Gå til innhold

Gammel blaa aargang!


superblaa
 Del

Anbefalte innlegg


Hvorfor i huleste virker VIF som et mer sannsynlig alternativ enn oss i denne artikkelen?? Har MA noe som helst til overs for VIF?

Martin har tidligere kommet med svært positive karakteristikker av VIF og Klanen. Men hvem har ikke det?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


VIF nevnes fordi Martin har vokst opp med VIF, og vokst opp hjemme hos Trond Hoftvedt. Dette er jo ingen stor nyhet, og det er det heller ikke at han gikk på VIF kamper når han var yngre. At linken til Aalbu nevnes titt og ofte, er litt spesielt. Jeg vet ikke hvor godt de rakk å bli kjent, men etter hva jeg har fått med meg så er det Ingo og Martin som har et nært vennskap. FFK nevnes fordi Martin er fra Ski, har spilt for Moss, og da tenker de vel kanskje at FFK er en fin endestasjon der nede i Østfold.

 

Jeg må si det vil overraske meg stort om Martin går til VIF. Jeg kommer ikke til å bli skuffet, men han er såpass klok og oppegående at jeg ikke kan tro at han vil gå den veien. Uansett, jeg tviler på at gutten blir i Brann, og det hadde vært stas å fått han hjem.

 

Når det er sagt, så synes jeg det er såpass flyt i Stabæk om dagen, og kombinasjonen Tommy/Somen kan bli gull. Det er ikke derfor gitt at vi kommer styrket ut av en Martin retur, og med både Inge og Daniel i laget, kan det bli mange kokker.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Vi er nevnt i denne artikkelen i hvertfall, men skjønner ikke hvorfor FFK er det?

 

Martin har visstnok vært i samtaler med Morgan for litt siden, i følge FXT.no

 

Tror nok FFK kan avskrives med en gang :lol:

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tja vel...hvis det kommer et nytt tilbud fra en stor eller spennende klubb bestemmer han seg sikkert om.

han ville ikke være den første som blir proff etter å ha sluttet med fotballen ;)

 

at han sier at hans ny jobb krever så mye at han ikke klarer å spille fotball på toppnivå...hmm...vet ikke om det stemmer...på spartas hjemmeside ble det skrevet at han måtte slutte pga en alvorlig langtidskade...

 

uansett hva som skjer og hva du gjør, lykke til jørgen!

(og jeg mener fortstatt at du hadde passet kjempebra i st.paulis lag!!!)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

sit: I Stabæk spilte vi jo bare fotball. Her i Moss er det mye mer vekt på kondisjonen. Vi løper vanvittig mye. Men det er jo greit å få et godt grunnlag, innrømmer spissen, som har funnet seg godt til rette på Melløs.

 

Og han skylder på stabæk for latskapen sin <_<

Dessverre ser det ikke ut til Andreas har lært.  Han klaget på det samme da han kom fra Follo til oss.  At han aldri klarte å komme seg i god kondisjon, skjønner han tydeligvis ikke at henger sammen med at han ikke fikk særlig spilletid (selvfølgelig har det noe å gjøre med at vi hadde eliteseriens beste spisspar i fjor, også).  Nå holder den dårlige formen ham utenfor et addocco-lag også.

 

Dersom ikke Andreas ender innstilling, tror jeg han er ferdig som toppspiller.  På de to øverste nivåene i Norge.  (Og det er jo synd, vi eier ham jo ennå).

Lenke til innlegg
Del på andre sider


 

 

sit: I Stabæk spilte vi jo bare fotball. Her i Moss er det mye mer vekt på kondisjonen. Vi løper vanvittig mye. Men det er jo greit å få et godt grunnlag, innrømmer spissen, som har funnet seg godt til rette på Melløs.

 

Og han skylder på stabæk for latskapen sin <_<

Dessverre ser det ikke ut til Andreas har lært.  Han klaget på det samme da han kom fra Follo til oss.  At han aldri klarte å komme seg i god kondisjon, skjønner han tydeligvis ikke at henger sammen med at han ikke fikk særlig spilletid (selvfølgelig har det noe å gjøre med at vi hadde eliteseriens beste spisspar i fjor, også).  Nå holder den dårlige formen ham utenfor et addocco-lag også.

 

Dersom ikke Andreas ender innstilling, tror jeg han er ferdig som toppspiller.  På de to øverste nivåene i Norge.  (Og det er jo synd, vi eier ham jo ennå).

han er ikke akkurat det man kaller "unggutt", med 27 år burde han egentlig vite hva som trengs for å bli en god fotballspiller. men kanskje han synes det er gøy å tjene penger uten å gjøre så veldig mye? hvorfor han klager overfor forskjellige aviser istendfor å trene og løpe forstår jeg ikke. eidur gudjohnsen f. eks. trente den eneste dagen i uken han hadde fri - bare for bli bedre og for å komme i startelleveren i barcelona.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tja...selvtillit var aldri det som manglet han ;)

men å være lettere og raskere som i fjor holder ikke hvis han ikke scorer mål.

på tornekrattets forum finnes det mange som synes det er bra at han er veltrent nå men de er fortsatt litt usikker på om det holder - han har ikke scoret et eneste mål i de treningskampene molde har spilt.

 

men men...jeg ønsker ham lykke til. han får score masse mål - så lenge han ikke scorer mot stabæk!

Lenke til innlegg
Del på andre sider


tja...selvtillit var aldri det som manglet han ;)

men å være lettere og raskere som i fjor holder ikke hvis han ikke scorer mål.

på tornekrattets forum finnes det mange som synes det er bra at han er veltrent nå men de er fortsatt litt usikker på om det holder - han har ikke scoret et eneste mål i de treningskampene molde har spilt.

 

men men...jeg ønsker ham lykke til. han får score masse mål - så lenge han ikke scorer mot stabæk!

 

Det måtte jo eventuelt bli i cupen da=)

Lenke til innlegg
Del på andre sider


ja, ok, men jeg vil jo ikke at de to lagene møtes!

det holdt med kampen i fjor - bedre enn 8:0 kan det ikke bli :)

og skulle vi møte molde en gang i framtiden vil jeg ikke se marel score mot mitt stabæk! (selv om jeg ønsker ham lykke til og at han scorer masse mål...)

 

edit: jeg vet at vi er et tl-lag mens molde spiller i adeccoligaen.

Endret av pauligirl
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Jokke savner ikke Norge:

http://www.lokaltidningen.se/nyheter/?p=la...entligen_himma_

 

– Lagkamraterna var kul och jag trivdes med dem, men inte med Norge. Jag saknade Sverige och Skåne och jag är glad att jag slapp vara kvar i Norge de två sista åren på kontraktet.

 

Lugn debut i BOIS:

http://hd.se/sport/2007/02/18/en-lugn-bois-debut-foer-jocke/

 

Stabæk-värvningen skulle egentligen spelat redan i tisdags, mot svenska mästarna Elfsborg, men förra helgen drabbades Joakim av en magsjuka som däckade honom i ett par dagar.

- Jag tränade lite lätt först i onsdags, sedan har jag kört för fullt. Men det är klart att jag tappade en del, jag kunde ju inte äta på ett bra tag.

 

Kanskje det hjalp på kroppsvekten. Han ser bedre ut nå enn på de første bildene i BoIS-drakt.

Endret av Langemann
Lenke til innlegg
Del på andre sider


Eneste måten Stabæk og Molde kan møtes i år er i cupen, pauligirl

TEORETISK kan vi vel møtes i kvalik-kamper også? :blink:

 

Teoretisk kan vi vel møtes i treningskamper også.

 

Teoretisk sett kan vi vel møtes på byen også?

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Teoretisk kan jo Stabæk komme tredje sist i TL, og molde på tredje i adecco, og vips så møtes vi i kvalik! Rent teoretisk hvertfall.....

 

Slutt å tull! Trodde dette var et seriøst forum og så kommer du med slike usakligheter.

Lenke til innlegg
Del på andre sider


Teoretisk kan jo Stabæk komme tredje sist i TL, og molde på tredje i adecco, og vips så møtes vi i kvalik! Rent teoretisk hvertfall.....

 

Slutt å tull! Trodde dette var et seriøst forum og så kommer du med slike usakligheter.

 

Tja, det er vel bare serøst rent teoretisk....

Lenke til innlegg
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Del

Gammel blaa aargang!
×
×
  • Opprett ny...