Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Blir det salg av medlemskort ved inngangen til $-feltet i morgen? Har med et par stykker som ikke har meldt seg inn enda, den ene til sin første Stabæk-kamp :)

 

Jeg har ikke muligheten til å selge medlemskort selv i dag siden jeg nå setter meg på flyet til Trondheim for å se Chixa. Kiijpt at kampene må kollidere slik.

Foreslår at du melder dem inn via nettsiden her og betaler inn på konto. Husk medlemsnummeret dem får og oppgi det i døra når dere skal inn.

Takk for raskt svar, fikk med fire ekstra på Godset-kampen, og det var ikke så mange som angret på at de dro ;)

 

Hva med "åpent" felt mot Brann (slippe inn ikke-medlemmer), tipper det vil være en god kamp til å rekruttere flere medlemmer. Det begynner å bli veldig tynt hos oss...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Og der kom det melding på forsiden og i Brann-tråden om at man kan ta med seg venner til redusert pris og uten medlemskap. Supert!:)

Endret av Bjornh
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det nå er muligheter for å ta med seg venner og bekjente på feltet, blir det gjort noe for å prøve å få disse med i sangene? Personlig synes jeg det er veldig bra i seg selv med flere folk blant SS, men det blir enda bedre om så mange som mulig er med på å lage liv og støtte laget. Hva med å trykke opp noen ark med sangtekster o.l? Det å ikke kunne teksten fra før kan være en barriere for noen til å bidra, selv om man rimelig raskt kommer inn i det!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

:unsure: En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten? Endret av elvis
Lenke til innlegg
Del på andre sider


:unsure: En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten?

Trond er ny medlemsansvarlig, og gjør en strålende jobb med å få medlemslisten på stell.

 

Men jeg lurer på hva som var så suspekt? Snakker vi om en epost? Fra medlem@ eller trond@stabaek.no?

 

På hvilken måte skulle han ellers gjort det? :)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


:unsure: En type som kaller seg Trond hevder å på veiene av Stabæk support å skulle rydde opp i medlemslister. Han ber om medlemsnummer... Er dette reelt, virker noe suspekt å gjøre det på denne måten?

Trond er ny medlemsansvarlig, og gjør en strålende jobb med å få medlemslisten på stell.

 

Men jeg lurer på hva som var så suspekt? Snakker vi om en epost? Fra medlem@ eller trond@stabaek.no?

 

På hvilken måte skulle han ellers gjort det? :)

Fikk bare en liten assosiasjon til mailer man har fått angående litt av hvert,der formålet kan være å lokke frem personlige opplysninger... Beklager paranoian, er sikker på at Trond gjør en utmerket jobb! Supert at det ryddes opp slik at man kanskje slipper å skrive ned alle person data hvert eneste år man skal fornye medlemsskapet. Stå på!
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ikke noe problem å stille spørsmål om dette hvis man er i tvil.

Grunnen til at jeg sente ut denne mailen til enkelte medlemer er at en del er registrert dobbelt opp. Noen har faktisk fire registreringer.

De fleste av disse er blitt gjort i Stabæk butikken. Man har sannynligvis vært usikker på om registreringen er gjennomført eller man har tastet feil info og deretter lagt inn en gang til for å være sikker.

Det er dette jeg nå forøker å "luke" bort slik at vi har kun en registrering med riktig info pr person.

Forhåpentligvis vil alle som er medlem i år også være med til neste år og da blir det lettere for både oss og dere i forhold til gjennbruk.

 

Trond

Medlemsansvarlig $$

Endret av Hantro76
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 2 måneder senere...

$$ selger opsjoner!

 

Vi tar dessverre kun kontant i morgen! STB trenger sine to bankterminaler selv. Heldigvis er det minibank på Bekkestua.

 

Priser:

medlemskap2012.png

 

sesongkort2012.png

 

1993 og tidligere: Sesongkort + medlemskap = 1350 + 150 = 1500 kr

1994: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr (etter fylte 18 år er prisen 1450 kr)

1995: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr

1996: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr

1997: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr

1998: Sesongkort + medlemskap = 1150 + 100 = 1250 kr

1999 og senere: Kun medlemskap = 50 kr

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 2 uker senere...

Sesongkortene til Stabæk Support trykkes i disse dager opp, og vi vil arrangere hentedager i tiden fremover. Mulig legger vi også noen kort i Stabækbutikken slik at det blir mulig å hente der også, men det er ikke avklart enda.

 

Opsjonen er i praksis et hentebevis. De er nummererte og nummeret er registrert på hvert enkelt medlem. Eier av kortet må derfor hente selv.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du betalte ikke 20 kroner ekstra for å få det tilsendt i posten altså? Foreløpig er ikke hentetider avklart, men det blir uansett mulig å plukke opp både medlemskap og opsjon på sesongkort på årsmøtet. Det er til og med mulig at Stabæk har trykket ferdig sesongkortene til dette.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Du betalte ikke 20 kroner ekstra for å få det tilsendt i posten altså? Foreløpig er ikke hentetider avklart, men det blir uansett mulig å plukke opp både medlemskap og opsjon på sesongkort på årsmøtet. Det er til og med mulig at Stabæk har trykket ferdig sesongkortene til dette.

 

Det gjorde jeg ikke vøtt. har ikke mulighet til å komme på årsmøte desverre. Regner egentlig med at det blir lagt ut info her på forumet ang. henting, men tenkte jeg skulle høre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...