Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Nope. Det er dagen for å stenge et felt som har fungert kamp etter kamp i over 15 år. Feltet som tålte 1500 hoppende gale supportere da vi vant 6-2 mot VIF i 2008.

 

Kan ikke kommunen bare bestille de antall kubikk man trenger med flytende betong og fylle igjen hullet?

Endret av Potter
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle nesten tro det, pålegget er helt meningsløst.

 

Strengt kom det samme kravet før seriestart, men jeg har tidligere valgt å overse det. Så viser det seg at kommunen ser på TV, og ser at vi ikke har fulgt opp. Da var valget å stenge tribunen eller en del av den.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skulle nesten tro det, pålegget er helt meningsløst.

 

Strengt kom det samme kravet før seriestart, men jeg har tidligere valgt å overse det. Så viser det seg at kommunen ser på TV, og ser at vi ikke har fulgt opp. Da var valget å stenge tribunen eller en del av den.

 

Du sa på medlemsmøtet at kommunen skulle utbedre tribunen til andre aller tredje hjemmekamp. De har tydeligvis ikke fulgt opp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Går ut i fra at kommunen får ræva i gir og utbedrer tribunen når de nå først stenger av deler av den. Det kan da umulig ta mer en en dag å fylle inn tomrommet under tribunen?

 

I følge min far som er entreprenør (siv ing) mente at et hull på 5 kubikk meter villa ta 20 min å fylle.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Da betong koster 1000-1500 per kubikkmeter, så kan man for å spare penger, fylle opp med leca kuler så langt det rekker (som koster 500 per kubikk meter), for så å fylle opp med betong.

Nå aner ikke jeg hvor mange kubikkmeter det er snakk om, men har hørt at hullet er ca 9mx9m (noen har sagt 9m i diameter) og 3-4 meter dypt. Uansett havner det på ca 300 kubikkmeter.

 

Noe som setter en materialpris på ca 450 000,- hvis man skal fylle med ren betong, så kommer arbeid og dill dall i tillegg, så si en prislapp på minst 600 000,-

Endret av Kittil
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror ikke det er mer enn 1,5 meter dypt. Så egentlig er det bare å fylle opp med isoporkuler, for da lander man mykt om tribunen kollapser også.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Noen som vet hvem som har sagt at dette hullet er "farlig?

Det er jo fort gjort at en kvalifisert sivilingeniør kan gå god for at det ikke er noe problem...

 

Men et annet spm;

Er det bare meg som ikke klarer å kjøpe billetter til matchene via iPad?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Noen som vet hvem som har sagt at dette hullet er "farlig?

Det er jo fort gjort at en kvalifisert sivilingeniør kan gå god for at det ikke er noe problem...

 

Men et annet spm;

Er det bare meg som ikke klarer å kjøpe billetter til matchene via iPad?

Er nok noe gærent nedi der, det hører man lett når feltet hopper

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kjøpte sesongkort med levering i posten for noen dager siden, men har ikke kommet ennå. Holder det med bankutskrift?

Det vil jeg tro, gjort det før hvertfall!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Stemmer som fyR skriver vedrørende sesongkort som nylig er betalt og derfor ikke mottatt per post ennå, bring the kontoutskrift.

 

Medlemskap kjøpes enklest her. Ønskes det hjemsendt betaler man kr. 20,- ekstra.

 

Legger ved svar på spørsmål om medlemskap som går igjen ofte:

 

De som bestiller sesongkort og som ikke hadde dette i fjor får kortet sitt noen dager senere enn de som hadde kort i fjor, dette fordi kortene trykkes i Stabækbutikkens åpningstider, hentes og deretter sendes. De som hadde sesongkort i fjor har jeg ferdig trykket og klare til henting/sending.

 

Jeg har alltid med meg medlemskort som skal hentes på medlemsmøter, hjemmekamp og på bortetur. Man kan også fornye/kjøpe medlemskort før kamp/møte - selv om det er foretrukket at det kjøpes via nett. Husk å være på stadion senest 30 minutter før kampstart i tilfelle, dette gjelder også ved henting av medlemskort før kamp.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

  • 2 uker senere...

Billettsalg til kvartfinalen i morgen:

 

Stabæk Support selger billetter i morgen kl.16:30-17:45 ved inngangen til ståfeltet vårt. 100 kr - KUN KONTANTER. Medlemskort må fremlegges ved kjøp av billett til ståfeltet.

 

Andre billetter må kjøpes via Stabækbutikken/billettluken eller her.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Skaffer meg medlemskort til Lørdag, er det mulig å stå på SS feltet uten medlemskort? Kan jeg kjøpe billett til ståfeltet uten medlemskort?

Endret av Peter
Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...