Jump to content

Recommended Posts

Vi kommer til å utvide feltet vårt iår. Det vil si, vi fjerner ikke flere seter, men Stabæk lar være å selge billetter på halvparten av feltet til høyre for oss.

Dette lover bra for sesongen.

Vi glæ'r oss.

Siste sjanse for kjøp av sesongkort før jul er idag i StabækButikken 16:00 - 19:00.

Klarer vi 140 solgte før jul?

Vi kommer til å utvide feltet vårt iår. Det vil si, vi fjerner ikke flere seter, men Stabæk lar være å selge billetter på halvparten av feltet til høyre for oss.

Vi glæ'r oss.

Suverent, da kan jo de som ikke "vil" synge plassere seg der, og så blir det enda bedre trøkk på ståfeltet.

Feltet vårt er for syngende supportere. Er man kun interessert i billig sesongkort anbefaler jeg Den Blaa Tribune.

Helt enig, men jeg er redd det allikevel er noen som ikke klarer å holde seg unna, selv om de holder kjeften aldri så mye.....

SYNG MED, FOR DE MØRKEBLAA ! ! !

En utvidelse av feltet forutsetter selvfølgelig flere solgte sesongkort enn i 2005. Og feltet vil fortsatt være et STÅ felt.

Feltet vårt er for syngende supportere. Er man kun interessert i billig sesongkort anbefaler jeg Den Blaa Tribune.

Helt enig, men jeg er redd det allikevel er noen som ikke klarer å holde seg unna, selv om de holder kjeften aldri så mye.....

SYNG MED, FOR DE MØRKEBLAA ! ! !

De lærer etterhvert og det morsomme med ståfeltet er tross alt å være med på sangen.

Vi glæ'r oss.

Siste sjanse for kjøp av sesongkort før jul er idag i StabækButikken 16:00 - 19:00.

Klarer vi 140 solgte før jul?

KOMMER

• 2 weeks later...

Denne bindende brosjyren blir sendt rundt til alle husstander i Asker, Bærum, Oslo, Skedsmo, Rælingen og Røyken. Alt du behøver å gjøre, er å la være å sende inn denne kontrakten, så fikser stabækLars og jeg resten.ssi.gif

• 2 weeks later...