Gå til innhold

Årets Navn


Berdiin
 Del

Anbefalte innlegg


Syns det er naturlig at en person som tilfeldigvis tilhører et parti som får vind i seilene (av taktiske grunner!) mot slutten av valget, og at hun derfor velges inn, er et klart førstevalg som "årets navn"..... (ironi).

 

Har slengt inn en stemme for Jon, en for Veigar, to for Daniel, en for Alan, en for IA, en for Branimir, en for ....

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har Budstikka rettet opp i feilen slik at man kun kan stemme 1 gang? Det funket hjemme, men ikke på jobben i dag... Dvs man kan trykke så mange ganger man vil på venstre meny, men dersom må går inn på høyre side så står det uansett at man har avgitt stemme... så det funker nok bare å stemme 1 gang...

Endret av $uperTerje
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Har Budstikka rettet opp i feilen slik at man kun kan stemme 1 gang? Det funket hjemme, men ikke på jobben i dag... Dvs man kan trykke så mange ganger man vil på venstre meny, men dersom må går inn på høyre side så står det uansett at man har avgitt stemme... så det funker nok bare å stemme 1 gang...

 

For å motbevise din påstand avga jeg nå nettopp ytterligere tre stemmer. Slengte inn en håndfull også i morges. Trykk på "budstikka.no"-logoen, så fornyer hele forsiden seg, iallefall i Opera.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jo men hvis dere først har avgitt en stemme til venstre, også går inn på hovedmenyen til Stem på årets navn til høyre på hovedsiden, så vil dere se at de har registrert at du har stemt - uansett hvor mange ganger du trykker på Budstikka-logoen. Så jeg tviler på at det hjelper å trykke mer enn 1 gang, for det er registrert at du har stemt etter første gang. Regner med at Budstikka har såpass kompetente utviklere at de kun registrerer den første stemmen...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


hvis du går inn på budstikka stemmer 1 gang... deretter trykker på logoen og stemmer en gang til, vil du ha stemt 2 tellende stemmer...

Dette er antakelig grunnet dynamisk ip eller at det ikke blir lagt inn noen form for "trace i cookies"... Men dette blir vel teknisk...

Jeg mener uansett at det vil bli registrert flere stemmer hvis du legger inn 1 stemme deretter trykker på logo og stemmer igjen.

Har hatt lignende voter tidligere... (beste lag som var nettopp) det er samme greia her, bare at de hadde klart og sperre for mer enn en stemme fra samme ip i samme dato.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legger den inn her, siden jeg ikke finner noe annet mer passende sted. Nettstedet Alltidfotball har kåret Daniel til årets spiller. Mike og Bjørnar var også blandt de ti beste, men havnet litt lenger ned på listen.

 

Les den her

Endret av hdaniels
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Syntes det er rart at Tonje ikke er nominert... Hun er jo i avisa hele tiden!

Bra jobba, Tonje. Det er talskvinnen sin, det! MER MER

Jeg hadde lyst til å si noe pent om Tonje tidligere i dag da jeg fant denne posten fra Slum:

Vi har vært i dialog med Stabæk Fotball om noen konkrete tiltak. Eller rettere sagt, Tonje har vært i dialog med Stabæk Fotball om noen konkrete tiltak.

Lurte på om jeg skulle si noe sånn som "Ja, vi hadde ikke hørt mye fra styret om Tonje ikke hadde vært der", eller noe sånt, men jeg lot være. Hadde ikke lyst til å fornærme de andre i styret. De gjør helt sikkert en god jobb, men Tonje gjør den synlige jobben.

 

Så - stå på, Tonje. Kult at du fronter Stabæk Support utad.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Legger den inn her, siden jeg ikke finner noe annet mer passende sted. Nettstedet Alltidfotball har kåret Daniel til årets spiller. Mike og Bjørnar var også blandt de ti beste, men havnet litt lenger ned på listen.

 

Les den her

 

Godt å se at 3 av gutta våre kom inn på årets lag, men jeg synes at nettstedet kunne hatt med enda fler! Vi slapp inn minst mål denne sesongen og jeg synes at super-Jon har skal ha mye av æren for det, så at ikke han er på årets lag er rart! Videre synes jeg også at www.alltidfotball.no burde klart å finne et bilde av mike når d er han de skriver om, de har bilde av tom, ikke mike (liten baggatel)! Synes også at Henning har gjort en strålende jobb, og burde få en plass på laget! D er min mening!

BlueBoy

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kun 2000 har stemt på årets navn nå langt...

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article43615.ece

Eller som Budstikka sier det: "Over 2000 har stemt så langt. Stor oppslutning!"

 

All is in the eye of the beholder....

 

Men med tanke på at dette er en skrytereportasje om egen nettside, så ville de nok sagt over 3000 dersom det er tilfelle...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kun 2000 har stemt på årets navn nå langt...

http://www.budstikka.no/sec_nyheter/article43615.ece

Hvis kun 2000 har stemt hittil er jo Stabæk nødt til å vinne, iogmed at så manghe herfra har benyttet seg av stemmeretten og vel så det. Selv har jeg stemt mange titalls ganger, kanskje så mange som 60-70.

Dette ser ut til å bli ren walkover, men så er jo ikke motstanden allverdens heller da...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Årets Navn
×
×
  • Opprett ny...