Jump to content

Recommended Posts

• Replies 4.9k
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Popular Posts

Skulle blitt 39 år i går, mandag. 

Birger på Instagram: I tillegg vil jeg rette en takk til Stabæk. Hadde det ikke vært for at de ga meg muligheten i 2014, ville jeg aldri vært i denne posisjonen i dag. Dere vil ha en spesiell pla

Leser på Twitter at Anders Trondsen drilles som venstreback på dagens RBK-trening. Må være stas for gutten!

Posted Images

3 minutter siden skrev kkh94:

Akkurat Moussa greier vi oss uten. Mye fart og fine driblinger, og jeg liker typen, men det er så lite sluttprodukt i ham.

Hvis han kommer gratis og er på lav lønn, ser jeg ikke problemet med å ha et alternativ. Akkurat nå er vi altfor forutsigbare med Kornelius og Oliver. Ingen av dem er så gode som Moussa til å drible, så jeg ville gitt det et forsøk. Kanskje Moussa kan gjøre spissene våre mer farlige også. 

10 timer siden skrev kkh94:

Akkurat Moussa greier vi oss uten. Mye fart og fine driblinger, og jeg liker typen, men det er så lite sluttprodukt i ham.

Enig.

Ellers merkelig å nevne Njie og Dio i samme åndedrag. Dio hadde vært en våt drøm, Njie hadde vått krutt.

18 timer siden skrev elvis:

Moussa i samtaler med ODD, hadde kanskje vært morro med farten hans igjen på kanten? Hvis både han og Dio er i landet, hvorfor snakkes det ikke med Stabæk (eller gjør det det.....)?

Sukk, vi trenger vel ikke resirkulere alle gamle "helter"... 

2 timer siden skrev @ringo:

Sukk, vi trenger vel ikke resirkulere alle gamle "helter"... 

Neida, men spørsmålet var mer relatert til om vi har oversikt og er på ballen. Vi er vel ikke akkurat kjempe attraktive som klubb om dagen sånn vi spiller så jeg forstår jo godt at spillere heller snakker med andre klubber. Synes likevel at Dio hadde vært kult da....

17 timer siden skrev kkh94:

Ikke helt enig i at vi greier oss bra nå.... vi kunne trengt en kant som kan dra av ett ledd og komme til inlegg. Da må du kunne drible og ikke minst ha fart. La gå at "sluttproduktet" alltids kan bli bedre, men kaos i bakre linje hos motstander skaper han. Det er jo også morsommere å se på da, med fart og dribling fremover- kontra tregt og sideveis ?

På 12.10.2020 den 16.17 skrev boie:

Sikkert, men fotball er ikke matematikk og resultater er ikke alltid logiske.

Ranking:

Romania (25),

Serbia (29),

Norge (50)

Norge er for øyeblikket rangert som det 25. beste laget i Europa. De må komme inn blant de 20 beste for å havne i seedingpott to under VM-kvalifiseringstrekningen.

På 14.10.2020 den 21.07 skrev stephanois:

Flytt denne dumme tråden til blaa ‘a! Bare surr her. Kommentarer hver gang en gammel stabækspiller starter, scorer, sitter på benken, får gult kort, bommer på en sjanse osv.. hva er vitsen?

Fordi de en gang skal tilbake. Birger, Hugo, Thorsby, Dio osv. One big family ?  Men ja - de kan godt være i Blaa imens.

På 14.10.2020 den 21.07 skrev stephanois:

Flytt denne dumme tråden til blaa

Trådens tema er fint og relevant det, men den ødelegges dessverre av folk som spammer det ned med uinteressant piss. Innleggene, ikke tråden som er problemet.

2 timer siden skrev JeanClaude:

Er det ikke kamp i morgen ? Finner ikke kamptråden - bare snakk om gamle spillere dagen før kamp. Vi lever i nåtid og framtid, ikke i fortida !!!

Er vel en av de tidligste kamptråder som er opprettet jo :(