Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg

  • 2 uker senere...

Er det besluttet hvorvidt medlemsskap og/eller sesongkort vil selges på nett?

Litt enklere å verve medlemmer i grisgrendte strøk dersom de slipper å reise til Bekkestua for å melde seg inn..

 

Ja, det er sant... Skal høre om vi kan åpne jeg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det besluttet hvorvidt medlemsskap og/eller sesongkort vil selges på nett?

Litt enklere å verve medlemmer i grisgrendte strøk dersom de slipper å reise til Bekkestua for å melde seg inn..

 

Ja, det er sant... Skal høre om vi kan åpne jeg.

 

Fett! Den ultimate julegaven for de som ennå har tilgode å se en fotballkamp der vi ikke vinner seriegull. :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det besluttet hvorvidt medlemsskap og/eller sesongkort vil selges på nett?

Litt enklere å verve medlemmer i grisgrendte strøk dersom de slipper å reise til Bekkestua for å melde seg inn..

 

Ja, det er sant... Skal høre om vi kan åpne jeg.

 

Fett! Den ultimate julegaven for de som ennå har tilgode å se en fotballkamp der vi ikke vinner seriegull. :)

 

Rekker nok ikke sende ut før jul i så fall uansett :) Men vi skal se om vi kan åpne det i romjula, for vi må være godt forberedt når det kommer så mange transaksjoner.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
  • 2 uker senere...

Dersom noen føler for å være ute i aller siste liten;

 

Fra stabaek.no

Merk at lørdag før IFK-kampen vil salget i Stabækbutikken gå fra kl 11-13.

 

Finnes det noen som helst mulighet for at noen kan kjøpe 3 billetter for meg på SS feltet? Er til 3 stk som var innom å kjøpte 2 sesongkort og ett medlemsskap igår, men da hadde butikken stengt. Jeg kommer å betaler for billettene idag, men rekker ikke innom før nærmere åtte.

 

Eller holder det med medlemsnr, sesongkort nr når man kjøper billett i butikken? Da rekker jeg det i morgen.

 

mortimer - rekrutterer kvalitet

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom noen føler for å være ute i aller siste liten;

 

Fra stabaek.no

Merk at lørdag før IFK-kampen vil salget i Stabækbutikken gå fra kl 11-13.

 

Finnes det noen som helst mulighet for at noen kan kjøpe 3 billetter for meg på SS feltet? Er til 3 stk som var innom å kjøpte 2 sesongkort og ett medlemsskap igår, men da hadde butikken stengt. Jeg kommer å betaler for billettene idag, men rekker ikke innom før nærmere åtte.

 

Eller holder det med medlemsnr, sesongkort nr når man kjøper billett i butikken? Da rekker jeg det i morgen.

 

mortimer - rekrutterer kvalitet

 

 

Kom med medlemsnummer i butikken i morgen du, er det trøbbel ber du dem bare ringe meg.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Dersom noen føler for å være ute i aller siste liten;

 

Fra stabaek.no

Merk at lørdag før IFK-kampen vil salget i Stabækbutikken gå fra kl 11-13.

 

Finnes det noen som helst mulighet for at noen kan kjøpe 3 billetter for meg på SS feltet? Er til 3 stk som var innom å kjøpte 2 sesongkort og ett medlemsskap igår, men da hadde butikken stengt. Jeg kommer å betaler for billettene idag, men rekker ikke innom før nærmere åtte.

 

Eller holder det med medlemsnr, sesongkort nr når man kjøper billett i butikken? Da rekker jeg det i morgen.

 

mortimer - rekrutterer kvalitet

 

 

Kom med medlemsnummer i butikken i morgen du, er det trøbbel ber du dem bare ringe meg.

 

herlicccch

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Var det ikke snakk om at dette skulle bli en mulighet når vi flyttet fra Nadderud? Det er ikke alle som har lyst til å kjøpe sesong kort med en gang. Og siden dette er en meget god måte å rekrutere fans på, synes jeg det burde være mulighet for vanlige medlemmer å kjøpe ledige billetter.

Problemet er selvfølgelig at folk ser sitt snitt til å få seg en billig sitteplass, men det trenger jo ikke kjøre de største reklamekampanjene heller :P

 

Kanskje en mulighet er at hver sesongkortholder kan ha med seg 2-3 venner med medlemsskap?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Billettene trenger ikke å være spesielt billige heller... Hvis man skaffer seg medlemsskap i SS burde man være motvert av alt annet en rimelige billetter. Jeg foreslår tilnærmet lik pris på SS-billett som på billetter på resten av tribunene.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare lurte på om det blir sånn som i fjor, med at hvis du kun har medlemskortet, om det da blir anledning til å kjøpe billett til enkeltkamper? Har en som kanskje blir med på en kamp innimellom...

Dette vet vi faktisk ikke enda og vi vil nok heller ikke få det avklart før ved seriestart. Dette har å gjøre med hvor mange sesongkort vi selger, størrelsen på feltet og lignende.

 

Og til dere som snakker om prisen på en slik billett så vil nok den prisen være på nivå med de øvrige billettene på Arenaen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Salg av sesongkort og medlemskap fortsetter:

 

Lørdag 7.2 kl 12 - 14: Stabækbutikken

Mandag 9.2 kl 17 - 18: Onkel Blaa (Før årsmøtet i $$.  Det blir salg etter møtet også)

Lørdag 14.2 kl 12 - 14: Stabækbutikken

 

Hver dag kl 00.01 - 24.00: Stabaek.no

 

Vi oppfordrer alle som har planer om å stå med Stabæk Support om å kjøpe sesongkort raskest mulig. Mange solgte sesongkort er nemlig vårt beste argument i kampen om flest mulig rene ståplasser.  Det er nemlig liten grunn til å tro at Stabæk Fotball vil gi oss flere ståplasser enn de tror vi vil ha av folk på kampene.

Endret av Albert
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare lurte på om det blir sånn som i fjor, med at hvis du kun har medlemskortet, om det da blir anledning til å kjøpe billett til enkeltkamper? Har en som kanskje blir med på en kamp innimellom...

Dette vet vi faktisk ikke enda og vi vil nok heller ikke få det avklart før ved seriestart. Dette har å gjøre med hvor mange sesongkort vi selger, størrelsen på feltet og lignende.

 

Og til dere som snakker om prisen på en slik billett så vil nok den prisen være på nivå med de øvrige billettene på Arenaen.

haaper dere faar det avklart. vi som kommer fra utlandet klarer jo aldri aa se saa mange kamper at det lönner seg aa kjöpe sesongkort...1200 er litt mye for kun 2-4 hjemmekamper...

men medlemskort skal vi ha, og selvfölgelig skal vi staa sammen med stab support :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg bare lurte på om det blir sånn som i fjor, med at hvis du kun har medlemskortet, om det da blir anledning til å kjøpe billett til enkeltkamper? Har en som kanskje blir med på en kamp innimellom...

Dette vet vi faktisk ikke enda og vi vil nok heller ikke få det avklart før ved seriestart. Dette har å gjøre med hvor mange sesongkort vi selger, størrelsen på feltet og lignende.

 

Og til dere som snakker om prisen på en slik billett så vil nok den prisen være på nivå med de øvrige billettene på Arenaen.

haaper dere faar det avklart. vi som kommer fra utlandet klarer jo aldri aa se saa mange kamper at det lönner seg aa kjöpe sesongkort...1200 er litt mye for kun 2-4 hjemmekamper...

men medlemskort skal vi ha, og selvfölgelig skal vi staa sammen med stab support :)

 

Jeg kan garantere (i alle fall dersom jeg har noen innflytelse igjen etter mandagen...) at ordningen på FA ikke blir dårligere enn den på Nadderud.  Denne ordningen har enkelte billetter som målrettet selges medlemmer som ikke bor i nærområdet.

 

 

Samtidig kommer jeg til å gå imot at dette blir en ordning tilgjengelig for medlemmer bosatt i området.  Vi trenger nemlig å stå sammen med syngende, jublende og jobbende supportere; folk som er der alltid uansett. Sesongkortinnehavere.

 

Lokale folk som bare gidder å gå på kamp en gang i blant har nok med plasser tilgjengelig andre steder på tribunen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg kan garantere (i alle fall dersom jeg har noen innflytelse igjen etter mandagen...) at ordningen på FA ikke blir dårligere enn den på Nadderud.  Denne ordningen har enkelte billetter som målrettet selges medlemmer som ikke bor i nærområdet.

 

Samtidig kommer jeg til å gå imot at dette blir en ordning tilgjengelig for medlemmer bosatt i området.  Vi trenger nemlig å stå sammen med syngende, jublende og jobbende supportere; folk som er der alltid uansett. Sesongkortinnehavere.

 

Lokale folk som bare gidder å gå på kamp en gang i blant har nok med plasser tilgjengelig andre steder på tribunen.

Skal du sjekke alle med folkeregisteret (i den grad det er riktig)? Tror du lager mye ekstra jobb for $$ der.

 

Hva med oss som har barn som ikke får stå på $$ feltet? Ønsker å være å der på sene kamper når jeg uansett ikke kan ha med ungene...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skidatakortene er utsatt til uke 9. Dere vil få sms når de kan hentes i stabækbutikken.

 

 

 

Takk for hjelpen har lurt på det lenge nå.

 

Jeg kjøpte sesongkort og medlemskap på nettet i går, må jeg vente med å hente det til uke 9?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...