Gå til innhold

Velkommen


Slum
 Del

Anbefalte innlegg


Jaja, gratulerer, Stabæk.

 

Er en særdeles skuffet KIL-supporter i dag, Espen Nystuen alias "Lia-svarten", sønn av Erik "gullfot" er da klar for en blå drakt.

 

Espen er en robust, hodesterk midtbanespiller med stor arbeidskapasitet og godt overblikk. Han er definitivt god nok for eliteserien, selv om det er litt skuffende at han ikke ventet til 2007 med KIL :P

 

Med ca 1,5 måned igjen til seriestart, spørs det vel om han blir fast i 11`ern fra start, men etter å ha sett på laget deres på midten vil jeg bli overrasket om han ikke får fast plass til høsten....

 

Nok en gang gratulerer, og håper overgangssummen i alle fall er på 7 siffer.....

 

Hepp,

 

Takk for det og lykke til med sesongen 2006. Det blir et jækla haraball i 1. div i år. 7 siffer er nok ikke så sannsynlig :) men kanskje nok til å prøve seg på Espen Haug igjen? Eller er han helt grodd fast på toten?

 

@ringo

Lenke til innlegg
Del på andre sider

  • Svar 91
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic


Henger meg på jeg og, og ønsker min navnebror velkommen.

 

Som mange andre her var/er jeg litt skeptisk, men når jeg hører KIL supporterne er lei seg så er det tydelig det bor endel bra fotball i gutten.

 

Så velkommen, Espen!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


http://www.kil.no/nyheter/vis.php?ny=1&id=72

 

Her virket ting kanskje litt mer usikkert idet det var mer enn bare en medisinsk test som gjensto, bl.a. lønn til spilleren.

 

Ellers likte jeg denne;

"KIL mister uvurderlig hodestyrke hvis Espen forsvinner. Bedre spenst skal du lete lenge etter."

Men denne likte jeg ikke "- KIL får jo en pen slump penger for meg hvis jeg går" :o Vi bør vel ikke bruke så mye cash på en ukjent 1.div spiller?!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke være veldig mye, i og med at han bare hadde kontrakt ut 2006.

tipper et seksifret beløp

 

Da tipper du feil, må nok litt over 7 beløp ;-)

 

Ellers får jeg bare gratulere dere med en knakende god spiller......de av dere som tok turen til Gjemselund i fjor burde vel lagt merke til denne gutten når han lekte seg med midtbana deres.

 

Irriterende at vi mister Nystuen, men ønsker han lykke til.....får vel få med meg noen Stabæk kamper neste sesong nå. Er rimelig sikker på at han vil spille seg inn.....Jesper Jansson vil han i hvert fall parkere rimelig raskt, noe annet ville forundre meg.

 

Så til dere som tviler..........det kan dere bare slutte med!!! FAEN!!

 

Men men....pengene tatt i betraktning, så er det vel greit nok, får bare håpe det fortsatt er tid til å finne en brukbar erstatter.......

 

PS! Gutten har for vane å dra på seg en bra dose gule kort.....så noen utestengelser i løpet av sesongen må forventes :-)

 

Lykke til Lia-svarten!!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jeg slenger meg på å ønsker deg velkommen til Stabæk, jeg også.

 

Richard har helt rett; Stabæk har hatt en utrolig evne til å finne relativt ukjente spillere for å gjøre dem til verdensstjerner. Satser på at du er en av dem!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


får vel få med meg noen Stabæk kamper neste sesong nå.

 

Hepp,

 

og hjertelig velkommen skal du være, ta gjerne med deg et par kompiser også!

 

@ringo

 

Var faktisk å så noen i fjor også....bortsett fra kampen mot KIL, bor i Oslo og er fotballidiot vettu ;-)

Endret av Raggen
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt interessert i å høre hva KIL-supporterne mener om Espen Nystuen i forhold til de andre nøkkelspillerne som har forsvunnet, som Kalsæg og Nyberg. Håper jo at han som kommer til oss er bedre enn de som har gått til andre førstedivisjonsklubber...

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Kan ikke være veldig mye, i og med at han bare hadde kontrakt ut 2006.

tipper et seksifret beløp

 

Da tipper du feil, må nok litt over 7 beløp ;-)

 

Ellers får jeg bare gratulere dere med en knakende god spiller......de av dere som tok turen til Gjemselund i fjor burde vel lagt merke til denne gutten når han lekte seg med midtbana deres.

 

Irriterende at vi mister Nystuen, men ønsker han lykke til.....får vel få med meg noen Stabæk kamper neste sesong nå. Er rimelig sikker på at han vil spille seg inn.....Jesper Jansson vil han i hvert fall parkere rimelig raskt, noe annet ville forundre meg.

 

Så til dere som tviler..........det kan dere bare slutte med!!! FAEN!!

 

Men men....pengene tatt i betraktning, så er det vel greit nok, får bare håpe det fortsatt er tid til å finne en brukbar erstatter.......

 

PS! Gutten har for vane å dra på seg en bra dose gule kort.....så noen utestengelser i løpet av sesongen må forventes :-)

 

Lykke til Lia-svarten!!

 

TULL!

Jeg vet fra sikker kilde at overgangssummen er langt under 1mill. Den er nærmere under halvparten.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


TULL!

Jeg vet fra sikker kilde at overgangssummen er langt under 1mill. Den er nærmere under halvparten.

"KIL og Stabæk enige om en overgangssum. som totalt utgjør nærmere en og en halv million kroner. Selv vil Stabæk og KIL holde overgangssummen hemmelig." "Vi hadde ikke solgt Espen for en halv million." -Vegard Skogheim

 

Espen og Stabæk er enige om en 3 års kontrakt og han slutter seg til laget på La Manga enten søndag eller mandag!

 

edit: Den lokale avisa Glomdalen virker jo oppriktig lei seg.. I tillegg til de 3, 4 artiklene om overgangen har de nå også laget ALBUM TAKK TIL ESPEN! Begynner å glede meg til å se han i aksjon jeg! :P

Endret av Hr. Smith
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt interessert i å høre hva KIL-supporterne mener om Espen Nystuen i forhold til de andre nøkkelspillerne som har forsvunnet, som Kalsæg og Nyberg. Håper jo at han som kommer til oss er bedre enn de som har gått til andre førstedivisjonsklubber...

Espen Nystuen, Einar Kalsæg og Jaakko Nyberg var de mest markante spillerne for oss i 2005-sesongen. Det er imidlertid vanskelig å sammenligne dem, for Espen er midtbanespiller mens Kalsæg er kantspiller og Nyberg stopper. Espen er uten tvil en mye bedre midtbanespiller enn de andre to. :P

 

Espen kjennetegnes med et godt driv med ball, godt hodespill og gule kort. Om han er god nok til å spille seg inn på startellveren til Stabæk er umulig å spå siden han aldri har spilt på dette nivået før. Men jeg tror at dette er den rette tiden for Espen å prøve seg. Han har vist at han er blant de beste midtbanespillerene i 1. divisjon, og utvikler han seg litt til kan han bli en hit i Stabæk.

 

Jeg ser at det er mange her som er overrasket over at dere har kjøpt en spiller med et lite kjent navn, men jeg tror Stabæk helt klart er på riktig kurs ved å satse på gode og lovende spillere. Stabæks kjøp av Espen Nystuen er betydelig bedre satsning enn Strømsgodsets kjøp av Øyvind Leonardsen for å si det sånn.

 

Lykke til, Espen, selv om det er trist å se en ekte Kongsvinger-gutt forlate KIL-skuta.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Litt interessert i å høre hva KIL-supporterne mener om Espen Nystuen i forhold til de andre nøkkelspillerne som har forsvunnet, som Kalsæg og Nyberg. Håper jo at han som kommer til oss er bedre enn de som har gått til andre førstedivisjonsklubber...

Espen Nystuen, Einar Kalsæg og Jaakko Nyberg var de mest markante spillerne for oss i 2005-sesongen. Det er imidlertid vanskelig å sammenligne dem, for Espen er midtbanespiller mens Kalsæg er kantspiller og Nyberg stopper. Espen er uten tvil en mye bedre midtbanespiller enn de andre to. :P

 

Espen kjennetegnes med et godt driv med ball, godt hodespill og gule kort. Om han er god nok til å spille seg inn på startellveren til Stabæk er umulig å spå siden han aldri har spilt på dette nivået før. Men jeg tror at dette er den rette tiden for Espen å prøve seg. Han har vist at han er blant de beste midtbanespillerene i 1. divisjon, og utvikler han seg litt til kan han bli en hit i Stabæk.

 

Jeg ser at det er mange her som er overrasket over at dere har kjøpt en spiller med et lite kjent navn, men jeg tror Stabæk helt klart er på riktig kurs ved å satse på gode og lovende spillere. Stabæks kjøp av Espen Nystuen er betydelig bedre satsning enn Strømsgodsets kjøp av Øyvind Leonardsen for å si det sånn.

 

Lykke til, Espen, selv om det er trist å se en ekte Kongsvinger-gutt forlate KIL-skuta.

 

Godt å høre! Hyggelig å gjøre foretninger med dere..

Lykke til med sesongen i år!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen skal du være...

 

Men brukte vi 1/3 av transferbudsjettet på han?

 

Har vi egentlig noe transfer budsjett?

 

Hvor blir det av Ingo sine klassespillere? Jeg har en teori om at de skal smugles fra afrika til la manga og legges i kofferten til Tom S under hjemreisen og dukke opp som lyn fra klar himmel på nadderud.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen skal du være...

 

Men brukte vi 1/3 av transferbudsjettet på han?

 

Har vi egentlig noe transfer budsjett?

 

Hvor blir det av Ingo sine klassespillere? Jeg har en teori om at de skal smugles fra afrika til la manga og legges i kofferten til Tom S under hjemreisen og dukke opp som lyn fra klar himmel på nadderud.

Mener å huske at vi IKKE har noe transferbudsjett, og at styret må vurdere hvert eneste kjøp i forkant. Tror uansett at når Ingo snakket om TRE nye spillere, så utgjør IKKE EN alle TRE... (EN i boks - to igjen...)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen skal du være...

 

Men brukte vi 1/3 av transferbudsjettet på han?

 

Har vi egentlig noe transfer budsjett?

 

Hvor blir det av Ingo sine klassespillere? Jeg har en teori om at de skal smugles fra afrika til la manga og legges i kofferten til Tom S under hjemreisen og dukke opp som lyn fra klar himmel på nadderud.

Mener å huske at vi IKKE har noe transferbudsjett, og at styret må vurdere hvert eneste kjøp i forkant. Tror uansett at når Ingo snakket om TRE nye spillere, så utgjør IKKE EN alle TRE... (EN i boks - to igjen...)

Absolutt en spennende signering, men jeg har vanskeligheter med å se at Espen passer inn i noen av beskrivelsene til Ingo - mao, at det ønskes tre nye i tillegg til Espen...

 

(det er jo lov å håpe, hvertfall!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Velkommen skal du være...

 

Men brukte vi 1/3 av transferbudsjettet på han?

 

Har vi egentlig noe transfer budsjett?

 

Hvor blir det av Ingo sine klassespillere? Jeg har en teori om at de skal smugles fra afrika til la manga og legges i kofferten til Tom S under hjemreisen og dukke opp som lyn fra klar himmel på nadderud.

Mener å huske at vi IKKE har noe transferbudsjett, og at styret må vurdere hvert eneste kjøp i forkant. Tror uansett at når Ingo snakket om TRE nye spillere, så utgjør IKKE EN alle TRE... (EN i boks - to igjen...)

Absolutt en spennende signering, men jeg har vanskeligheter med å se at Espen passer inn i noen av beskrivelsene til Ingo - mao, at det ønskes tre nye i tillegg til Espen...

 

(det er jo lov å håpe, hvertfall!)

 

 

Det er lov å drømme... Men om 3 spillere til.... hehe...

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Velkommen
×
×
  • Opprett ny...