Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Alle supportere er hjertelig velkommen, og er du medgangs så konverterer vi deg til motgangs supporter også!

 

Meld deg inn her

http://www.stabaek.no/medlem

Betal via nettbank og ta med kvittering, eller med cash på søndag, eller terminal (hvis marbor har) null stress.

 

Velkommen, og dra med deg alle kompisene dine på stabæk eventyr!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Vi skal spille semifinale! Som medlem i Stabæk Support kjøper du billettene dine i Stabækbutikken på Nadderud. Prisen er150,-. Kanskje får vi til løssalg på seriekamper i forkant, men det vet vi ikke sikkert per nå.

Øvrig salg på resten av stadion vil foregå slik:
  • Sesongkortinnehavere kan kjøpe billetter fra 26. august. Salget er lukket for disse frem til fredag 5. september kl 23:59. Billetter kan kjøpes i Stabækbutikken eller på innehaverens passordbelagte nettside.
  • Fra og med 6. september vil salget åpne for alle, men kun i Stabækbutikken og på servicekontoret på brakka, dagtid på hverdager.
  • Fra og med 15. september kl 00:01 åpner nettsalget for alle tribuner for eventuelle restbilletter.
  • Molde har fått tildelt felt 307-309, ordinære bortefelt.

Vi tar ikke en dritt for gitt. Men, hvis vi skulle komme til cupfinalen, kan vi ikke garantere medlemmer som melder seg inn etter kampstart mot Molde cupfinalebilletter. Vi håper derfor folk kjenner sin besøkelsestid og ikke bare kommer diltende inn døra når champagnen er åpnet... :)

Chixa: Kvartfinale borte mot LSK Sportsklubb Kvinner Fotball

Diverse nettpresse omtalte LSKs vanskelige uke med at kvinnene trakk "verst tenkelige motstander" i Stabæk. Bra. Kvartfinalen mot LSK spilles i LSK hallen onsdag 3. september kl 1900. For at Chixa skal få best mulig støtte setter Stabæk Support i svært godt samarbeide med Buss1 Marius opp transport til denne kampen. Dette for at flest mulig skal kunne komme seg dit på en enkel måte.

Bussen vil gå fra Bekkestua kl 17:45, og koster 50 kr.

Det vil være muligheter for påstigning på feks Lysaker, Skøyen/Sjølyst, Bygdøylokket og Helsfyr (under broen). Påmelding til Trond på 400 39 927.

Husk neste match på Nadderud 31.08 kl 18:00!

Vi slo Godset i Drammen og påførte dem med det deres 3. hjemmetap på 4 sesonger! Nå venter Ulf hjemme, en kamp der vi skal og bør styre spillet og ta poengene. Møt opp, på de små anledningene og de store - så blir Eventyret Stabæk virkelig. Igjen. Og igjen.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Sist jeg skulle kjøpe billetter til cupkampen i Stabækbutikken tok de kun i mot kontanter. Er dette tilfellet nå også?

 

Du kan jo spørre dem. butikken@stabak.no.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Norge - Italia, EM-kvalifisering, Ullevaal Stadion - tirsdag 9. september 20:45


Stabæk Support står sammen med andre stående, syngende supportere for å se Norge kjempe Italia i senk. Billettene på NSAs ståfelt koster kun 200 kr, det blir kjempestemning og vi kan ha det fett på kamp selv uten at Stabæk spiller. Klubbeffekter blir igjen hjemme, på landskamp står vi sammen for Norge!


Billetter reserveres på mortimer@stabaek.no, og kan hentes og cashes ut kontant ved inngang 6 (ved siden av Burger King) fra kl 18:45.


Vi ses!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Åja, du vil ha billett til semifinalen sier du? Vel, slik får du tak i dem!


Stabækbutikken er åpen 12:00 - 20:00 mandag til fredag i uken som kommer. Lørdag er butikken åpen 10:00 - 15:00. Ta med medlemskortet ditt for å få kjøpt billett!




Forøvrig blir Ullevaal utsolgt på tirsdag mot Italia, og det er fortsatt noen få ledige billetter på NSA-feltet igjen. Det kan være fin opptakt til cupfinale, eyh? Ta med en kompis og reservér billetter på mortimer@stabaek.no

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan jeg ta med en kompis som ikke er medlem? På Norge

 

 

Jepp, jeg har en egen ekstrakvote. Bare send meg en PM med antallet du vil ha. Ta gjerne med flere kompiser sålenge de står og synger.

Endret av Posse
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Husk at du må ha gyldig (betalt) medlemskap i Stabæk Support FØR semifinalen mot Molde blåses igang for å være garantert eventuell cupfinalebillett.

 

Vi kan ikke holde av billetter til eventuelle etternølere som kommer diltende først etter at vi har kommet til Ullevaal.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Inviter alle du kjenner med hjertet i Stabæk, det er utrolig viktig at vi pakker Nadderud stappfullt til denne kampen! Hvis vi skulle klare en cupfinale er det enormt viktig for klubben både økonomisk og omdømmemessig, og for et eventyr det ville vært å peke nese til alle som trodde vi bare skulle ramle rett ned igjen!

 

 

https://www.facebook.com/events/1553764124843882/

 

10682367_10152376582626801_7741685585490

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er litt visuell forskjell ja. I tillegg tenkte jeg det ville være bra å skrive noe engasjerende om denne utrolig viktige kampen, samt opplyse om billetter og Stabækbutikkens åpningstider. 1 500 inviterte allerede, og det er 20 min siden jeg lagde eventet, bra rekruttering folkens!

 

 

 

invitasjon.jpg

 

 

 

PS: En annen fordel med å faktisk lage litt bilder på eventet er at det blir seende slik ut på face:

 

Screenshot 2014-09-08 21.01.52.png

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

Hvis jeg bestiller billett på semien nå på nett, må jeg hente den på Stabækbutikken eller ??

Er det mulig å få et svar her inne eller ??

 

 

Si gjerne ifra hvis du får et svar fra butikken@stabak.no :) Det er dessverre ingen herfra som jobber der lenger, men det kan du lese om i en annen tråd...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Bill til semien selges vel kun i butikk tror jeg?

 

Det legges ut billetter på nett den 15. hvis det er flere igjen. Var innom butikken i går og det selges bra med billetter så hadde ikke tatt sjansen på å vente til de legges ut på nett.

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...