Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Noe sted agendaen på årsmøtet blir diskutert på forhånd? kva for sakar ein skal tala om og den slags?

Årsmøtet i seg selv gir ikke rom for så mye diskusjon av saker, såfremt det ikke er fremmet f.eks lovendringsforslag. Derimot så pleier vi å etterfølge årsmøte med et medlemsmøte. Dersom du har forslag til tema(er) så kan du sende de til styret. Detaljer er ikke avklart.

 

Vi har jo også en post som heter eventuellt dersom det kommer temaer som er av slik karakter at de passer der.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 4 uker senere...

Det blir salg av medlemskort på Onkel Blaa på onsdag 20. februar fra 16.30 - 18.30.  Man kan også hente betalte kort.  Ta for sikkerhetsskyld med kvitteringen (særlig om du har betalt en av de siste dagene).

 

For dem som har bestilt kort med levering, vil disse bli sendt ut fortløpende (de som har betalt først får lavest nummer).  Det er litt etterslep om dagen - det har kommet mange betalinger etter at vi sendte ut giroer til fjorårets medlemmer.

 

Dersom du var medlem i fjor, men ikke har fått giro, kan det skyldes at vi har mangelfull adresse på deg.  Det greieste er å ordne det ved frammøte på f.eks førstkommende onsdag eller på nettet.

 

Husk at når det gjelder sesongkort kan vi bare selge et begrenset antall.  Vi reserverer ikke - her gjelder kun først til mølla-prinsippet.  Og det er altså innbetalingen som teller (det er ikke nok å bare registrere seg - money talks).

 

Spørsmål om medlemsskap og sesonkort kan rettes til meg på PM eller e-post (albert@stabaek.no).

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Onkel blaa rives i dag, det er stort behov for flere hjelpende hender. For å få ut invetaret før gulvleggeren kommer i morgen tidlig. Flere hender nå sikrer fremdrift i prosjektet og åpning til seriestart.

 

Ikke tenk dette fikser noen andre, hiv deg med og slå deg litt løs etter en avslappende helg hvor du sikkert bare har kost deg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Generellt angående billetter til bortekamper så vil det bli gitt informasjon i tilstrekkelig tid før kampene. Bortesupporter har krav på et bestemt antall billetter så det kan ikke bli utsolgt før vi har fått informasjon og bragt videre til dere.

 

Alle tippeligaklubbene har sine systemer, det er ikke spesiellt fleksibelt og alle vil ha det på sin måte, vi har ikke annet å gjøre enn å føye oss etter dette. Unntak er kamper der vi av en elelr annen grunn forventer svært stort reisefølge og ønsker en spesiell tilpassing (eks 16. mai til Ullevaall)

 

Ta det med ro informasjon kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Stabæk-VIF 2. påskedag kl 16 på Nadderud stadion.

 

$$ står på vanlig felt, inngang kr 100 for voksne og 50 for barn betales i porten. Ikke forhåndssalg av billetter til vårt felt.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-VIF 2. påskedag kl 16 på Nadderud stadion.

 

$$ står på vanlig felt, inngang kr 100 for voksne og 50 for barn betales i porten. Ikke forhåndssalg av billetter til vårt felt.

 

Vet du hvor på stadion standen for sesongkort kommer til å være? Er sent ute i år, og må sikre meg i siste liten.

Har også en kompis som har lyst på sesongkort i år, men han er bortreist og lurte på om jeg kan kjøpe for han, er det greit?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stabæk-VIF 2. påskedag kl 16 på Nadderud stadion.

 

$ står på vanlig felt, inngang kr 100 for voksne og 50 for barn betales i porten. Ikke forhåndssalg av billetter til vårt felt.

 

Vet du hvor på stadion standen for sesongkort kommer til å være? Er sent ute i år, og må sikre meg i siste liten.

Har også en kompis som har lyst på sesongkort i år, men han er bortreist og lurte på om jeg kan kjøpe for han, er det greit?

 

Vi står i området ved billettlukene, denne gangen sammen med Stabækbutikken.  Se her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei, er det noe kick-off i år?? (Da mener jeg ikke salg av skjerf på Bekkestua...)

Hvis du tenker ala "Ingebrigt intervjuer spillere på Onkel Blaa" så er det ikke helt avklart enda. I tilfelle så seiler vel 4 april opp som eneste mulighet.

 

Forøvrig så er det vel stor sansynlighet for at akkurat delen "Ingebrigt intervjuer spillere delen" også blir på Bekkestua på lørdag sammtidig som salg av skjerf

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vokser i bredden, og fjerner setene.

 

Onsdag 2. april er det oppmøte klokken 17 på Nadderud, så kan du være med å fjerne seter.

 

Stabæk Support vokser, ikke bare i antall medlemmer, ikke bare i magvom, vi vokser også på stadion. Iår skal vi ha hele Felt V, som vi ifjor tok halvparten av tømmes for seter. Bort skal familiefolket, og inn skal syngende, rallende, stående, jublene supportere.

 

Hva gjør du:

Ta på Stabækdrakta og et par hansker, på med glahumøret og kom på stadion kl. 17. Vi forsøker også å få Budstikka til å dekke saken om at vi vokser, så jo flere supportere som er til stede jo bedre.

Endret av gsk
Riktig felt
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det noen sesongkort igjen etter salget på Bekkestua i formiddag? Eventuelt hvor og når selges disse? Jeg kjenner en kar som nettopp våknet fra koma som er keen på å kjøpe..

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg får ikke lagt til bilde i profilen min, enten står det "Contact the administrator" eller noe sånt...hva skal jeg gjøre? Kontakte administratoren ( :lol: ) eller? Hvem er administratoren?

Vi jobber med saken, da "alle" avatarene plutselig har blitt borte. Det er dog endel annet som prioriteres akkurat nå i seriestarten, men vi er på saken.

 

Beklager ulempene dette medfører :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ble det noen sesongkort igjen etter salget på Bekkestua i formiddag? Eventuelt hvor og når selges disse? Jeg kjenner en kar som nettopp våknet fra koma som er keen på å kjøpe..

 

Meget godt spørsmål, Robinho! Blir det solgt flere sesongkort i år?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


siste jeg hørte var at alle 750 var solgt...

To feil her:  750 er ikke riktig totaltall, og alle er ikke solgt.  Det blir mao salg før kampen på søndag.  Nærmere opplysninger kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg får ikke lagt til bilde i profilen min, enten står det "Contact the administrator" eller noe sånt...hva skal jeg gjøre? Kontakte administratoren ( :lol: ) eller? Hvem er administratoren?

Vi jobber med saken, da "alle" avatarene plutselig har blitt borte. Det er dog endel annet som prioriteres akkurat nå i seriestarten, men vi er på saken.

 

Beklager ulempene dette medfører :)

 

 

Så du mener at jeg ikke, eller noen andre som ikke har bilde forblir uten bilde?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg får ikke lagt til bilde i profilen min, enten står det "Contact the administrator" eller noe sånt...hva skal jeg gjøre? Kontakte administratoren ( :lol: ) eller? Hvem er administratoren?

Vi jobber med saken, da "alle" avatarene plutselig har blitt borte. Det er dog endel annet som prioriteres akkurat nå i seriestarten, men vi er på saken.

 

Beklager ulempene dette medfører :)

 

 

Så du mener at jeg ikke, eller noen andre som ikke har bilde forblir uten bilde?

 

Hun mener at mange - inklusive meg - har mistet bildet pga en foreløpig ukjent feil.  Det jobbes med saken, men den gis ikke topprioritet.  Styret mener det er viktiger at sesong- og medlemskort, tifo, nok ståplasser osv er viktigere akkurat nå.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Så du mener at jeg ikke, eller noen andre som ikke har bilde forblir uten bilde?

 

 

På My Controls har du to valg:

 

Enter a URL to an online avatar image

Upload a new image from your computer

 

Det nederste funker ikke, men den øverste går fint. Alt du trenger å gjøre er å laste opp bildet ditt på en annen server og så skrive inn linken til bildet i My Controls. imghost er en av mange sider som tilbyr bildeopplasting.

 

Temporary solution ftw!

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi vokser i bredden, og fjerner setene.

 

Onsdag 2. april er det oppmøte klokken 17 på Nadderud, så kan du være med å fjerne seter.

 

Kan du være med? Alle med minst en hånd og vilje til å bære ting er invitert.

 

Du kan også få være "skruer", ta med din fastnøkkel, skrolle nummer 13 og møt opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...