Gå til innhold

Praktisk info


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Hva har det å si for deg? Du er jo som regelt for sent ute uansett..... :P

 

Det er jo fordi han sitter og selger sesongkort...

 

Da vil jeg stille spørsmålstegn ved en del mennesker hvis de driver å kjøper sesongkort og medlemsskap rett før sesongen er over... ( nei, ikke denne sesongen, men forrige)

 

Men det er jo godt at vi vet hvorfor alz alltid er så sein...

Endret av Mortimer
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hva har det å si for deg? Du er jo som regelt for sent ute uansett..... :P

 

Det er jo fordi han sitter og selger sesongkort...

 

Da vil jeg stille spørsmålstegn ved en del mennesker hvis de driver å kjøper sesongkort og medlemsskap rett før sesongen er over... ( nei, ikke denne sesongen, men forrige)

 

Men det er jo godt at vi vet hvorfor alz alltid er så sein...

Han har fått seg briller så nå blir det lettere å følge med på klokka...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jævli fint at alle som har hatt 4 måneder på seg til å kjøpe medlems- og sesongkort skal vente til nærmest mulig kampstart med å handle. I år stenger vi luka i god tid før kampstart så styremedlemmene kan få sett serieåpninga i motsetning til i fjor, i forfjor, året før der osv.

 

Så får sirupgjengen løse enkeltbillett til full pris og skaffe seg sesongkort til neste match.

 

Er det så vanskelig å ordne slikt i god tid?

 

Litt sur? Ja. Sagt det før? Ja. Må si det igjen? Ja. Lærer folk? Nei.

 

 

Hvis jeg tolker deg riktig, så kan jeg kjøpe sesongkort mellon Sandefjord hjemme og Odd hjemme?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det er jævli fint at alle som har hatt 4 måneder på seg til å kjøpe medlems- og sesongkort skal vente til nærmest mulig kampstart med å handle. I år stenger vi luka i god tid før kampstart så styremedlemmene kan få sett serieåpninga i motsetning til i fjor, i forfjor, året før der osv.

 

Så får sirupgjengen løse enkeltbillett til full pris og skaffe seg sesongkort til neste match.

 

Er det så vanskelig å ordne slikt i god tid?

 

Litt sur? Ja. Sagt det før? Ja. Må si det igjen? Ja. Lærer folk? Nei.

 

 

Hvis jeg tolker deg riktig, så kan jeg kjøpe sesongkort mellon Sandefjord hjemme og Odd hjemme?

 

Hva skjer a? Kan du ikke bare kjøpe sesongkortet på søndag? Finn er ikke SÅ farlig....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, jeg skal oppklare dette.

 

Det er mulighet for å kjøpe sesongkort i dag fra 17-19 på Onkel BLaa, fint om så mange som mulig benytter denne muligheten.

 

Så, det blir også muligheter på søndag. Antagelig fra ca klokken 15, MEN vi selger IKKE sesongkort helt frem til kampstart. Hvorfor? Fordi vi også vil se kampen, det er tross alt derfor vi er tilstede. Derfor: INGEN kort utstedes etter 1730 på søndag. Altså det betyr i klartekst, ikke kom 1730 og krev noe som helst. Vi har vært tilgjengelige for dere i minst 20 timer de siste ukene og hvis dere ikke klarer å skaffe dere sesongkort før 1730 på søndag så er ikke det vår skyld.

 

PS: Vi selger selvfølgelig også sesongkort før Odd kampen, til eventuelle etterslengere som på grunn av dødssykdom (eneste gyldige fravær) ikke kan komme på nadderud på søndag

 

Kampstart 1745 på Nadderud. Be there!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Ok, jeg skal oppklare dette.

 

Det er mulighet for å kjøpe sesongkort i dag fra 17-19 på Onkel BLaa, fint om så mange som mulig benytter denne muligheten.

 

Så, det blir også muligheter på søndag. Antagelig fra ca klokken 15, MEN vi selger IKKE sesongkort helt frem til kampstart. Hvorfor? Fordi vi også vil se kampen, det er tross alt derfor vi er tilstede. Derfor: INGEN kort utstedes etter 1730 på søndag. Altså det betyr i klartekst, ikke kom 1730 og krev noe som helst. Vi har vært tilgjengelige for dere i minst 20 timer de siste ukene og hvis dere ikke klarer å skaffe dere sesongkort før 1730 på søndag så er ikke det vår skyld.

 

PS: Vi selger selvfølgelig også sesongkort før Odd kampen, til eventuelle etterslengere som på grunn av dødssykdom (eneste gyldige fravær) ikke kan komme på nadderud på søndag

 

Kampstart 1745 på Nadderud. Be there!

 

ok, Tonje. Bra forklart B) takk;)

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Siden vi stadig får hyggelige henvendelser av folk som vil kjøpe sesongkort så kan jeg informere om av vi er på Onkel Blaa på søndag fra klokken 1500 til 1730. Da kan du få ordnet både medlemskort, sesongkort og kjøpe det nye skjerfet.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontroll av medlemskort:

 

Det vil være mulig å kjøpe medlemskort dersom det er noen som ønsker å stå sammen med oss, men som ikke har det allerede.

 

Dette tror jeg vil være en drepende politikk for de som fortsatt er i tvil om de vil tegne medlemskap før de har prøvd å være med.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontroll av medlemskort:

 

Det vil være mulig å kjøpe medlemskort dersom det er noen som ønsker å stå sammen med oss, men som ikke har det allerede.

 

Dette tror jeg vil være en drepende politikk for de som fortsatt er i tvil om de vil tegne medlemskap før de har prøvd å være med.

 

noe må jo gjøres,kan ikke være sånn som det var mot sf,å da tror jeg dette er et bra tiltak!

Endret av loudness
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Helt enig. Er egentlig ganske ufattelig at folk må bli medlemmer før de kan prøve å stå sammen med oss. Hadde en kompis som var keen på å prøve å stå sammen med de syngende, men han ville ikke kjøpe medlemskap før han visst hva det gikk ut på. Dette opplegget gjør det mye vanskeligere å skaffe nye sangfugler.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontroll av medlemskort:

 

Det vil være mulig å kjøpe medlemskort dersom det er noen som ønsker å stå sammen med oss, men som ikke har det allerede.

 

Dette tror jeg vil være en drepende politikk for de som fortsatt er i tvil om de vil tegne medlemskap før de har prøvd å være med.

Hvorfor i all verden trenger folk "prøve-medlemskap" for å vite om de vil ha alle godene som kommer med? Jeg tror ikke dette vil bety færre medlemmer, men faktisk flere.

 

Ståtribunen er for medlemmer, men jeg er sikker på at styret kan gi enkeltpersoner tillatelse til en prøve-kamp. Sånn som det er nå tror jeg det altfor mange som er på livsvarig prøveordning.

 

Så om styret trenger en stor sterk person til å hjelpe til med å kontrollere...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontroll av medlemskort:

 

Det vil være mulig å kjøpe medlemskort dersom det er noen som ønsker å stå sammen med oss, men som ikke har det allerede.

 

Dette tror jeg vil være en drepende politikk for de som fortsatt er i tvil om de vil tegne medlemskap før de har prøvd å være med.

Så om styret trenger en stor sterk person til å hjelpe til med å kontrollere...

 

Så er det bare å spørre meg. Det var det du mente?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kontroll av medlemskort:

 

Det vil være mulig å kjøpe medlemskort dersom det er noen som ønsker å stå sammen med oss, men som ikke har det allerede.

 

Dette tror jeg vil være en drepende politikk for de som fortsatt er i tvil om de vil tegne medlemskap før de har prøvd å være med.

Så om styret trenger en stor sterk person til å hjelpe til med å kontrollere...

 

Så er det bare å spørre meg. Det var det du mente?

 

Det var nok meg han mente..:P

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter du Stabæk bør du kunne være medlem av Stabæk Support og støtte det arbeidet vi gjør. Vi er lei av gratis pasasjerer som er der nesten hver gang med sesongkortet sitt på familietribunen. Vi legger ned mye arbeid i å ha en supporter klubb som lager liv, vokser, og i å opprettholode faktorer som ståfeltet overhode.

 

Når det er sagt så kan man jo for engang skyld kunne ta med seg en venn, men jeg skjønner ikke egentlig hvorfor vennen ikke er medlem så lenge han eller hun heier på Stabæk. Heier han på annet lag?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Når det er sagt så kan man jo for engang skyld kunne ta med seg en venn, men jeg skjønner ikke egentlig hvorfor vennen ikke er medlem så lenge han eller hun heier på Stabæk. Heier han på annet lag?

Når vennen ikke har noen særlig interesse for norsk fotball er det et problem. Jeg har mast på flere kompiser i årevis, og når jeg fikk de med på serieåpningen i år fant de ut at de måtte melde seg inn, noe som ga dem en "grunn" til ikke å gå. Poenget mitt er at for "vanlige" folk som ikke blør for Stabæk er det et hinder å måtte melde seg inn før man i det hele tatt er bitt av basillen, og det stopper nok en del fra å komme på den første kampen, som kanskje gjør at de kjøper sesongkort.

 

Et annet spørsmål er jo hvor man ønsker å hente inn nye folk fra. Når det gjelder Hovis er jeg helt enig at det ikke skal være noe problem for dem å melde seg inn, mens folk som er helt ferske er noe annet.

Endret av AndersBD
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter du Stabæk bør du kunne være medlem av Stabæk Support og støtte det arbeidet vi gjør. Vi er lei av gratis pasasjerer som er der nesten hver gang med sesongkortet sitt på familietribunen. Vi legger ned mye arbeid i å ha en supporter klubb som lager liv, vokser, og i å opprettholode faktorer som ståfeltet overhode.

 

Når det er sagt så kan man jo for engang skyld kunne ta med seg en venn

Fornuftig, særlig nå som ståfeltet endelig er stappa. (Jippi)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter du Stabæk bør du kunne være medlem av Stabæk Support og støtte det arbeidet vi gjør. Vi er lei av gratis pasasjerer som er der nesten hver gang med sesongkortet sitt på familietribunen. Vi legger ned mye arbeid i å ha en supporter klubb som lager liv, vokser, og i å opprettholode faktorer som ståfeltet overhode.

 

Når det er sagt så kan man jo for engang skyld kunne ta med seg en venn

Fornuftig, særlig nå som ståfeltet endelig er stappa. (Jippi)

Det jeg alltid har sagt..

 

VI lager nytt ståfelt på andre siden av den gamle spillerinngangen, slik at vi plutselig blir dobbelt så store!

 

Eller er det en dårlig idè??

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Støtter du Stabæk bør du kunne være medlem av Stabæk Support og støtte det arbeidet vi gjør. Vi er lei av gratis pasasjerer som er der nesten hver gang med sesongkortet sitt på familietribunen. Vi legger ned mye arbeid i å ha en supporter klubb som lager liv, vokser, og i å opprettholode faktorer som ståfeltet overhode.

 

Når det er sagt så kan man jo for engang skyld kunne ta med seg en venn

Fornuftig, særlig nå som ståfeltet endelig er stappa. (Jippi)

Det jeg alltid har sagt..

 

VI lager nytt ståfelt på andre siden av den gamle spillerinngangen, slik at vi plutselig blir dobbelt så store!

 

Eller er det en dårlig idè??

 

Det blir vel ikke så bra synging med et stort hull på midten av feltet...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var snakk om å utvide mot familietribunen, men folk somlet sånn med sesongkortkjøpet at jeg kunne ikke presse med at vi hadde solgt så mange kort. Dessverre! Uansett så pleier det å ordne seg utover i sesongen, det som er dumt er at de nederste radene er tilnærmet ubrukelige på grunn av spiller benkene. For hadde det ikke vært for det så hadde feltet vårt vært stort nok det.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Det var snakk om å utvide mot familietribunen, men folk somlet sånn med sesongkortkjøpet at jeg kunne ikke presse med at vi hadde solgt så mange kort. Dessverre! Uansett så pleier det å ordne seg utover i sesongen, det som er dumt er at de nederste radene er tilnærmet ubrukelige på grunn av spiller benkene. For hadde det ikke vært for det så hadde feltet vårt vært stort nok det.

OK. Men går det ikke ann å foreslå å utvide motsatt vei av familie tribunen? Det er vel fetere om vi står på midten, o gikke lenger ned mot sidene?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


MEn der er jo den tunellen, så vi blir delt i to, og det er vel ikke særlig ønskelig...

Det går jo ann at noen står i midten over tunellen...

Dessuten funker det jo genialt med tanke på at man kan slenge rop til hvarandre osv..

 

I midten der hvir det bare er en rad mener du?

 

Funker for kasterop, ja, men når man skal synge ellers blir det lett lite samstemt hvis det er et 4-5meter stort hull i midten...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg tror det kommer til å bli en stor gevinst på Fornebu arena. Der vil feltene bli større, men viktigst av alt, høyere. Man hører det man har bak seg og ser hva man har foran seg, men ting på siden blir litt uklart. Så da vil vi sannsynligvis ha lettere for å få med flere på synginga siden flere "får med seg" at andre synger. Mot follo var det litt spredt synging, når det er færre enn 10 (sete)rader blir det for smalt ass..

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Praktisk info
×
×
  • Opprett ny...