Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Har en kompis som gjerne vil melde seg inn i Stabæk Support, mulig å få gjort dette på søndag? Hvor mye koster det for billett i inngangen for $$ medlemmer?

 

Dette har Albert allerede svart på. Ta en titt på det 5. innlegget over ditt eget;)

 

Edit: tellefeil..

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Til dere som tenker "sikkert nok andre som kommer for å skru ned seter", ikke tenk slik. Vi trenger hjelp til dette. Vi utvider feltet og skrur ned seter for å få plass til flere blaa supportere, vi kan ikke bli stående med hele jobben alene. Vær så snill å møt opp på tross av litt vått vær.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


er det fortsatt mulig for medlemmer uten sesongkort å kjøpe bilett på feltet ?

Tja, det vil si: Det vil ligge et bestemt, men veldig lite antall billetter i billettboden for medlemmer med medlemskort. Prisen er lik øvrige billetter på fornebulandet, men vil i være de ENESTE billettene man kan komme inn påfeltet vårt med. Glem billetter fra familie eller budstikka tribunen

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jo, fordi det er en regel som sier at man må ha såkalte bølgebrytere (rekkverk) hvis antall ståplassrader overskrider 5. Dette er for å hindre ulykker etc.

Endret av Robinho
Lenke til innlegg
Del på andre sider


men hvorfor øverst?skal man falle oppover?

Det er vel lurere å ha dem øverst så slipper du å falle på dem... Setene skal ikke hindre oss i å falle, men hindre at det er flere enn 5 rader som har full bevegelsesfrihet.

 

det blir stort og fint, men er det på begge sider?

over alt fra nord til sør tror jeg ser litt merkelig ut da:-P

men funker fint...

Begge sider? av hva?

 

Feltet vi hadde i fjor er utvidet i retning familetribunen. Forklarer det saken?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


men hvorfor øverst?skal man falle oppover?

Det er vel lurere å ha dem øverst så slipper du å falle på dem... Setene skal ikke hindre oss i å falle, men hindre at det er flere enn 5 rader som har full bevegelsesfrihet.

 

det blir stort og fint, men er det på begge sider?

over alt fra nord til sør tror jeg ser litt merkelig ut da:-P

men funker fint...

Begge sider? av hva?

 

Feltet vi hadde i fjor er utvidet i retning familetribunen. Forklarer det saken?

 

ja forklarte alt:D

men tenkte mer på trappen imellom da, men den var kanskje sånn i fjor også.

Nå ble jeg veldig usikker her...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe vondt om de som driver $$ sine sider, men nå går det jo esten 1 uke mellom hvert inlegg :S

Jeg vet ikke, men de kunne skrevet om Alan, LSK-kampen og deverse...bare en tanke... ;)

Du står fritt til å skrive en sak! Så legger vi den ut.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe vondt om de som driver $$ sine sider, men nå går det jo esten 1 uke mellom hvert inlegg :S

Jeg vet ikke, men de kunne skrevet om Alan, LSK-kampen og deverse...bare en tanke... ;)

Du står fritt til å skrive en sak! Så legger vi den ut.

 

 

Det skal jeg huske :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe mulighet til å få avhentet medlemskort i løpet av kommende uke? Tør ikke satse på at det kommer i posten i tide..

Det blir hvertfall mulig på Onkel Blaa før kampen mot Brann, antagelig frem til kl 18:00

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe mulighet til å få avhentet medlemskort i løpet av kommende uke? Tør ikke satse på at det kommer i posten i tide..

Det blir hvertfall mulig på Onkel Blaa før kampen mot Brann, antagelig frem til kl 18:00

 

Trenger kortet før det. Sendes det så snart pengene er registrert på konto?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det noe mulighet til å få avhentet medlemskort i løpet av kommende uke? Tør ikke satse på at det kommer i posten i tide..

Det blir hvertfall mulig på Onkel Blaa før kampen mot Brann, antagelig frem til kl 18:00

 

Trenger kortet før det. Sendes det så snart pengene er registrert på konto?

Nei og nei.

 

Vi har ikke noe salg før neste lørdag (jeg kan jo ta det med til Bodø, men har ikke hørt at du skal dit).

Kortet sendes ikke straks vi får penger inn på konto.  Vi venter pent og pyntelig på papirutskrifter som sendes til kasseren.  Han tar dem med til meg når vi treffes.  Så det kan ta mange dager.

 

Du kan kontakte meg på PM, så kan vi sammen finne hva som er problemet og hvilke løsninger som kan finnes.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt småskuffa over at det har blitt skrevet Morten Skjønnsberg (merk. 2 "n"'er") i artikkelen om Glimt på stabaek.no ( http://www.stabaek.no/content/view/576/1/ )

 

 

 

Jeg så "Morten Marius Skjønsberg" i VG for noen år siden :lol:

 

Jeg hørte det på TV for et par uker siden.

 

EDIT: Veldig off-topic, sorry

Endret av ØyvindW
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

Billetter til 16. mai på Ullevaal kan kjøpes i stabækbutikken.

 

Billettene er til VG- svingen nedre, ingang 16.

 

Stabæk Support anbefaller alle å ha forhåndskjøpt billett da erfaring tilsier at Lyn ikke har kapasitet til å ta unna salg på kampdag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billetter til 16. mai på Ullevaal kan kjøpes i stabækbutikken.

 

Billettene er til VG- svingen nedre, ingang 16.

 

Stabæk Support anbefaller alle å ha forhåndskjøpt billett da erfaring tilsier at Lyn ikke har kapasitet til å ta unna salg på kampdag.

Eller så kan man bruke billettservice og ticketsmart og få billettene på e-post...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...