Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Forøvrig har Domeneshop noen issues med serverne akkurat nå, derfor er mange sider, deriblant Stabaek.no og ultras1912.no nede. Kommer sikkert snart tilbake, men det har altså ingenting med forumet å gjøre.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har nå installert den nye versjonen av utgangspunkt-templaten vår, og gjort en del farge- og stilendringer for å få det til å se ut som den gamle templaten. Blaa-farger og sånt.

 

Dette skal ha fikset problemet med at innlegg ikke vises når de er lagt inn, at meldinger ikke vises når man klikker på konvolutten oppe til venstre, at man noen ganger ikke blir logget inn på første forsøk, samt et knippe andre småting.

 

Gi beskjed dersom noe ser rart ut eller om tekst er vanskelig å lese. Som for eksempel "Skriv innlegg" øverst til høyre på fast reply-boksen under dette innlegget.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Mobilversjonen av forumet: Jeg får «ingen nye innlegg» dersom jeg velger nytt innhold i menyen, klikker meg inn i en av trådene og så går tilbake til listen over nytt innhold. Virker som den brått tror jeg har lest de andre trådene også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Merkelig, det fungerer fint her. Både på iPhone og Android. Når man klikker tilbake-tasten i nettleseren kommer det noen ganger en sånn sort "laster"-boks opp foran som er litt i veien, men ingen tråder skal bli markert som lest før man har klikket seg helt inn på dem.

 

Har du sjekket om et søkefilter for nytt innhold har blitt slått på?


Man har disse valgene:

Innlegg jeg ikke har lest

Nye siden forrige besøk
Siste 24 timer
Siste uke
Siste 2 uker
Siste måned
Siste 6 måneder
Siste år
+
Kun ting jeg følger
Kun innhold der jeg har bidratt
Innhold jeg har opprettet
Filtrer etter forum
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Alltidblaa: Ser ut som problemet forsvant av seg selv. Opplevde det tre ganger før jeg skrev innlegget, men siden har det vært bra.

 

Kudos for å legge til «tommel opp»-funksjon på mobil forresten! Leser nesten aldri forumet fra annen plattform.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Er det på tide med et medlemsmøte snart?

 

Om Ingo ikke har munnkurv fra klubben/sponsor, og lover og ikke snakke om Fornebu Arena (som jeg ser han fortsatt drømmer om på FaceBook idag...) håper jeg Stabæk Support har mulighet til å forsøke og få til noe.


Det er helt dødt rundt klubben for tiden.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 4 uker senere...

100 % enig.

 

Det blir avholdt årsmøte i Stabæk Fotball 28. februar. Kanskje vil det stille kandidater som ser viktigheten i kommunikasjon og mediehåndtering.

 

Det blir spennende å se hva som skjer på årsmøtet, jeg ønsker meg sårt et comeback av en fyr som jobber med de tingene der. Vi kan være enige om at ting kan fungere rimelig mye bedre enn det gjør idag.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Update fra Ingo:

"PS: Noen i klubbstyre er forståelig nok litt urolige for om bidragsyterne virkelig kommer til å gi på fast, månedlig basis. Det holder jo ikke at vi har midler nok til en eller to lønninger, vi må ha til de 11 som gjenstår i år. Derfor ber jeg deg pent om du kan sende meg en mail og bekrefte at ditt bidrag kommer til å bli overført hver måned fremover. Min mail er ingebrigt@allegutta.no, og din bekreftelse er helt avgjørende for at klubben tør å signere de to-tre nye vi må ha. På forhånd tusen takk for hjelpen!"

Vi må ha den mest ustabile økonomien i fotball? Hvis ikke bidragsyterne betaler så risikere vi nok en krise..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 1 måned senere...
  • 1 måned senere...

Du tenker på denne?

 

http://www.stabaek.no/bortetur

 

Den må oppdateres manuelt etterhvert som det lages påmeldingskjemaer, kamptråder og turtråder.

 

Så det er meningen at den skal være sammenkoblet, men jeg lever godt med at $$ nedprioriterer det til fordel for viktigere ting. Som å skrive flotte nyhetsbrev og å sende ut innmeldingsgiroer til alle som ikke har fornyet medlemskapet enda.

 

Edit: Cudos til $$-styret for bra sesonginnledning!

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 3 uker senere...
  • 1 måned senere...

Til info:

Annenhver gang jeg går inn på stabaek.no får jeg denne beskjeden:

Mulig å få rettet opp i det på noen måte?

Google Chrome has blocked access to this page on www.stabaek.no.
Content from www.ultras1912.no, a known malware distributor, has been inserted into this web page. Visiting this page now is very likely to infect your Mac with malware.
Malware is malicious software that causes things like identity theft, financial loss, and permanent file deletion.
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var en kort periode der u1912.no var infisert, det ble ryddet opp i for flere uker siden. Men det er mulig siden har havnet på en svarteliste likevel. Skal sende rapport til google, men hvis jeg skal kunne verifisere nettstedet må jeg jobbe fra noe annet enn mobil. Det blir tirsdag når jeg er tilbake fra FSE-kongressen.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det tar litt tid å bli kvitt svartelistinga hos Google ser det ut til. Jeg har fjerna bildet i signaturen min, men hvis folk besøker tråder med feks bilder som ligger hos ultras1912.no vil det kanskje fortsatt slå ut en advarsel. Hele nettsida er renovert og det er ikke skadelig innhold der: http://sitecheck.sucuri.net/results/www.ultras1912.no

 

Forøvrig er vi i sluttfasen med å ferdigstille nye Stabaek.no også. Mer info kommer.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Velkommen til nye stabaek.no!

nyestabaek.JPG

 

 

 

Go nuts!

 

 

Og gi beskjed om dere finner feil og kræsj og sånt. Og verv medlemmer. Masse medlemmer!

 

stabaek.no/medlem er fortsatt place to go, foruten et snasent innmeldingsskjema på forsiden (ikke synlig på mobil).

Endret av alltidblaa
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...