt over internett, tipper jeg på at vi har solgt ca halvparten så mange sesongkort som i 2007-sesongen før årsskiftet.

 

Det er ingen tvil om at vi kommer til å selge ut alle sesongenkortene for 2008, selv om vi har 40% flere i år. Spørsmålet er bare når. Jeg tipper på at det blir lenge før seriestart.

 

(Om du er ute etter tall og ikke prosenter får du komme på årsmøtet...)

 

Er det i ferd med å bli utsolgt? Jeg vet ikke om jeg får sesongkort til jul..

 

Det blir nok ikke utsolgt såååå fort..

 

Jeg tipper de som sitter i styret er litt lei av å ordne medlemskort og sesongkort fram til avspark de første hjemmekampene og prøver derfor å gi folk ett tupp i ræva.

 

Selvfølgelig kan det bli rift om kortene i år, men utsolgt før jul blir vi nok ikke.

 

I tillegg er det som Tonje og Albert skriver, at de som ikke fikk ifjor selvom de ønsket er tidlig ute i år.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mortimer har delvis rett - årsaken til at vi maser om at folk bør kjøpe fortest mulig er riktignok ikke at vi ikke syns det er OK å selge sesongkort de siste dagene før seriestart.  Men at det er utrolig lite OK å fortelle folk at vi er utsolgt når de kommer.

 

Så hensikten med å si at vi kommer til å bli utsolgt er ikke for å slippe jobben, men for at folk skal skjønne at de ikke kan vente til siste liten.

 

Vi har helt sikkert sesongkort igjen i første del av januar.  Jeg tipper at vi blir utsolgt i løpet av februar.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Norwegian har lagt ut billigbilletter til diverse reisemål i verden (dessverre ikke Gøteborg og København).

 

Jeg har kastet meg på og kjøpt billetter for 179 hver vei til Bodø.  Opp lørdag 12/4, ned mandag 14/4.  (Fordelen med Norwegian framfor SAS er at man kan endre billigbilletter dersom TV2 skulle endre kampstart).

 

Trykk her.

 

(Jeg vet dette kan fremstå som gratisreklame.  Det er det ikke - det er en sterk oppfordring om å komme seg til Bodø.  Det er mulig å komme til Bodø med NSB også.  Her er prisen i øyeblikket 199 hver vei, men billettene er ennå ikke lagt ut på nettet)

Endret av Albert
Om du bruker linken over til å bestille får Tour The Force noen kroner
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...