Jump to content

Praktisk info

Slum
 Share

Recommended Posts

Fra min plass i DJ-boksen på Blaa igår virket det som om salget av medlemskort og sesongkort var bra.

Har dere oversikt over ca hvor mange som ble solgt?

Og fra min plass - stående på supporterfeltet - virket det som om det var like fullt som sist. Til tross for hyggelige kontrollører somm forlangte å få se medlemskortene våre.

Var det mange som ble bortvist?

Det var ikke mange, men det var noen som kom med billetten i hånda og lurte på hvorfor det var sperret. Elin solgte noen medlemskort til disse.

Feltet er vel nå omtrent så fullt som det kan være så nå gjelder det bare at alle blir med å synger.

Tror de snakket om at de solge 10-15 sesongkort på Blaa i går.

Syntes det virket som det var veldig bra trøkk fra de syngende i går... Spesielt de første 15 min før Odd skoret... Men vi må være flinkere til å drite i dommeren og heller synge mer for laget vårt (Det gjelder ALLE inklusive meg selv)

• 2 weeks later...

Jeg har "vervet" to venner som vil kjøpe medlemskap/sesongkort. Er det mulig å få gjort en eller annen gang før RBK-kampen?

Se forsiden Lars....

Ja mellom klokken 16 og 1830 på Onkel Blaa

• 5 weeks later...

Betyr det at vi ikke skal verve flere medlemmer, eller betyr det bare at nye medlemmer ikke fysisk mottar et medlemskort?

det betyr det siste :) Dessuten kan det jo hende at vi kommer opp i en situasjon senere som gjør det gunstig eller nødvendig å åpne for utdeling av medlemskort igjen.

• 1 month later...

når er egentlig Odd - Stabæk? På stabak.no står det 2 august, på odd sine sider står det 6 august, samme gjør det i avisene sine terminlister.

I følge NFF, som jeg anser som en pålitelig kilde, er det 6. august.

Edited by hdaniels

når er egentlig Odd - Stabæk? På stabak.no står det 2 august, på odd sine sider står det 6 august, samme gjør det i avisene sine terminlister.

I følge NFF, som jeg anser som en pålitelig kilde, er det 6. august.

I følge den Outlook-fila som Markus sendte ut er det 6. august. Om datoen er noe annet har kampen blitt flyttet. Og det har ikke jeg hørt noe om....

• 2 weeks later...
  • 2 weeks later...

Bare en oppklaring av sms sendt ut igår ettermiddag.

De som tenker å reise med $$-bussen må melde seg på sporenstreks. OG: Påmelding skjer ved å ringe $$-telefonen på 464 88 600.

Tenkte å melde fra, fordi jeg trenger ikke å få 600 svar til min telefon. <_>

skulle gjerne kommet jeg,men desverre litt vanskelig herifra - mulig å sende det på web tv? :P hehe

Skjønner du fortviler. Det var kjempebra. Jon er en skikkelig fin fyr, og vi ble bedre kjent med ham, samtidig som fikk litt inside om laget, ledelsen og minst hva som kommer til å skje de nærmeste dagene. Får de som ikke kom på medlemsmøte vite noe om dette før det skjer? Neppe....