Gå til innhold

Lyn supportere hetser Rickard Jansen igjen


Ali G
 Del

Anbefalte innlegg


Klikk her for å lese tråden på bastionens forum

 

Jeg fant denne da jeg leste på bastionens forum etter at idioten "redcard" hadde lagt inn tullemeldingen om Nannskog til Lyn her på dette forumet. Tråden er laget av staLYN. (Jeg får brekninger av folk som heier på to konkurrerende lag.)

 

Hvem i all verden er forresten denne E.N. som er "moderator"? Han skriver:

 

"Blant annet hadde Bastionen(Tifo) en banner ifjor: "SI'99; ståplass er deres""

 

:lol::lol::lol::lol::lol:

 

Tenker det var en aksjon som fikk "hele Oslo" (nesten 800 tilskuere på 25.000 sitteplasser) til å reagere med illsinne mot Richard Jansen. Kan ikke bastionen bare melde seg ut av Norsk Supporter Allianse hvis de syns Richard Jansen er så jævlig? Ingen gråter av den grunn.

 

Lyn supportere - er det bare idioter?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei Ali syntes bare du dukker opp når det slenges dritt om $$ fra andre jeg...

 

Skjønner ikke helt hvilke intensjoner du har med å informere oss om et par av medlemmene i Bastionens ikke akkurat fant opp dynamitt, men stod jævlig nære når det smalt.

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg gidder ikke å følge med i håpløse debatter på andres forum, og jeg gidder ikke forsøke å forstå eventuelle konflikter som har vært mellom "mainstream"-supportere og "ekstrem"- supportere verken i Stabæk eller Norge generelt.

 

bare konstantere at den debatten som har oppstått i Italia rundt di Canio og Lazio-supportere bekrefter en ting: Det er ikke alle fotballsupporteraktiviteter som har rett til å fortsette i "demokratiets navn".

 

Jeg tar av meg hatten (OK - den har Stabækmerke) for Richard Jansen. Han er en tøff fyr som tør å ta oppgjør med utvekster i norsk supportermiljø.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Hei Ali syntes bare du dukker opp når det slenges dritt om $$ fra andre jeg...

 

Skjønner ikke helt hvilke intensjoner du har med å informere oss om et par av medlemmene i Bastionens ikke akkurat fant opp dynamitt, men stod jævlig nære når det smalt.

 

:blink:

 

Og hva er dine intensjoner her?

Om du synes det er greit at sentrale folk som moderatorer på forumet i lyn-bastionen driter ut Richard Jansen, så får du mene det.

 

Men hva er galt med å referere til hvordan vi og våre fremstilles hos andre? Skjønner ikke problemet ditt, ass...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du synes det er greit at sentrale folk som moderatorer på forumet i lyn-bastionen driter ut Richard Jansen, så får du mene det.

 

Om jeg syntes at det er greit at sentrale mennesker i Bastionenen slenger dritt om RJ?

 

Jeg tror det sier seg selv at jeg støtter den jobben som RJ har gjort både for $$ og NSA. At Bastionen som flørter med det samme som RJ har deltatt i å rydde opp i hos oss er ingen hemmelighet og at dermed RJ har skaffet seg noen uvenner hos Bastionen verken sjokkerer eller overrasker. Det jeg ikke helt ser vitsen med er å blande inn hele $$ og forsåvidt hele stabak.no i denne drittkastingen.

 

Med mindre du har mistet din FairFans status i det siste hadde vel det være et bedre fora å tatt opp dette i.

 

Endret av Markus
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du synes det er greit at sentrale folk som moderatorer på forumet i lyn-bastionen driter ut Richard Jansen, så får du mene det.

 

Om jeg syntes at det er greit at sentrale mennesker i Bastionenen slenger dritt om RJ?

 

Jeg tror det sier seg selv at jeg støtter den jobben som RJ har gjort både for $$ og NSA. At Bastionen som flørter med det samme som RJ har deltatt i å rydde opp i hos oss er ingen hemmelighet og at dermed RJ har skaffet seg noen uvenner hos Bastionen verken sjokkerer eller overrasker. Det jeg ikke helt ser vitsen med er å blande inn hele $$ og forsåvidt hele stabak.no i denne drittkastingen.

 

Med mindre du har mistet din FairFans status i det siste hadde vel det være et bedre fora å tatt opp dette i.

 

 

Det må være slitsomt å være en forumekspert av ditt kaliber! Jeg synes ærlig talt folk må få ta opp det de vil her. Etter å ha fulgt med på forumet her et par år synes jeg vel ikke dette var det som var lengst unna det man kan ta opp. God bedring!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du synes det er greit at sentrale folk som moderatorer på forumet i lyn-bastionen driter ut Richard Jansen, så får du mene det.

 

Om jeg syntes at det er greit at sentrale mennesker i Bastionenen slenger dritt om RJ?

 

Jeg tror det sier seg selv at jeg støtter den jobben som RJ har gjort både for $$ og NSA. At Bastionen som flørter med det samme som RJ har deltatt i å rydde opp i hos oss er ingen hemmelighet og at dermed RJ har skaffet seg noen uvenner hos Bastionen verken sjokkerer eller overrasker. Det jeg ikke helt ser vitsen med er å blande inn hele $$ og forsåvidt hele stabak.no i denne drittkastingen.

 

Med mindre du har mistet din FairFans status i det siste hadde vel det være et bedre fora å tatt opp dette i.

 

 

Det må være slitsomt å være en forumekspert av ditt kaliber! Jeg synes ærlig talt folk må få ta opp det de vil her. Etter å ha fulgt med på forumet her et par år synes jeg vel ikke dette var det som var lengst unna det man kan ta opp. God bedring!

Sant nok! Hvis folk har lyst til å diskutere ketchup og annet er de hjertelig velkommen til det, men å hause opp en allerede negativ situasjon istedenfor å la den bare forsvinne ser jeg ikke helt vitsen med. Forøvrig er tråden låst hos Bastionen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Om du synes det er greit at sentrale folk som moderatorer på forumet i lyn-bastionen driter ut Richard Jansen, så får du mene det.

 

Om jeg syntes at det er greit at sentrale mennesker i Bastionenen slenger dritt om RJ?

 

Jeg tror det sier seg selv at jeg støtter den jobben som RJ har gjort både for $$ og NSA. At Bastionen som flørter med det samme som RJ har deltatt i å rydde opp i hos oss er ingen hemmelighet og at dermed RJ har skaffet seg noen uvenner hos Bastionen verken sjokkerer eller overrasker. Det jeg ikke helt ser vitsen med er å blande inn hele $$ og forsåvidt hele stabak.no i denne drittkastingen.

 

Med mindre du har mistet din FairFans status i det siste hadde vel det være et bedre fora å tatt opp dette i.

 

 

Det må være slitsomt å være en forumekspert av ditt kaliber! Jeg synes ærlig talt folk må få ta opp det de vil her. Etter å ha fulgt med på forumet her et par år synes jeg vel ikke dette var det som var lengst unna det man kan ta opp. God bedring!

Sant nok! Hvis folk har lyst til å diskutere ketchup og annet er de hjertelig velkommen til det, men å hause opp en allerede negativ situasjon istedenfor å la den bare forsvinne ser jeg ikke helt vitsen med. Forøvrig er tråden låst hos Bastionen!

Jeg synes dert er greit med noe som engasjerer littegran mer en GodJul-tråden osv. Over og ut!

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Lyn supportere hetser Rickard Jansen igjen
×
×
  • Opprett ny...