Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Angående billetter til en eventuell cupfinale

 

Styret har ikke gått ut med konkrete løfter av flere årsaker

- For det første har vi hatt en voldsom vekst i antall medlemmer

- For det andre vet vi ikke hvor mange billetter Stabæk eventuelt får

- For det tredje vet vi ikke hvor stor andel av billettene som tilfaller oss

 

Om vi skulle få færre billetter enn det våre medlemmer ønsker, vil prioriteten følge tidspunkt for betaling av medlemsskap - altså nummeret på sesongkort/medlemskort. (Det er en del ubrukte nummere, så har du medlemskort nr 1231 betyr det ikke at det er 1230 foran deg i køen).

 

Det er ganske mange medlemmer som ikke har hentet sine medlemskort. De bør gjøre det snarest (f.eks på lørdag mellom 16.00 og 18.00 på Onkel Blaa). Når eventuelle billetter legges ut vil ting antakelig gå litt fort, og styret i Stabæk Support kan ikke hjelpe folk som ikke vet medlemsnummeret sitt.

 

Om man ikke er medlem av Stabæk Support har man naturligvis ingen sjans til å forsyne seg av "våre" billetter (selv om vi eventuelt får flere enn vi trenger), og det blir ikke anledning for medlemmer å kjøpe flere enn en billett. Så kanskje man skal skynde seg å melde seg inn...

 

Uansett - dette er egentlig å selge bjørnen før vi har skutt Molde. Eller noe sånt.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Drakt funnet på ståfeltet etter kampen på lørdag. Jeg har luktet i armhuleregionen men har ikke klart å identifisere eieren. Jeg har imidlertid lært meg å sette pris på duften av blomster og såpe. Drakten kan fåes igjen mot PM med beskrivelse av størrelse og print etc. Det blir da en lukteaudition der jeg må foreta blindtest med den som mener å ha glemt drakten, og 10 andre testpersoner uten tilknytning til hverandre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir det med billetter til Rennes-kampen? Kjøper vi i døra der nede?

Det kan se ut som det blir eneste løsning.

 

Franskmennene viser seg å ikke ha så gode samarbeidsevner så de har til nå ikke evnet å svare på hvordan vi får kjøpt billetter, hvilket felt vi skal bruke eller hva billettene koster.

 

Det står på Rennes sine sider at gjestendelags supportere kjøper billetter via gjestende klubb, (men det har jo vist seg umulig), eller i billettluke ved inngang 14. Nå står det ikke spesifisert om det gjelder det samme for UEFA kamper som seriekamper, men det er hvertfall det som står.

 

Siden vi ikke har lykkes med å få dette avklart tidligere så regner jeg med at alternativet om å kjøpe billett gjennom egen klubb forsvinner og at man står igjen med å kjøpe billetter på stedet.

 

Forøvrig etter tips anbefalles supportere å ha med legitimasjon ved billettkjøp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi ikke har lykkes med å få dette avklart tidligere så regner jeg med at alternativet om å kjøpe billett gjennom egen klubb forsvinner og at man står igjen med å kjøpe billetter på stedet.

 

Hadde vært greit om det kom noe mer sikker info enn "regner med" at billettene kan kjøpes på stedet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hvordan blir det med billetter til Rennes-kampen? Kjøper vi i døra der nede?

Det kan se ut som det blir eneste løsning.

 

Franskmennene viser seg å ikke ha så gode samarbeidsevner så de har til nå ikke evnet å svare på hvordan vi får kjøpt billetter, hvilket felt vi skal bruke eller hva billettene koster.

 

Det står på Rennes sine sider at gjestendelags supportere kjøper billetter via gjestende klubb, (men det har jo vist seg umulig), eller i billettluke ved inngang 14. Nå står det ikke spesifisert om det gjelder det samme for UEFA kamper som seriekamper, men det er hvertfall det som står.

 

Siden vi ikke har lykkes med å få dette avklart tidligere så regner jeg med at alternativet om å kjøpe billett gjennom egen klubb forsvinner og at man står igjen med å kjøpe billetter på stedet.

 

Forøvrig etter tips anbefalles supportere å ha med legitimasjon ved billettkjøp.

ta det med ro tonje. det er franskmenn vi snakker om ;) avtaler? presis oppmöte? anelse om hvordan man tenker seg aa gjöre ting? nei, det finner du ikke i frankrike. ikke forvent noe annet enn en slags fleksibel kaos fra vaare franske motstandere ;) vi burde vaere tidlig paa stadion for aa omgaa hektiske minutter rett för kampstart og for aa faa ordnet billettkjöpet. og det kan lönne seg aa ha med en fransk ordbok eller en person som snakker fransk.

sees snart :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Siden vi ikke har lykkes med å få dette avklart tidligere så regner jeg med at alternativet om å kjøpe billett gjennom egen klubb forsvinner og at man står igjen med å kjøpe billetter på stedet.

 

Hadde vært greit om det kom noe mer sikker info enn "regner med" at billettene kan kjøpes på stedet.

Det er jeg i og for seg enig i og jeg lover å gi den beskjeden videre så fort den kommer. Nå er person nr to i Stabæk satt på saken, hun mente å ha funnet en person i frankrike det lot seg kommunisere med. Håper hun har større suksess.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


med fare for at den får surne helt...

 

det faktiske scenario - vil jeg ("jenta") og en veninne få komme inn? 17 år - uten følge av "voksen"

 

Torsdag kveld kl 19? Kan aldri tenke meg at det er et problem, aldersgrense håndheves vel sjelden før kl 22:00...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...

Angående billetter til en eventuell cupfinale

 

Styret har ikke gått ut med konkrete løfter av flere årsaker

- For det første har vi hatt en voldsom vekst i antall medlemmer

- For det andre vet vi ikke hvor mange billetter Stabæk eventuelt får

- For det tredje vet vi ikke hvor stor andel av billettene som tilfaller oss

 

Om vi skulle få færre billetter enn det våre medlemmer ønsker, vil prioriteten følge tidspunkt for betaling av medlemsskap - altså nummeret på sesongkort/medlemskort. (Det er en del ubrukte nummere, så har du medlemskort nr 1231 betyr det ikke at det er 1230 foran deg i køen).

 

Det er ganske mange medlemmer som ikke har hentet sine medlemskort. De bør gjøre det snarest (f.eks på lørdag mellom 16.00 og 18.00 på Onkel Blaa). Når eventuelle billetter legges ut vil ting antakelig gå litt fort, og styret i Stabæk Support kan ikke hjelpe folk som ikke vet medlemsnummeret sitt.

 

Om man ikke er medlem av Stabæk Support har man naturligvis ingen sjans til å forsyne seg av "våre" billetter (selv om vi eventuelt får flere enn vi trenger), og det blir ikke anledning for medlemmer å kjøpe flere enn en billett. Så kanskje man skal skynde seg å melde seg inn...

 

Uansett - dette er egentlig å selge bjørnen før vi har skutt Molde. Eller noe sånt.

så hvis du har et tidlig nummer så kan det hende at du er sist eller først?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Angående billetter til en eventuell cupfinale

 

Styret har ikke gått ut med konkrete løfter av flere årsaker

- For det første har vi hatt en voldsom vekst i antall medlemmer

- For det andre vet vi ikke hvor mange billetter Stabæk eventuelt får

- For det tredje vet vi ikke hvor stor andel av billettene som tilfaller oss

 

Om vi skulle få færre billetter enn det våre medlemmer ønsker, vil prioriteten følge tidspunkt for betaling av medlemsskap - altså nummeret på sesongkort/medlemskort. (Det er en del ubrukte nummere, så har du medlemskort nr 1231 betyr det ikke at det er 1230 foran deg i køen).

 

Det er ganske mange medlemmer som ikke har hentet sine medlemskort. De bør gjøre det snarest (f.eks på lørdag mellom 16.00 og 18.00 på Onkel Blaa). Når eventuelle billetter legges ut vil ting antakelig gå litt fort, og styret i Stabæk Support kan ikke hjelpe folk som ikke vet medlemsnummeret sitt.

 

Om man ikke er medlem av Stabæk Support har man naturligvis ingen sjans til å forsyne seg av "våre" billetter (selv om vi eventuelt får flere enn vi trenger), og det blir ikke anledning for medlemmer å kjøpe flere enn en billett. Så kanskje man skal skynde seg å melde seg inn...

 

Uansett - dette er egentlig å selge bjørnen før vi har skutt Molde. Eller noe sånt.

så hvis du har et tidlig nummer så kan det hende at du er sist eller først?

Har du et tidlig nummer kan det nok hende du er blant de første.  Du har helt sikkert ikke lavere prioritet enn medlemsnummeret skulle tilsi.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har ringt tutelefonen et par ganger nå, men ingen tar den.. Blir jeg ringt opp igjen? Er nemlig ganske viktig med tanke på stavangerturen..

 

Turtelefonen har jobbet nattevakt, og er nettopp våknet. Med mindre du ringer fra skjult nr får du nok en telefon snart...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...