Jump to content

Recommended Posts

På 13.8.2020 den 15.51 skrev enda en jævla islending:

Mange har startet arbeid med gode formål som er i vinden, men få har vist gjennom handling at de brenner for det like mye som det Morten har gjort. Jeg er stolt av at han slo gjennom hos oss.

Innsatsen blir tydeligvis lagt merke til - se link i artikkelen her:

https://www.nettavisen.no/okonomi/iea-sjef-fatih-birol--minst-to-gode-grunner-til-at-elbiler-ikke-vil-stoppe-klimakrisen/3424013100.html

• Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skulle blitt 39 år i går, mandag. 

Birger på Instagram: I tillegg vil jeg rette en takk til Stabæk. Hadde det ikke vært for at de ga meg muligheten i 2014, ville jeg aldri vært i denne posisjonen i dag. Dere vil ha en spesiell pla

Leser på Twitter at Anders Trondsen drilles som venstreback på dagens RBK-trening. Må være stas for gutten!

Posted Images

42 minutter siden skrev boie:

Hvilken lenke i artikkelen var det som skulle vise at Mortens innsats blir lagt merke til? Mulig jeg er blind, men jeg fant ingen som fremsto som Thorsby-relaterte. 

8 minutter siden skrev BlaaAlltid:

Langt nede: 

Takk. Da skjønner jeg poenget ditt, men FYI:

Hvem som får opp hvilke lenker er algoritmebasert, så at du får den opp behøver ikke å bety at andre gjør det.

Jeg har gått inn fire ganger uten at lenken til Thorsby-artikkelen har kommet opp. Det kan skyldes at jeg faktisk har lest artikkelen tidligere eller at Nettavisen (ut fra mine cookies) ikke tror jeg er spesielt fotball/Thorsby/klimainteressert. 

53 minutter siden skrev Bebe:

Hvem som får opp hvilke lenker er algoritmebasert, så at du får den opp behøver ikke å bety at andre gjør det.

Jeg har gått inn fire ganger uten at lenken til Thorsby-artikkelen har kommet opp. Det kan skyldes at jeg faktisk har lest artikkelen tidligere eller at Nettavisen (ut fra mine cookies) ikke tror jeg er spesielt fotball/Thorsby/klimainteressert. 

I avsnittet her:

Under intervjuet med Nettavisen Økonomi tirsdag, skryter Birol av den norske innsatsen for å nå verdens klimamål - og har attpåtil fått med seg at en norsk fotballspiller er glødende opptatt av å stoppe klimakrisen.

1 time siden skrev Bebe:

Ok. Får vel bare beklage at jeg delte lenken Boie henviste til her da du etterspurte den .. virker nok mer som om din første hypotese stemmer i dette tilfellet - for dette virker ikke veldig algoritmebasert.

52 minutter siden skrev BlaaAlltid:

Ok. Får vel bare beklage at jeg delte lenken Boie henviste til her da du etterspurte den .. virker nok mer som om din første hypotese stemmer i dette tilfellet - for dette virker ikke veldig algoritmebasert.

My bad!

Jeg oppdaget ikke dyplenken i teksten. Ingen vond vilje. Skyldtes kun at jeg ikke lette etter den typen lenken. Tusen takk til boie for å vise hvor lenken lå. 

15 minutter siden skrev Latmann:

Sindre?

Ja. 

– Det merket at det kjentes riktig å trappe ned nå. Jeg har jobbet steinhardt for å lykkes med toppfotball i fire år. De to siste årene har jeg vært mest skadet, og da må man spørre seg om kroppen har fått litt nok. Jeg merket at det kjennes riktig å trappe ned, sier Sindre Mauritz-Hansen.